wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat gevoel heb ik omdat ik zelf had verwacht de eisprong op maandag te hebben. Nu heb ik zondagavond de Pregnyl gehad, die zou een eisprong aansturen op dinsdag (dag van IUI). Maar als het eitje op maandag al is gesprongen...

Ze hebben ook helemaal geen echo of ovulatie test oid gedaan.

Als deze maand niet is gelukt wil ik op z'n minst een telefonische afspraak met de GYN. :)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    choco dat was hier hetzelfde hoor....hier had ik 2e paasdag een eitje van 19.4 mm ofzo iets geloof ik....en toen ook meteen spuit gekregen ik denk dat de pregnyl het wel uitstelt....want ik kreeg ook precies 24 uur later de iui.....

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @msi jij hebt vandaag toch de echo he?? en en en en?

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zo'n 38 uur ba de spuit de IUI gehad... Nou ja, ik zal gewoon moeten afwachten denk ik. Veel meer kan ik toch niet doen :(

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik denk dat het niks uit maakt...het zaad leeft tenslotte ook langer in je dus blijf moed houden!

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Gelijk heb je! Hier geen beperkte voorraad, dus dat maakt het voor mij iets makkelijker te accepteren, ik zie het als een leermoment en dat moet de volgende keer beter. Ik ga het ook zeker aangeven voor een volgende keer hoor! Het klopt inderdaad dat het eitje nog wel een aantal uren leeft, maximaal 24 uur, maar dat is dan ook wel uitzonderlijk lang, het liefst doen ze de inseminatie 6 uur voor of 6 uur na de eisprong, dus een beetje hoop hebben we nog wel. Ik heb wel een ovulatietestje gedaan en deze was positief paasmaandag, dus ik heb bewijs. Misschien een idee voor jou de volgende keer, ook even een ovutestje ertegenaan en even overleg wat te doen bij een positieve!! Maar we hopen gewoon voor jou dat je je vergist heb hoor!!:)

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    trouwens opzich klopt dit helemaal hoor, volgens mij is het ook wel heel uitzonderlijk dat je al voor de pregnyl aan zelf LH-piek begin heb!

8. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Hoi hoi onzekere meiden, helaas zit er niks anders op dan afwachten :( en volgende keer (als het niet gelukt is) flink op je strepen gaan staan. Niet zomaar het zaad laten verspillen :x

Ja sasje we hebben vanochtend onze 1e echo gehad. Ik had het idde, toen die vrouw bij de beelden uitleg begon te geven dat het helemaal niet goed zat. Maar integendeel....3,5 mm groot hihi en heb het hartje zien kloppen.....toen moest ik wel even een traantje laten. Ik vind het een beetje dubbel om mijn verhaal hier bij jullie te doen :( ik gun het jullie ook allemaal zoooooo erg!! Dus weer genoeg over mij.

Hoe houdt de rest het? Loesje jij mag toch ook al bijna testen....dat je dat nog niet gedaan hebt zeg!? Hoe hou je 't vol...haha

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Yes MSI, wa geweldig nieuws zeg! Hoe bizar dat er al een hartje klopt na zo'n korte tijd hè... Kan me voorstellen dat je een traantje moest laten, ik geloof ook dat ik de boel bijelkaar loop te brullen, haha, maar dan eindelijk es tranen van geluk!!! Gefeliciteerd meid!

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    pfff, bedenk me net dat er pas een week voorbij is nu, hmmm geen symptoom te bekennen, geloof nog steeds niet dat het wat is geworden deze keer...

11. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Dank je :)

meiden....zoek niet naar symptomen......dat heb ik ook jaaaaaren gedaan.....en wat blijkt.......ik had helemaal geen symptomen haha. Die kreeg ik pas toen ik echt overtijd was......dus 1 tip....staar je daar maar niet blind op want dat is niet nodig (zou bijna willen zeggen dat vroege symptomen fabeltjes zijn ;))

12. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat denk ik ook MSI. Mijn man grapte al dat ik op z'n minst schijnzwanger ben. 

Wat leuk Dat je echo goed is gegaan! Super spannend en wat bijzonder dat je al het hartje hebt zien (horen) kloppen!! 

13. loesje79

loesje79 Lid

Apr 29, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Msi Ik hou het ook bijna niet vol haha. Ik denk dat ik morgenochtend ga testen.

Wat goed van het kloppende hartje! Snap helemaal dat het wel even spannend was. Een emotioneel moment, het is gelukt. Geniet ervan!

Het is mij ook vertelt inderdaad van dat de eisprong 36 uur na de pregnyl injectie is. Gewoon goed vertrouwen dus. Ik dacht misschien gaat het bij jullie in het ziekenhuis wel anders.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    wat fijn msi dat alle soke was!!
    en ook jij mag even goed je verhaal doen!!!! zwanger of niet zwanger!!!!!

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @MSI
    Wat gaaf voor jullie dat het een mooie echo was en dat jullie het hartje al hebben kunnen zien/horen! Geniet er lekker van mops en lekker vertellen hoor.. ;):D

@ALL
    Ik heb hier sinds een uur gerommel en lichtelijk kramp :$:( zou het nu dan toch ineens over zijn :( ben er zo bang voor.
    Zucht, rest me niets anders dan afwachten.

xxx truste voor straks girls.

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @MSI. Gefeliciteerd meid. Super gaaf... Fotooooooos!!!!!!! hi hi

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

ik ben ook zo bang dat ik ongi ga worden waarom weet ik niet.....iedere keer dat ik naar de wc ga ben ik blij dat het niet rood is...maar ja duurt bij mij eigenlijk nog wel ff....

trouwens wie had er ook alweer het zelfde dan ik...dus je slijmvlies niet in orde???? en te hoge zuurgraad misschien ook nog iemand?

18. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    tnx...ja ik durf die foto's niet te scannen (kan ik namelijk alleen maar op mijn werk doen haha)

Jippie...ik heb vijandig baarmoederslijm.....das hetzelfde denk ik he? Negatieve samenlevingstesten....verder niks

Loesje...heb je al getest???????

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    je bedoelt mij msi......kon jij wel altijd draden trekken zoals sommige dat konden rondom je eisprong? of ligt dat juist daaraan?

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ja dat heb ik ook, negatieve pc-test, verder alles OK. Ik kon wel draden trekken rond de vruchbare periode, had ook echt vruchtbaar slijm, alleen alle zwemmers waren dood, afweer te groot.... (kan trouwens ook aan de partner liggen(afweer tegen eigen zaad) of combinatie. Volgens de lab medewerker had Jippieman wel 'vies' zaad, veel andere dingen erdoor, hij zei ook dat het daar misschien aan lag, dat zorgt natuurlijk ook voor extra afweerreactie. Het maakt verder ook niet zoveel uit, het zaad wordt gewassen en de baarmoederhals hoeven ze ook niet meer door, zullen wel verwende kindjes worden;).

Share This Page