Bedankt ladies! t zag er allemaal goed uit. Dus het is nu voortaan alleen nog maar fingers crossed & tumbs up Ja als je eenmaal in die mmm stapt, stap je er ook niet makkelijk meer uit. Als ik dit van tevoren geweten had... Heb het nu wel tegen mijn moeder en zus verteld, wat een opluchting!
Is de kijkoperatie een HSG? Dat ze vloeistof in spuiten en een foto maken. Dat heb ik ook gehad. En de maand daarna een succesvolle IUI... Hopelijk voor jou ook meid!! Is dit nu voor het eerst dat je het gedeeld hebt. Wel fijn denk ik, en anders kun je altijd hier terecht!!
Ja is voor het eerst dat ik het gedeeld heb. Werd wel tijd HSG is inderdaad met vloeistof en dan een foto. THL is met een cameraatje. Daarmee gaan ze de eileider in en spuiten dan gekleurde vloeistof in. Als die kleur voorbij het beeld van de camera komt wil het zeggen dat alles doorgankelijk is. Dus ik heb mezelf nu van binnen gezien, was heel interessant
super dat alles oke was meis!!1 en fijn dat je je hart hebt kunnen luchten bij je mams en zus!! en wij zijn er ook altijd voor je he!!!
Spannend meis, ik duim mee. Hier begint zo weer een volgende ronde klussen. Heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in maar we zien wel... Ik zal proberen de moed niet te laten zakken.
Ja vreselijk he! Hoe lang willen jullie het zelf proberen? Waarom heb je er een hard hoofd in? In principe was nu alles bij jullie in orde he? Of heb ik iets gemist?
Deze wachtweken lijken voor het eerst echt super lang! Heb het idee dat ik al een maand aan het wachten ben haha. Nu nog 5 dagen afzien. Aan de ene kant denk ik dat het gelukt is aangezien ik helemaal NIKS voel (meestal heb ik wel wat kleine pijntjes in m'n buik enzo, begint altijd al heel vroeg voor de menstruatie). Kan me herinneren dat toen ik zwanger was ik toen ook helemaal niks voelde, mijn lichaam had eindelijk rust. Maar ik had toen rond deze tijd al last van mn borsten en dat heb ik nu niet dus daarom denk ik weer dat het niet gelukt is. Haha mindf*ck
Oh wat kut zeg Dat wachten is zo irritant hè? Ik heb er een hard hoofd in omdat ik gewoon wat twijfel aan de uitslag. Dat ik het ewoon niet durf te geloven ofzo. En waar ik voor m'n zwangerschap altijd 28 dagen was heb ik nu al een keer 45 en 32 dagen gehad. Dat ben ik niet gewend en dat maakt me onzeker. En die hele mmm kost zo veel tijd. Ik vind het heel moeilijk om die nu weer te nemen. Ik begrijp wel dat het prioriteiten zijn, maar ik kan gewoon niet zonaal structuureel een ochtend missen op werk zonder te vertellen waarom en daar heb ik echt een zin in. Daarnaast komen nu de eindbeoordelingen er weer aan en ik denk rationeel wel dat ik het goed genoeg heb gedaan, alleen merk ik nu dat ik er echt buikpijn van heb... En die lichamelijke stress helpt niet mee. Maar hoe zet ik mijn radartjes uit? Geen idee...
Hoe lang ben je alweer ongesteld? Want jij hebt nog lang borstvoeding gegeven hè. Bij mij was het de eerste paar maanden ook onregelmatig maar daarna weer normaal 28 dagen. Maar jij bent ook zo'n praktische denker hihi. Erg vervelend en ik denk dat je daar niet zomaar vanaf komt. Misschien wordt t wat rustiger na die gesprekken, kun je daar naar uit kijken. En die mmm kost idd veel tijd ja. Ik neem iedere keer vrij (voorheen zei ik dat ik naar de dokter moest maar ja dat houdt na zoveel maanden ook op hè haha) Ik ben nu telkens bang dat, omdat ik er nu zo mee bezig ben t daarom niet lukt. Ook zoiets haha Ach het is gewoon kei moeilijk en er valt niks over te zeggen, alles moet op het juiste moment op de juiste plaats zijn en dan hopen. Hebt gewoon niks zelf in de hand, heel irritant. Ik ga er weer voor en heb weer alle hoop...
Vanaf maart ofzo, of april, maar toen gaf ik nog wel borstvoeding. We zullen wel zien... Ik hoop dat ik nu in de wachtweken zit. Maar omdat ik het niet weet klussen we vrolijk verder.. Fijn dat je weer hoop hebt, meis! Je weet dat het kan hè!
Ja dat maakt t dan natuurlijk ook extra moeilijk als de lengte van de periode telkens varieert. Succes! En klussen kan nooit kwaad