wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB

Oja sorry, zat 'r ff neffe te kijken :p

Maaruh....draden trekken???? Ik heb geen idee waar je het over hebt :(

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    haha, beetje ranzig, maar vruchtbaarslijm is het rekbaar, als je wat tussen duim en wijsvinger houdt en je doet de vingers uit elkaar onstaan er 'draden' ziet eruit als eiwit, staat op internet en inderdaad het is zo...:D De dagen erna is het meer wit en niet meer rekbaar. Maar goed jij heb gelukkig niks meer aan deze info, geen draden meer voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!:)

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet bekennen dat ik me daar ook niet zo mee bezig heb gehouden...

4. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Sow eej....daar heb ik echt nog nooit op gelet. Is maar goed dat ik dat niet wist anders had ik nóg iets gehad om op te letten en me druk om te maken. Ach ik wist eigenlijk wel waar het probleem lag (het zaad kwam gewoon niet door dat slijm heen) dus heb eigenlijk verder ook nooit meer ergens op gelet. En op zich hebben we vaak genoeg sex dus ik hoefde niet meer mn best te doen/op te letten rond die vruchtbare dagen ofzo. Ik ga het niet iedere keer 2x op een dag doen haha (word al schraal van de gedacht :D)

5. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ha ha nou met die Iui is de romantiek er wel snel uit ha ha.

6. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Het zaad was al eerder getest. Nu weer net zo slecht zaad...

7. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Wachtlijst is 6 tot 8 weken. Maar waarschijnlijk halen we dat niet. We krijgen eerst nog een telefonisch spreekuur voor de uitslagen van het bloed. Dan krijgen we nog een rondleiding in ziekenhuis en prikinstructies. Dus ik denk dat we september kunnen beginnen.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    een rust pauze is misschien ok wel fijn, even alles op een rijtje zetten!

9. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36

10. denis

denis Lid

May 2, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    deze maand ga ik starten met IUI. Ik vroeg me af moet je perse de ovulatietest van het ziekenhuis gebruiken of kun je ze ook gewoon bij de drogist kopen? Zo omslachtig en zag dat ze voor 6 test 25 uren vragen. volgens mij kan dat ook wel een stuk goedkoper.

11. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Waarom zou je uberhaupt ovulatietesten nodig hebben? Ik heb die tijdens de IUI periode nooit gebruikt. Daar zijn die metingen toch voor. Moet jij die van het ziekenhuis gebruiken dan? Lijkt mij nergens voor nodig toch :(

12. denis

denis Lid

May 2, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo staat het in de folder die ik heb meegekregen. Ik krijg de IUI ook in mijn eigen cyclus, hoef niets te spuiten. Krijg een begin echo en dan moet ik testen, zodra deze positief ik moet ik bellen voor een echo en dan daarna inseminatie.

13. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    Ik heb bij mijn IUI's ook altijd ovulatietesten meegekregen van het zekenhuis.
    Ik heb altijd op dag 11 van mijn cyclus een afspraak in ziekenhuis voor folikelmeting. Zij kunnen niet zien hoe snel of langzaam het gaat met de eitjes. Vandaar de ovutest.

Ik heb geen eigen testen gebruikt toen, alleen die van het zh. Maar op zich geen verschil, als je maar belt zodra je een positieve test hebt! succes!

14. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0

hmmmzzz...
    bij mij is het eerst echo op dag 11 folikelmeting! Daarna krijg ik ovulatietest en dan mag ik thuis testen. zodra deze positief is, bel ik met het ziekenhuis voor IUI behandeling. Deze MOET de volgende dag plaats vinden, anders is het hoogstwaarschijnlijk te laat.

15. denis

denis Lid

May 2, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen maar eens bellen voor een afspraak en dan zie ik wel wat me te wachten staat.

16. sig9

sig9 Lid

Apr 20, 2011
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb de ovulatietesten bij de drogist gehaald 25 testen voor €50,-. best kostbaar. maar ja is niet anders. maar ik krijg geen echo's voor folikelmeting.

Ik heb mijn 1e iui behandeling gehad, helaas is dit mislukt. had ik eigenlijk ook wel verwacht, zou echt een wonder zijn als dit in 1 keer was gelukt. maar zo te lezen kan dit wel.
    Nu wachten op behandeling 2.

17. denis

denis Lid

May 2, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    25 test voor 50 euro vind ik nog te doen. In het ziekenhuis moet ik 25 euro betalen voor 6 tests.
    jammer dat het de eerste keer niet gelukt is. hopelijk gaat het deze keer beter

18. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh gelukkig hoef ik geen ovu testen te gebruiken...ik moet gewoon om de dag naar het zh....

19. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Wow zo doen ze dat bij ons helemaal niet. Moet op dag 10 komen voor meting. Dan weer 2 dagen later en aan de hand van de afmeting bepalen ze dan wanneer je weer terug moet komen. Ik had in janurai de eerste keer. Toen bleek dat ze mij te laat terug hadden laten komen....eitje was al weg. Maar wisten ze dus wel voor de volgende keer (april, want ik had 1 ronde overgeslagen) hoe het bij mij zou verlopen. Bij mij hebben ze nooit gesproken over ovutesten.

Via internet zijn die dingen toch veeel goedkoper, zoek maar eens via google. 30 voor een tientje enzo....

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    bij mij hebben ze toen meteen gezegd gebruik geen ovu testen maar en tempe hoefde ook niet meer te doen :)

Share This Page