ja klopt....zijn echte staff. fans. moet nu echt weer gaan werken hoor, zit al te lang niks te doen haha daaaaag
Ik ben 10 april 24 geworden Denk dat ik 1 van de jongste ben, zag jullie leeftijd al staan.... Nee hallo tis niet lullig bedoeld! Vriendlief is trouwens 32 Werkse nog even MSI ik ben heerlijkkkkkkkkk vrij. Moet maandag weer op wacht om 4 dagen te kunnen werken, en dan weer 2 dagen vrij te zijn Beste vriendin trouwt volgende week @ Sasje werkse!
@all.. Nou ik denk dat ik morgen maar een facebook pagina aan ga maken alleen voor jullie mutsen ha ha ha ha Ik ben trouwens 29 jaar Oude muts in jullie ogen
Neenee! Geen facebook....wel hyves!! En ik ben ook 29 hoor! Heb voor deze relatie 9 jaar een andere relatie gehad.....vandaar dat ik er zo 'laat' bij ben.... PS: ik ben geen stafford fan maar een vriedin van mij. Ik heb gewoon een lieve labrador
@MSI.. Voel me bijna eng.. Zijn we echt zo laat??? Ik ben vanaf 2008 bezig.. Dus het mag wel komen.. Enne ik heb het ook voor labradors.. ha ha ha ha
@queen...haha nee natuurlijk niet. Maar vergeleken met de rest hier wel Ik vind dit een prima leeftijd....heb de afgelopen jaren teveel plezier gehad aan dingen die ik MET kinderen niet had kunnen doen Sinds 2008 in het ziekenhuis. Sinds januari 2011 pas de stap echt durven nemen....deze is een vrij bewuste keuze dat we nu pas 1e IUI hadden.
*plof* Zo ik zit ook op het wachtbankje, hebben jullie ook wat te knabbelen??? Ik ben trouwens niet misselijk, maar ik heb ook geen zin in eten, v/d pregnyl dus, das lekker dan , morgen dus misselijk? Ik ben trouwens 31, de oudste van het stel? Had graag mijn eerste voor mijn 30e gehad, maar ja nog zoveel te doen, toen ik eind 29 was de knoop dorgehakt, moet nog steeds veel gedaan o.a. ivm verbouwing, maar ik heb in mijn achterhoofd gehouden dat het ook wel es niet in 1 keer raak zou kunnen zijn dus zijn we toen (gelukkig!) wel begonnen, hoop nu toch wel op mijn 32e moeder te worden, maar goed het is niet anders... IUI was een fluitje van een cent, maar ik vond alles eromheen maar niks, ben misschien te romantisch maar ik vond het wel een klinisch gebeuren zo op deze manier. We waren allebei wel gespannen en dat kwam de sfeer niet echt ten goede, Jippieman wordt dan afstandelijk... En ik durfde daar (vlak voor we wegmoesten...) niks van te zeggen omdat ik niet de druk wilde verhogen omdat hij nog zijn ding moest doen... Maar goed resultaat was er wel, 2,4 miljoen snelle rakkers, nu maar hopen dat er nog een te bevruchtten ei in de buurt was... Ach en hij heeft het later met een bloemetje en veel kusjes wel weer goed gemaakt Anyway oefenronde zijn we doorgekomen, nu weten we wat te vewachtten en dan is de spanning ook vast een beetje minder! *gaat zitten wachten -tap-tap-tap-tap-...-tap*
Fijn dat het is meegevallen jippie. Die spanning herkende ik wel ja. Ik wordt er altijd een beetje melig van.... De sfeer, sjah het is en blijft een ziekenhuis hea. Gelukkig lopen er hier ontzettend lieve meiden, die altijd alles aan je uitleggen en je willen steunen etc. Suc6 met het wachten!
@jippiejee Dit verhaal van jou is heel herkenbaar.. mijn King was ook heel zenuachtig en het verre van lief... Waarop ik natuurlijk ook nukkig werd en het riedeltje over spuiten, hormonen, operatie etc etc meerdere keren heb opgerakeld. Kreeg uiteindelijk ook een sorry. Mannen zijn van het zwakke geslacht.. ha ha ha ha
heb niet terug gelezen. meiden die vandaag voor IUI moesten, hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat het een positieve maandmei wordt! Game- over hier bij mij. Vandaag ongesteld geworden. Ben nog steeds heel misselijk, heel moe echt moe, en duizelig. Geen flauw idee wat dit dan wel is. Op naar de derde ronde. Van huilen is het nog niet gekomen, ben nog totaal in shock!
Hè gatver, mooibuikje. Wat vervelend  Ik kan me voorstellen dat je nog even van de shock moet bekomen! Ik ben overigens ook al wat 'ouder'. Ik ben ook 31.
Dan denk ik dat ik de oudste ben... 34 en in juli word ik 35... mijn klokje tikt het hardst hihi. Maar het is gewoon zo gelopen. @jippie: ik hoop dat je een kussentje eronder hebt op dat hardhouten wachtbankje . Tja, het is wel een klinisch gebeuren allemaal. Ik heb de daadwerkelijke iui dus nog niet meegemaakt, maar het lijkt me idd allerminst romantisch. Ik las vandeweek ergens een verhaal over een eikel van een gyn die bij de inseminatie tegen de bewuste vader to be had gezegd: Wil jij het erin spuiten? Heb je tenminste nog een beetje het idee dat je een bijdrage levert... Nou ja zeg! Ik las dat jullie het ook al over babyspullen hebben en zo. Ik durf dat niet zo goed. Al naar spullen kijken bedoel ik. Stom he?
1e afspraak gynaecoloog 11-04 Nijntje1 12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek 1e IUI: 04-04 K3lly 05-04 MSI 27-04 Jippiejee 26-04 Sasje24 26-04 ChocoChick ??-04 Balou! 22-04 Queenmeisje 2e IUI: 13-04 Mooibuikje ??? Shir26 ??? K3lly Wachtbankje: 29-04 Mooibuikje 05-05 Queenmeisje 06-05 Sjorsjette 10-05 Sasje24 12-05 ChocoChick 13-05 Jippiejee Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI