wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Haha ik zal morgen ijsjes voor jullie meenemen, kunnen jullie die lekker opeten op het wachtbankje....heb je eens wat anders te doen dan wachten :p Jippie morgen ook op het bankje...mooi!!! :D Ik vind het echt zooooo gaaf!!!! Ik vind het zelf denk ik bijna net zo spannend als jullie :)

2. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    De grondlegster van ons forumonderdeeltje had gewoon de eer van het 500ste bericht :cool:

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    He meiden op de bank.. Zitten jullie niet ook af en toe stiekem te kijken naar kinderwagens enzo?

Zo ja.. Wie wil er wat over kwijt.. Welke wagen jullie het mooist vinden etc...

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hihi wat grappig!!! 500 alweer, jeetje wat een geklets! Kan wel merken dat het spannend begint te worden hier!

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jippieman wil 1 met grote luchtbanden, zodat je ook door het bos kan!! haha dus die is al uitgezocht!!

Ik durf alleen niet zo goed te kijken naar babyspullen, veelste bang dat het niet gaat lukken...

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wij weten ook al heeeeel lang welke kinderwagen wij willen als het zover is. De stokke xplory. Vriendlief is 2 meter dus moeten een hoge wagen hebben.

Babyspullen heb ik nog niet naar gekeken, maar weet wel wat ik wil :p Ik heb elke dag wel babyspullen in mijn handen op mijn werk, en weet daardoor precies wat ik wel en niet leuk vindt.

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @jippieje....... Vertel vertel welke:)

8. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @k3lly... Same here.. Wij willen ook de stokke X plory...

9. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    ik heb vorige week donderdag te horen gekregen dat wij ook mogen starten met iui.
    Dus nog net in april.
    Mag ik nog meeschrijven?
    Ik heb al een zoontje, hij is bijna drie. (ook dankzij IUI, de eerste poging). Ik hoop natuurlijk ook snel (liefst bij de eerste poging zwanger te raken, maar dat zou wel erg geluk zijn toch?)
    Ik heb a.s. vrijdag de uitgangsecho.. en start donderdag met clomid (100).
    Ik hoop dat ik hier mag meeschrijven..

10. Hamster

Hamster Lid

26 apr 2011
    6
    0
    0
    Hoi meiden!

Het lijkt me leuk om ook mee te kletsen! Veraangenaamd eventuele (liever niet natuurlijk ;)) toekomstige wachtbankjes.
    Ik ben deze maand begonnen met de eerste ronde ongestimuleerde iui. Maar helaas is deze 1e poging voor de inseminatie kon plaats vinden al in de kiem gesmoord. Was al te verwachten, aangezien ik zeer regelmatig ben en de eisprong tijdens de pasen te verwachten was en het lab had geen dienst. Zondag nog wel voor een fm-echo geweest en hij was 14 mm. Nog lang niet groot genoeg, maar ik zat al op dag 14 van mijn cyclus. Ik kwam thuis en had een ovulatietest gedaan; onwijs positief dus. En maandagmiddag kreeg ik een gevoelige onderbuik, dus ik wist dat ie gesprongen was. Ik vanochtend bellen en vertellen en toen zei ze dus: oh, dan worden die van jou dus niet groot. Ik hoefde me hier geen zorgen om te maken. Dan weten we dat voor de volgende keer. Ik moest nog wel even langs komen voor een echo om te checken of ie daadwerkelijk gesprongen was en dat was dus ook zo.

Zijn er meer meiden die te kleine follikels vormen?

11. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Welkom hamster en impie :)

@hamster, wat balen dat de eerste poging al niet doorging... Ik heb geen ervaring met kleine folikels, die van mijn was 19mm dus normale grote. Volgens mij hebben de meiden die hier zitten ook allemaal "normale" waardes van de folikels.

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    1e afspraak gynaecoloog
    11-04 Nijntje1
    12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek

1e IUI:
    04-04 K3lly
    05-04 MSI
    27-04 Jippiejee
    26-04 Sasje24
    26-04 ChocoChick
    ??-04 Balou!
    22-04 Queenmeisje

2e IUI:
    13-04 Mooibuikje
    ??? Shir26
    ??? K3lly

Wachtbankje:
    29-04 Mooibuikje
    05-05 Queenmeisje
    06-05 Sjorsjette
    10-05 Sasje24
    12-05 ChocoChick

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI
    MSI, 1e IUI

Even een kleine wijziging. Ik was de 22e ipv de 21 e

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    banner doet t niet

14. Hamster

Hamster Lid

26 apr 2011
    6
    0
    0
    Ha! Ben ik weer bijzonder... Ik zou liever iets minder bijzonder zijn, hihi, maar daar kunnen de meeste meiden hier zich ook wel in vinden denk ik.

Nou, ik zit ook op het wachtbankje. NOD 8 mei, want we hebben natuurlijk wel gewoon doorgeklust. Onder het motto, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

@Impie: Wat fijn dat die 1e poging zo succesvol was! Dat geeft de burger weer moed! Ik hoop voor je dat de nieuwe poging net zo succesvol zal zijn. Spannende tijden...

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Welkom meiden nee ik heb geen kleine eitjes kinderwagen vindt de Joolz erg leuk maar stokke ook dus we zien wel wat fijn loopt

16. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    K3lly als jij nu eens een verlanglijste maakt van wat jij allemaal zou willen, dan weet ik waar ik naar moet zoeken voor mezelf hahaha :p

Ik heb nog helemaal geen spullen gekeken. Ik zou het allemaal echt niet weten. Die kinderwagens waar jullie het over hebben zeggen me ook helemaal niks!? Is zeker wel een beetje slecht van mij :(
    Het enige waar ik mee bezig ben is mijn 1e echo....dat dat HET bewijs is. Ik denk dat ik daarna pas voor spullen durf te kijken. Oh ja en dat ik een nieuwe BH moet, ze zijn nu echt te klein :)

Ha weer nieuwe mensjes in de clan ;) gezellig! Wordt het nog moeilijker om het allemaal bij te houden. De bekende dames heb ik tegenwoordig goed in mijn hoofd zitten (wie wat wanneer gaat doen;)) Moet ik dan ook even bij de newbees doen :) Maar welkom :D

17. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wordt inderdaad steeds drukker hier. Vindt het nu al moeilijk om alles bij te houden, als je een hele dag weg bent geweest dan moet je gelijk 3 bladzijdes bijlezen :p
    Wel handig dat het lijstje weer even up to date is.

Haha een lijstje pfffff, kan je zo zeggen wat je niet huis hoeft te halen :p Laat bijvoorbeeld navelbandjes maar liggen, die heb je al niet nodig. Owh en mocht je zover zijn, neem dan niet een lijstje van een babywinkel, deze smeren je van alles aan. Je kan beter een what to buy lijstje van de kraamzorg of verloskundige gebruiken. Owh ja en koop nou niet de hele zwitsal lijn, want dit gebruik je toch niet allemaal ;) En uiteraard kraamzorg nemen bij het bedrijf dat ik werk :p

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Haha K3lly, nou als ik het zo hoor dan weet ik van wie ik het lijstje moet copieeren! Ik ben ook nog een leek in baby-land en ik zou ècht geen merk kinderwagen kunnen noemen... vind alleen sommige kleuren wel mooi en verder kom ik niet. Ik denk ook vaak als vriendinnen een baby uitzet hebben gekocht; 'WHAAAT heb je dat ècht allemaal nodig????' ik geloof dat ik redelijk minimalistisch ben... Wat we wel graag zouden willen is een baby-huisje, dat vind is zooooo schattig en daar heb ik vroeger ook mijn middagdutjes in gedaan, heerlijk in de frisse buitenlucht!:D

19. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Dan moet je wel ver rijden hahaha :D Maar ik heb me nog nergens gemeld ofzo dus zou nog kunnen ;)

Oh er bestaan dus wel lijstjes....handig!! Binnenkort maar eens aanschaffen dan. Eens kijken wat het me dan allemaal gaat kosten (heb ik van te voren nooit willen weten haha)

Maar ik vind toch echt dat jij jou lijstje hier even moet plaatsen....niet meiden??? haha:D

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat er nieuwe dames zijn aangeschoven. Gezellig!! Heel veel success alvast 

Ik ben ook niet echt thuis in babyspullen, maar m'n zus heeft 3 weken geleden een dochter gekregen dus via haar hoor ik wel het een en ander. Ik vind voornamelijk alles erg prijzig... 

Deel Deze Pagina