wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé, wat confronterend....
    ik ben echt de oudste nu! 36 jaar! (maar net geworden hoor!)
    Ik ga wel vast op het bejaardenbankje zitten!

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @ impie.., maar moeder word je, dat zeggen je tarot kaarten tenminste.. Hopen maar.

3. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Maar impie jij bent toch al moeder? (Of was dat iemand anders dan?) Maar zo oud ben je dan dus niet :p Ach ja....en wat is oud....

Mooibuikje!!!! Hoe kan dat nou???? :$ Weet je wel zeker dat het ongesteldheid is?? Is het niet zo'n innestelingsbloeding waar ze het wel eens over hebben?? Je had er zo'n goed gevoel over!! Echt wel balen :( ik vind het echt heel rot :x

Mijn IUI was hardstikke gezellig! Die vrouw was kei lief en zei tijdens het inbrengen letterlijk: 'toe maar zwem maar lekker hard door en bevrucht een eitje!' Was echt heel grappig (ook een beetje vreemd dat iemand je vagina in zit te praten hahaha) Maar dat zal ik nooit meer vergeten :D

4. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, ben al moeder (gelukkig maar!). Anders was ik wel heeeeeeeel oud!

5. Hamster

Hamster Lid

Apr 26, 2011
    6
    0
    0
    En toen stond ik toch weer bovenaan het bejaardenlijstje, haha! :D

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    gniffel, dat is nog es vagina monoloog, whahaha!

nou ik denk dat ik de volgende keer ook wel wat relaxter ben hoor, maar ik vond het vanmorgen nog niet echt leuk...

Lab meneer was erg vriendelijk en gaf duidelijk uitleg en de nurse practitioner spoot het rustig in en was ook een vriendelijke mevrouw. Mocht ook lang blijven liggen, 15min zei ze maar ze was na dik 20 minuten nog niet terug, was kennelijk de bedoeling dat we zelf de tijd bij zouden houden, zijn toen maar gegaan, hadden de kamer al goed bekeken:D Dus al met al naar omstandigheden een prima behandelijk, alleen mijn eigen gevoel is nog wat opstandig:)!

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    ach meiden, wat is oud hè... valt best mee toch??

8. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja, voel me ook gewoon 21, maar mijn eggies daar gaat het om!
    (soms wel eens spijt dat ik zo laat ben begonnen met mijn kinderwens... maar goed, niets aan te veranderen!)
    Komt goed!

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    oh en hamster, ik durf ook niet naar spullen te kijken hoor, dus zo raar is het niet... Ik kijk ook niet in kinderwagens etc. Heel af en toe in een positieve bui doe ik zoiets geks, een ahlf jaar geleden heb ik geboortekaartjes gekeken, maar die zijn inmiddels al wel weer uit de tijd en ik bang...

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik heb nu een fase met babyspullen maar ik weet zeker dat als ik nu niet zwanger ben die fase weer over is:(

11. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Ja echt wel!!!

Haha nee joh, ik zit je maar te dollen :D

:D <-- sorry ik moet telkens echt lachen als ik die smiley zie....ik vind m zo vrolijk!

12. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB

Nieuw voor in de Dikke van Dale:
    vaginoloog (v)
    conversatie tussen biometriste (lees: zaadinbrengster) en vagina

;)

13. Hamster

Hamster Lid

Apr 26, 2011
    6
    0
    0
    Haha, vaginoloog! Ik denk dat mijn vriend dat ook wel als titel zou willen aannemen!

Ik voel me ook nog jong, zie er ook nog jong uit, maar dat lichaam is toch echt al 34. Toch wil ik het liefst kindjes met mijn huidige mannetje en ben ik toch wel blij dat ik ze niet in mijn vorige relatie gekregen heb.

Ja, in een optimistische bui, kijk ik wel eens naar zwangerschapskleding, maar verder kijk ik nog niet. Ik probeer me te focussen op de fijne dingen die ik wel heb en niet zozeer op wat ik nog mis. maar ik merk wel dat dat steeds een beetje lastiger wordt...

14. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    vaginoloog... ha ha ha krijg er rare beelden van in mijn hoofd.. Een dokter die tegen je vagina staat aan te zwetsen.. ha ha.

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Hahahahaha MSI you made my euhm night :p

Bij mijn werd de boel ook aangemoedigd, ik quote: hup hup hup zwemmen maarrrrrrrrrrrrrrrrr.

@ jippie, das toch ook wat, bij mijn bleef ze bij me zitten :) samen met de leerling. Kreeg nog even uitleg hoe het allemaal werkt, en hebben echt een kwartier gezellig gekletst. Hoop dat ik haar bij de 2 iui ook weer krijg, is echt een super leuk mens.

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    heb bij gelzen maar ben aan het werk...

@mooibuikje wat balen meid :(

@jippie fijn dat je geen pijn hebt gehad meid

ik weet eigenlijk helemaal niet hoeveel zwemmers er terug geplaatst zijn :(

17. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ sasje, ik helaas ook niet, vergeten te vragen :)

@ mooibuikje, balen meid dat het niet gelukt is, en je gevoel was nog wel zo sterk. Pfff wat kan je lichaam je dan in de steek laten hea. Dikke knuf in ieder geval!

18. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Hiermee sla je echt de spijker op z'n kop!! Geld voor mij precies hetzelfde....

Haha Kelly die van jou spoorde dus ook niet helemaal ;)

Jeetje Sasje wat doe jij toch voor werk.....die rare tijden iedere keer :p

19. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    #579 ChocoChick, Apr 28, 2011
    Last edited: Apr 28, 2011
    Hi dames,
    Ik zei eerder dat ik misselijk was en toen had ik voornamelijk buikpijn. Nu heb ik een super opgeblazen gevoel. Ik wou dat ik die stomme pregnyl niet had gehad dan zou ik tenminste nog een beetje naar mijn eigen lichaam durven luisteren. &#58371;

Gisteren kon ik gewoon niet wakker blijven bij een ballet voorstelling waar ik samen met m'n moeder naar toe was. Volgens mij had ze niet door dat ik zeker de helft heb gemist omdat ik lag te dutten &#58388;.

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @chocochick... ha ha ha meis, zou het echt van de pregnyl komen? Ik had er echt geen last van.. ha ha ha ha

Share This Page