he meiden, ik kom effe buurten! K3l hoop dat alles goed is gegaan vandaag! Ik hoop en duim op goed nieuws!! Ik doe effe afstand van alles. Ben op en moe. Ik wil even rust. Ik kap er dus ook mee. Ik ben al drie jaar intensief bezig met zwanger worden. Effe een pauze inlassen en na de zomer weer actief verder. Moet eerlijk zeggen heerlijkkkkkkkkk gevoel! Ik wil jullie zo onwijs veel succes, sterkte en vruchtbaarheid toewensen! Ik zal af en toe komen buurten! Thanxx voor alle steun en motiverende woorden! Xxxx
@ K3lly.. En en meis, is alles mee gevallen? @mooibuikje Oww meis, je hebt helemaal gelijk hoor.. Maar ik ga je missen op t forum. Fijne vakantie.
@mooibuikkje ik snap het hoor meid!!! succes met alles!! @hier opeens veel witte afscheiding..zal dat een goed teken zijn of juist niet?
Mooibuikje....is waarschijnlijk wel een heeeeeele slimme beslissing! Ff Verstand op nul en genieten van wat je wel hebt. Ik hoop dat het ook een positieve invloed op je zal gaan hebben. Met jezelf afspreken dat je alleen de eerste dag van de maand hier even mag buurten zodat je niet te veel in de verleiding komt. Wel klote dat het allemaal zo moet lopen en dat je (en iedereen hier trouwens) zoveel moeite voor moet doen. Maar uiteindelijk zal het geluk ook jou treffen. Succes!!! En we zien je hier wel weer verschijnen he.......misschien ook niet......kun je straks door een wonder meteen naar het zwanger-zijn-gedeelte K3lly!! Het zit er weer op! (of moet ik zeggen IN hahaha ) We hopen weer op een goed resultaat......helaas moeten we daar nog even op wachten maar het is voor een goed doel. Succes meid.... Sasje.....erg he.....je gaat ineens op alles letten! Ik weet ook niet of dat goede voortekenen zijn hoor. Maar zolang het geen bloed is zou ik zeggen dat gaat de goede kant op nog ffkes wachten.....dan kun je er een testje tegenaan gooien. Queen....je moet je nog niet zo'n zorgen maken hoor......je hebt nog genoeg dagen om wél positief te testen! Vroeg testen is ok.....maar dan moet je het wel kunnen relativeren als ie nega is. Dus over een paar daagjes nog eens proberen en wie weet dan...... haha Jippie ik kan niets anders dan je succes wensen en sterkte tijdens het wachten Ik ben sinds vandaag misselijk. Weet niet of dat van de zenuwen is of dat het echt een kwaaltje is. Ik heb heel lang gehoopt op misselijkheid als bevestiging en nu denk ik 'shit, is helemaal niet fijn' haha wat een doos ben ik ook. Woensdag is het zover ja......echt heel spannend.... Maar genoeg over mij....meiden heel veel succes allemaal!!! Vooral degenen op het wachtbankje. Ik denk aan jullie!! Oja SJORSJETTE doe die test eens alvast!!! ben erg benieuwd hihi
Goed dat je even tijd voor jullie zelf neemt, Mooibuikje!! Ik ben zo moe. Maar slapen lukt ook niet goed. Vanmorgen werd ik om 4 uur wakker en kon niet meer slapen, ondanks de brandende vermoeidheid pijn in mijn ogen. Zijn jullie ook zó moe?
Hoi meiden, Helaas vandaag ben ik ongesteld geworden.. Baal enorm want ik krijg nu voor 3 maanden een hormoon spuit om de endo tot rust te laten komen en dan willen ze gelijk IVF geen IUI meer. Ik moet dus nu naar het UMC. Iemand ervaring?
oh balen queenmeisje ....blijf positief denken meid....met ivf heb je dadelijk alleen maar meer kansen kom op en alles komt goed! hoe moeilijk het soms ok is!! ( hoor mij hier nu )
Ik heb een lijstje gemaakt. Ik moet er nog inkomen met hoe dit forum werkt. Ik hoop mee te kunnen kletsen. Het is zo'n spannende en gekke tijd. Gelukkig wel steun van vrienden en familie. Toch niet iemand in de omgeving die echt de onzekerheid/spanning kent. Daarom zou ik graag met jullie mee willen kletsen. Ik lees wel al een tijdje mee en ik herken alles. Hoe jullie ermee omgaan, het is net alsof ik zelf alles heb geschreven. Net zoals nu. Ik voel weer vanalles. Misselijkheid, moeheid, rommelende buik. Voel je zoiets omdat je het wilt voelen? Ik probeer het testen nog zo lang mogelijk uit te stellen. @iedereen die net zoals ik op het wachtbankje zit: nog even volhouden en blijven hopen. @MSI: gefeliciteerd! geeft hoop dat het ook heel snel wel zo kan zijn. Succes met de eerste echo. @queenmeisje: wat vervelend zeg. Ik heb geen ervaring met het UMC.
hoi loesje, jij mag vrijdag testen denk ik.....ja ik weet het ook niet, ik denk dat we ook denken dt we vanalles voelen en het daarom gaan voelen maar zoals ik mijn buik voel....heb ik nog nooit eerder gehad...maar ja heb al last van mijn buik vanaf de iui dus ik weet het ook niet .....afwachten maar!!
Shit Queen....zo hadden we het eigenlijk niet afgesproken he . Is echt balen! Maar zoals sasje zegt......je het zal je meer positiviteit brengen dan IUI waarschijnlijk. Moet je nu dus 3 maanden wachten??? Choco....nog voordat ik positief testte werd ik iedere ochtend rond 5 uur wakker (heel irritant en snapte er niks van) terwijl ik normaal niet wakker te krijgen ben. Dus trek je conclusie maar Sasje....ik had ook buikpijn vanaf de IUI (2 dagen tussendoor niet) Pas 2,5 week na de IUI trok de buikpijn weg..... dus wie weet is het een goed teken. Loesje bedankt...en jij succes op de bank!!
Hai girls @Q-girl... Wat BALEN!!!! Knuff van mij! Ik heb geen ervaring helaas met UMC maar een van m'n goede vriendinnen is zwanger geworden via IVF hoorde van haar heel veel verhalen en deel nu onze ervaring met hun... kan altijd iets vragen voor je @Loesje Spannend girl... geen testdrang?? @ALL (weet ff niet meer wie het vroeg) sollyyyy... maar NEEEEE hahaha doe MORGEN pas een test! En als die negatief is dan zondag pas! Zondag is dag 18 na iui en dat is wat ze in het zh hadden aangegeven. Daarnaast de ervaring van vorige zwangerschap dat ik pas op dag 19 na eisprong(positieve ovu test) een positieve zwangerschapstest had... dat was dan wel een ''normale cyclus'' nu is het een ronde met hormonen dus weet niet wat dat voor invloed heeft op lf fase... iemand een idee???? Ik hoorde wel dat er meiden zijn die op dag 11 na iui al licht positief testen... aaaaaaaaaahhhhh ik wil OOK!!!! whahahha wat een muts he? xxx
Ha sasje, Het blijft afwachten inderdaad.Ik voel mijn buik ook heel erg. Soms is ie helemaal opgeblazen. Heb jij dat ook? Eens moet het wel gelukt zijn toch? Maar ja, je weet het niet. Ik heb wel vaker gedacht dat het raak was. We blijven duimen toch. Wij houden elkaar op de hoogte!
@MSI bedankt! @sjorsjette ja ik heb een hele erge testdrang. Maar mijn vriend vindt dat ik echt moet wachten. Hij denkt dat de pregnyl nog in mijn lijf zit. Wat echt niet meer zo kan zijn. Maar het kriebelt zo! Dat heb jij dus ook? Ik heb ook gehoord van positieve testen na 10 dagen na eisprong. Zelfs met kruidvattest. Succes morgen met testen! (dan mag dat toch 14 dagen erna?). Bij ons in het ziekenhuis zeggen ze 16 dagen. Maar ik vind gewoon van 14.. haha. Spannend! ben benieuwd!
Bij ons in het zh maakte ze er zelfs 18 dagen van! Ook wij hebben er lekker 14 dagen van gemaakt hihi hoezo we luisteren niet Och ik ken echt die testdrang... het erge is dat ik nu niks in huis heb en morgen ochtend wil testen dus moet ze straks gaan halen... whahaha en dan me best doen ze in het doosje te laten zitten! Welke test ga jij gebruiken??? Ik denk dat ik zowiezo die van KV 2v5 ga kopen.
bij mij hebben ze eigenlijk geen datum gezegd....toen i kvroeg van dan kan ik over 2 weken testen antwoordde hij met ja..dus komt wel goed @sjors spannend ik duim voor je!
Queenmeisje: Wat ontzettend balen dat het niet gelukt is ik heb geen ervaringen met IVF of het UMC, sorry. Loesje: Leuk dat je mee komt kletsen! Ik baal eigenlijk wel stierlijk van de bijwerkingen van de pregnyl. Nu kan ik geen enkel signaal van mijn lichaam echt vertrouwen omdat ik nog vol met hormonen van die spuit zit.
@ Loesje, welkom! Hier uhm geen rare dingen..... Vorige IUI had ik ontzettend veel last van mijn buik. Nu voel ik niets..... Het voelt misschien iets beurs aan, maar verder geen klachten Ik denk dat je op een gegeven moment ook dingen WIL voelen, terwijl het er eigenlijk helemaal niet is...
1e afspraak gynaecoloog 11-04 Nijntje1 12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek 1e IUI: 04-04 K3lly 05-04 MSI 26-04 Sasje24 26-04 ChocoChick 27-04 Jippiejee ??-04 Balou! 22-04 Queenmeisje 2e IUI: 13-04 Mooibuikje 02-05 K3lly 04-05 Shir26 Wachtbankje: 29-04 Mooibuikje 05-05 Queenmeisje 06-05 Sjorsjette 10-05 Sasje24 12-05 ChocoChick 13-05 Jippiejee 16-05 K3lly Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI
Oehhh wat spannend op het wachtbankje meiden. Heb alles steeds meegelezen maar had niet veel tijd om zelf te reageren. Hoop dat er weer meer goed nieuws bij gaat komen deze maand. Morgen mag ik voor iui nr 2. Ben erg benieud hoe het zal uitpakken. Gelukkis is mijn cyclus iets korter deze maand dus minder lang wachten.