wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoezo sorry...geeft niks :)

2. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    m84 gefeliciteerd. dat is echt gewelig nieuws

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hier ook een niewe IUI 'er, mag deze maand, als ik ongesteld ben geworden beginnen. Pfff spannnend hè...
    Lees ook al SUPER goed nieuws, m84, gefeliciteerd meis, fijn dat je op de valreep nog 'gewoon' zwanger mag worden. Lijkt mij oo wel wat;).

Hier vanaf sept 2009 bezig voor een kleintje, 1 april een negatieve samenl. test gehad. Heb al kijk operatie gehad, alles zag er prima uit en ook zaad van Jippie man goed.
    Ik voel me weer een beetje zoals ik me voelde toen mijn spiraaltje werd verwijderd, spannend en toch ook weer hoop (dat was al wel even geleden had niet meer het vertrouwen dat het nog spontaan ging lukken.)

Ik hoop dat we elkaar wat kunnen steunen! Succes allemaal!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    welkom jippie...

waarom een operatie?????

5. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik kom mij hier ook even aanmelden. Ik krijg morgen de eerste IUI poging. Wij zijn nu 3,5 jaar onderweg voor een kleintje.
    En zitten sinds januari in de MMM. Ik heb van dag 3 t/m 7 Clomid 50 mg geslikt. De halve dosis dan normaal omdat ik van mijzelf bij de laatste echo 2 volgroeide follikels had. Afgelopen vrijdag de echo gehad, en er was links 1 follikel te zien van 19 mm. Zaterdag moest ik de pregnyl zetten, en morgen om 8:45 moet ik in het ziekenhuis zijn. Dan wordt de IUI om kwart over 10 uitgevoerd.
    Ik vindt het behoorlijk spannend. Er is bij ons geen directe aanleiding waarom het spontaan niet lukt. De zaadkwaliteit van mijn vriend is goed, niet denderend maar ze doen het wel ;) En bij mij is alles goed, eileiders zijn vrij, en ik heb een duidelijke eisprong en cyclus.

Hoop dat ik hier een beetje aansluiting vindt!
    Suc6 iedereen, met alles wat komen gaat.

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    welkom k3lly...

hoe is het gegaan vandaag?

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik werk op de rontgenafdeling, daarom heb ik samen met de gyn besloten maar direct een kijkoperatie met doorspuiten eileiders ipv HSG. Mijn collega's zijn niet op de hoogte nml.

Ook heb ik jaren geleden onderbuikpijn gehad, bleek een liesbreuk, maar voor de zekerheid toch even kijken of er geen verklevingen waren. Maar alles was prachtig...

K3lly, alles goed gegaan?

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke duidelijk!

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Heey hoi

Hier alles goed gegaan vanmorgen. Wel vervelend dat ik 1,5 uur moest wachten tussen het opwerken van het zaad en de IUI. Het was jammer dat het maandagochtend was, aangezien het ziekenhuis naast de stad ligt, en je er lopend zo bent. Majah heb me dus 1,5 uur zitten vervelen in het restaurant met een bak koffie :)
    Degene van het fertiliteitslab vroeg of ik even wat eerder terug wou komen. Omdat het voor ons de eerste IUI was, wou ze graag even uitleggen wat ze nou precies met het zaad had gedaan. Dus die uitleg heb ik in mijn zak. Ik mocht ook nog even door de microscoop kijken, wat een geinig gezicht is dat zeg!
    Afijn om kwart over 10 met een buisje opgewerkt zaad naar boven gegaan. Kom eerst nog m'n tante en nichtje tegen die kwamen van de ortho.... Ooooo shit en nu?? dat was het enige wat ik kon denken. Ze vroeg ook wat doe jij nou hier? Ja uhmm even gauw wat verzonnnen. Vorig jaar ben ik geopereerd aan een knobbel in mijn borst en zei dus maar dat ik voor controle moest. Pffff gelukkig geloofde ze het :D Bij ons weet afgezien van mijn beste vriendin niemand dat wij bezig zijn in het ziekenhuis. Najah toen hun uit het zicht waren gelijk door naar boven, daar moest ik op de functieafd nog even wachten en werd om 10:20 geholpen. Het inspuiten was zo gedaan, en voelde er afgezien van de eendebek niets van. 10 minuten nog even liggen, en toen aankleden en weer naar huis toe.
    Verder nergens last van, geen buikpijn of krampen o.i.d.
    De 18de is mijn nod dus fingers crossed.

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ben je alleen gegaan? Of is K3lly man meegeweest?
    pfff ook nog bekenden tegen komen, raar.
    Leuk dat je even mocht kijken, hoop dat ik dat ook mag, lijkt me heel bijzonder!
    Nu dus op het wachtbankje, we komen zo snel mogelijk bij je zitten!

11. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Nee was alleen inderdaad. K3llyman kan heeeeel moeilijk vrij krijgen van zijn werk. Dus we waren al blij dat hij vanmorgen wat later kon beginnen. Mijn vriend is leidinggevende en moet ervoor zorgen dat een project in de juiste banen loopt, ook is hij aanspreekpunt. En laat hij nou juist bezig zijn met een groot project ;)
    Vondt het niet erg om alleen te doen hoor, bij de onderzoeken e.d was hij er wel steeds bij. Alleen nu kon het echt niet.

Gynaecoloog zei al, ach we hebben alleen je zaadjes nodig ;)

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Had het net met Jippieman over, ook wat moeilijk met werk. Voor 1 keer niet zo, maar ja je weet niet hoe vaak het nodig is hè...
    Ik zei net, wel raar als we een kindje maken en je bent er niet eens bij :( haha! ach de romantiek is er wat mij betreft toch al wel af,
    Hebben jullie dat ook?

13. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Hoi!

Eindelijk een onderwerp gevonden waarvan ik vind dat ik er ook bij hoor ;)

Even kort over ons:
    Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig voor een mini-ons. In 2009 te horen gekregen dat we nauwelijks tot niet natuurlijk zwanger kunnen worden (vijandig baarmoederslijm) IUI is blijkbaar de uitkomst. In januari hebben we eindelijk de stap durven zetten om IUI te ondergaan. In januari helaas gemiste kans.....de biometriste dacht dat mijn eisprong nog lang niet zou komen terwijl ik zelf aangaf van wel. Mja helaas de volgende afspraak dus te laat en was de eisprong al geweest. In februari door omstandigheden de ronde laten lopen.

Mijn eisprong is altijd rond dag 14. Vorige week vrijdag was het mijn dag 14, ik had de eerste follikelmeting ook pas op die dag gepland omdat ik toen pas terug was van vakantie. Ik was bang dat ik te laat zou zijn en mijn eisprong al geweest was. Dus.....tijdens de echo keek ze naar rechts....geen eitje....shit!! (verwacht maar niet gehoopt)....toen keek ze links zegt ze: 'er zit wel iets maar weet niet of het een eitje is, kom maandag maar terug als hij dan groter is (nu 1,3) is het een eitje!'
    Ik vond dat een beetje vreemd aangezien het maandag (vandaag) dag 17 is......dan is mijn eisprong toch allang geweest!?

Maaaaar vanochtend kreeg ik toch te horen dat hij gegroeid was van 1,3 naar 1,8!! Toen zij ze: 'nou gefeliciteerd, kunnen we morgen de IUI inplannen!'

Pfffff en nu ben ik zenuwachtig!! Mijn schat piest helemaal in z'n broek haha. Dus...morgen 10 uur zaad inleveren.....11 IUI! Ben zo benieuwd! We zouden dan moeten testen op mijn schat zijn verjaardag....ook leuk! hihi

Verder wil ik alle medemeiden heeeel veel succes wensen!! En wat ik ook nog las, M84 spontaan zwanger!? Echt geweldig!!!!! Gefeliciteerd.....geniet er van!!

PS1: ze hebben in het ziekenhuis meteen Pregnyl bij mij gezet en ik heb er toch last van! Niet van de spuit maar van de inhoud.....alsof ik ontzettend ongesteld moet worden binnen 2 dagen. Ja sorry....is voor mij ook allemaal nieuw haha

PS2: sorry wilde het kort houden maar is niet echt gelukt. Volgende keer zal ik beter mijn best doen.

14. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Hey grappig, de tijden van de berichten kloppen niet. Het is hier nog wintertijd hihi.

(aanvulling 1 minuut later: nu is de tijd ineens wel goed. Ik word gek!!! Let maar niet meer op mij :p)

Wat betreft de mannen. Ik wil hem de eerste keer er wel bij hebben hoor....anders weet hij niet eens wat ik iedere keer ga doen (zoals je zegt je weet nooit hoe vaak we die behandeling moeten ondergaan ....:))

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ach we hebben het vanavond goed gemaakt ;) MSI welkom ook, heel veel succes morgen! En van die pregnyl had ik ook behoorlijk last. Zelfs als ik moest plassen deed het onwijs veel pijn in m'n buik. Had het vandaag even nagevraagd, maar dit schijnt wel bij pregnyl te horen ;)

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    We moeten hier maar even kijken of het lukt. Misschien wel fijn voor de eerste keer, weet hij ook waar ik over praat, maar als het heel moeilijk wordt dan maar niet.

17. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja gaat bij die mannen allemaal zo moeilijk op het werk. Op mijn werk zijn ze gelukkig heel makkelijk!

Bedankt trouwens :)

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    ik moet ook pregnyl, ik verheug me nu al!!

Heb je ook echo gehad voor IUI?

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh meiden ik vind het wel allemaal erg spannend hoor :)

hier gaat vriendlief denk ik wel mee want hij moet zich toch vrij vragen voor zaad te doneren :) maar erg blij is hij hier niet helemaal mee...maar ja we zullen zien!!!

20. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Owh nog 1 Pregnyl is een vrij dikke vloeisof. Mijn beste vriendin is verpleegkundige en heeft hem bij mij gezet. Van de prik zelf voelde ik niets maar het inspuiten voelde ik des te meer. Zijn hier trouwens nog Clomid gebruiksters?

Deel Deze Pagina