sorry ladies, heb aantal dagen niet gereageerd! hoop dat het met jullie goed gaat allemaal! Ik ben op! echt moe! energieloos! en heb zelfs overwogen om even een time out in te lassen. Sinds vandaag ben ik gestart met acupunctuur..voor meer rust in mn lichaam. Ik ben te gespannen, te moe, te emotioneel, te boos, te verdrietig en ga zo maar door...dit doet mijn lichaam geen goed en het zwanger worden al helemaal niet. Dus stap 1 voor mij is eerst rust in mn lichaam door middel van acupunctuur en even wat meer tijd voor mezelf in combinatie met IUI! IUI 3 is binnenkort dan weer. Na IUI 3 worden naar mijn eileiders gekeken en dan wordt het IUI inclusief medicatie. En dan hebben we er ook nog maar 3 over. Pffff...dat het zo had moeten zijn! over die echo's. Is inderdaad fijn, maar ook zeker dik verdiend. Ik heb ook een miskraam gehad bij 9,5 week. We zouden toen het hartje horen, maar dat was gestopt met kloppen! xxx en veel knuffels!
hey meiden, welkom loesje, ook spannend voor jou dus, mischien kun je je zelf even op het lijste zetten? @hier met fases misselijk en die steken in mijn buik blijven....hebben jullie dat ook????? en idd de eerste echo krijg je in het zh.....toch weet ik niet wat ik zou doen als ze me zouden vragen of ik daar zou willen of naar de vk....denk dat ik dan toch in het zh wil blijven! ik heb daar zon hechte band.....vreemd he!
Ik zou overstappen naar de verloskundige. In principe blijf je alleen onder controle van de gynaecoloog als daar aanleiding voor is. Ik ken gelukkig al alle verloskundige hier dus dat maakt de overstap al makkelijker.
Zo kunnen ze de eitjes gecontroleerd laten groeien. Daarom de Gonal F. De dosis van 75. Is een kleine stimulans om ze net even een xtra zetje te geven.
ik slik ook clomid om mijn eitjes eerder te laten groeien want van me zelf heb ik ook een eisprong....maar pas heel laat en nu met clomid ook pas op dag 18.....dus weet niet of ze de clomid dadelijk willen gaan ophogen want dat ik eigenlijk nog wel redelijk laat...
hier vanmorgen de uitgangsecho gehad. Gelukkig alles goed! Ik zit nu aan clomid en mag volgende week vrijdag weer!
@ mooibuikje.. Probeer rustig aan te doen meis, ook al lukt dat niet altijd.. Sterkte. Ik heb gister middag te horen gekregen dat als ik nu niet zwanger ben ik een spuit met medicijnen krijg die de endo moeten verminderen en dan moet ik na 3 maanden naar het UMC om gelijk IVF te doen. Ze willen niet verder met de iui want de endometriose wordt weer erger.. En ik merk het ook wel. continu naar de wc zoveel pijn in mijn stokken dat ik s'nachts wakker lig...PFFF Hopen maar dat het gelijk nu gelukt is maar ik heb er een hard hoofd in. Heb geen kwaaltjes alleen maar endo pijn. Sorry dames moet gewoon even klagen. Lucht op
Natuurlijk mag je klagen! Daar zijn we ook voor! Misschien een leuk idee als de nieuwe dames ons lijstje invullen, zodat we van iedereen weten waar we zijn! Wij zijn een weekendje (1nachtje) weg en we zijn nu op weg naar Giethoorn. Dat hebben we van ons nam cadeau gekregen, inclusief een diner in een restaurant met een Michelin ster. Wel jammer dat ik nu geen wijnarrangementje erbij kan nemen... Dat zou wel super zijn daar denk ik. Ik heb ook geen idee of ik nu al het 'zwangerschapsdieet' moet aanhouden...
Queen klaag maar lekker want dat is niet niks!! Choco....ik ken genoeg mensen die nog een fles wijn leeggedronken hebben de dag voordat ze positief testen dus maakt niet uit hoor! En het vruchtje is nog niet met jou voeding o.i.d. verbonden. Dat is volgens mij pas bij een week of 5!? Ik heb in ieder geval gehoord dat je in de 1e 4 weken weinig fout kunt doen! Veel plezier!!!
@choco alles lekker eten meid en ook dat lekker wijntje drinken!!! kan helemaal geen kwaad!!!! @jippie..hoe gaat het met jou? ergens last van? @hier hebben degene die ook de iui hebben gehad ook nog steeds last van hun buik? hier ikke in ieder geval wel hoor....
Ik heb niet echt last van mijn buik, wel van mijn eierstokje rechts (in de buurt) Beetje vervelend alsof er druk op staat, maar mag er nu wel vanuit gaan dat ei weg is... Ik kan me voorstellen dat dat het zaad+opwerkvloeistof is wat in de vrije buikholte loopt, Normaal komt er natuurlijk niet zoveel vloeistof in de baarmoeder, de vrij buikbolte is vrij irritatie gevoelig. Dus daar gooi ik het maar op. (had ik hier maar een echoapparaat)
het blijft een zeurende pijn..maar bij jou deed het inbrengen ook geen pijn of wel? nou bij echt wel....als dat nog langer had geduurt dan zo ik het niet vol hebben gehouden....dacht dat ik door de grond ging
Nee inspuiten deed geen pijn, een beetje zeurderig krampig gevoel, net als vlak voor ik ongesteld moet worden irritatie aan baarmoederslijmvlies. Ze heeft het ook echt rustig ingespoten, bewoog wel een beetje met slangetje, om het wat te verdelen denk ik, dat was ook iets vervelend, maar meer dan vervelend kan ik er niet van maken.
nou ik kan het helaas niet zeurderig noemen ...maar vandaag bij schoonzusje geweest en zij heeft het ook gehad en zij zei al van het ligt er ook aan hoe ver ze het in brengen...misschien dat ik het dieper heb gekregen ofzo...nou ja we zullen zien en de andere dan? hadden jullie ook geen last van je buik na de iui??
Jawel ik heb een week lang buikpijn gehad....toen 2 dagen niks en toen weer een dag of 5 buikpijn. Gewoon van die vervelende pijn....niet echt 'auw-wat-heb-ik-toch-een-pijn' pijn Mooi buikje! Sterkte en kop op! Goed van je dat je andere actie gaat ondernemen!! Het moet wel goed met je gaan natuurlijk!! Ik denk aan je...
ja msi ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet beschrijven..ik kan gewoon alles doen alles doen hoor met blijft beetje zeurende pijn die wat constant aanwezig is...
Heey meiden, Nou net terug vanuit het ziekenhuis. Het is op het randje maar mag toch maandag voor de 2de IUI. Heb nu 2 folikels van 20mm en 1 van 17mm, 1 van 14,5mm en nog 1 van 13mm. Het was aan ons de vraag of we hem door lieten gaan, met de kans op 2/3-ling. Medisch gezien zeggen ze dat je me 3 grote folikels gewoon IUI mag hebben, dus hebben we ook gezegd dat we het risico dan maar nemen. Dus vanavond weer pregnyl spuiten, en maandagochtend de 2de IUI.
Ow gelukkig Kelly, kan ie in ieder geval gewoon door gaan. Dan maar 3 tegelijk!!! haha Alvast succes voor maandag!