wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    gefeliciteerd queens!!!!
    wat is dat onder sedatie??

msi hoe is ie???

ja hoor is vrij laag weet niet meer wat ik moest spuiten dacht 150...

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik spoot 100. En dat deden ze omdat ik de vorige keer over stimulatie had dus 50 is weinig idd.
    Onder sedatie is dat je net niet helemaal weg bent. Heb propofol toegediend gekregen, antibiotica vanwege de endo en morfine tegen de pijn.
    Je bent nog wel bij maar toch heel ver weg. Je voelt het ook wel maar anders.

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    WAUAUAUAUW!! Gefeliciteerd Queen! Echt super vet!!

Hier gaat het goed hoor. Puregon heeft naar mijn idee geen effect gehad. Maar 1 eitje die normaal groeit (weet ook niet wat het had moeten doen hoor ;) ) Morgen nog een meting en a.d.h. daarvan vrijdag of zaterdag weet een inseminatie. Dus ik heb niet zo'n spannend nieuws :p

4. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Even een update (voor jullie maar ook voor mezelf, kan ik later nog eens terug lezen)

IUI 2.2 achter de rug, officieel hadden we te weinig goede zaadjes (0,9 miljoen) en mocht de hele behandeling niet door gaan (mag pas vanaf 1 miljoen). Maar gelukkig hebben ze het wel gewoon gedaan. Deden ze vanzelf hoor, heb er niet om hoeven vragen ofzo. Maar de kans is nu dus nog kleiner dan normaal. Maar goed niet geschoten is altijd mis dus liever zo :)

Afwachten maar weer.

Hoe gaat het met je Queen?

5. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Spannend meis, duimen draaien weer voor je. Vind het ook wel leuk om af en toe een update van je te lezen ;)

6. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Nou.....hier (nu al:() bruine afscheiding dus ook deze ronde helaas mislukt! Morgen gesprek hoe nu verder....

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Jeetje wat vreselijk zeg MSI. Sterkte. X

8. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    #4668 MSI, 5 sep 2013
    Laatst bewerkt: 5 sep 2013
    Ach ja....hoort er allemaal bij.
    Arts baalde ook wel :). Maar we gaan gewoon door!! Na IUI3 eventueel onderzoek van de eileiders, maar ze verwacht daar eigenlijk geen problemen aangezien we al zwanger zijn geweest (en het toen dus wel goed zat!). Maar ze zei dan hebben we ook echt alles onderzocht. Vaak zien ze ook dan mensen na zo'n onderzoek wel zwanger worden ook al was er niks aan de hand. Lijkt wel of de weg dan toch extra wordt vrij gemaakt ;)
    Normaal doen ze 6x een IUI, bij ons wil ze er eventueel 9 doen. Maar ze zei ook: zover moet je nog niet denken, jij wordt komende ronde gewoon zwanger ;)
    Maar prettig om te weten dat ze achter ons staat en dat we nog een aantal pogingen mogen doen! Dus.....alle hoop en moed is weer gericht op de komende IUI :D

PS. het is allemaal een stuk makkelijker nu we al een kleine rond hebben lopen hoor, dat geeft echt rust in m'n kop ;)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    balen msi!!!

idd je hoort vaker na hsg dat mensen zwanger raken!!

maarre 9 iui's echt niet doen...ik heb er zelf ook 9 gedaan en dat is echt niet tof!!!
    achterad gezien had ik gewoon op mijn strepen moeten gaan staan en bij 6 stop moeten zeggen!!

10. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja maar wat dan? Ik wil geen ivf.....dus voor mij houdt het na iui gewoon op :(

11. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Waarom wil je geen IVF MSI?

12. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    En oja, puregon is verhoogd van 50 naar 75

13. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Nou IVF gaat voor mijn gevoel net een stapje te ver. Misschien dat ik er tegen die tijd wel aan toe ben maar moet er nu echt niet aan denken! Mede omdat ik al zwanger ben geweest zonder zo ver te gaan.....

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Snap je gevoel.
    Ga heel hard hopen en duimen dat de volgende gewoon raak is.

15. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Dank je! Ik ook ;)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke als dat je gevoel blijft dan lekker alle iui's volmaken meid!!!
    hopelijk heb je het niet nodig en wordt deze raak!!

17. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ha ha ha Sas. Kan me nog goed herinneren dat jij ook vel op IVF was.
    Ik vind dat ze mensen waarvan ze een oorzaak hebben kunnen vinden of die al lang in het circuit zitten gelijk naar IVF moeten zetten en niet zo moeten laten aanklooien. Want hormonen zijn echt niet goed voor je lichaam en als je 9 IUI's doet met hormonen. Pff dan pompen ze wat in je lijf hoor. Maar MSI ik kan jouw standpunt ook wel begrijpen.

18. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja maar ja er is hier geen oorzaak..... En van die hormonen merk ik nog maar weinig dus vind het voorlopig wel prima zo

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee ja ik wilde dit eerst ook echt niet...maar je gaat steeds een stapje verder....en dat was voor ons ook het laatste stukje hoop....

20. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Gister controle gehad, 2 follikels! Wat was ik blij, was een beetje bang voor overstimulatie namelijk. Nu nog hopen op goed zaad! Mocht dat weer niet goed zijn moeten wij 3 maanden wachten voordat ze de volgende IUI doen.....spannend dus weer.

Deel Deze Pagina