ik krijg 27 mie opnieuw echo en gesprek van gyn. a.d.h.v. dat gesprek mag ik dan zelf beslissen of ik in het ziekenhuis wil blijven of naar vk ga. Dus ik heb nog geen contact gehad met een vk. Vind het alleen zo ver weg....27 mei. Om dan nog een vk te bellen....
trouwens ff wat anders....mocht ik bijv woensdag nog niet ongi zijn en ik ga testen en deze is posi dan kan ik dit niet hier posten! ik ga jullie dan pb'en maar dan mogen jullie er niks over zeggen hier op het forum dit omdat een vriendin af en toe mee leest en ik niet wil dat zij het bijv al eerder weet dan mijn ouders e.d.
haha ja maar dan kun je hier helemaal niks meer zeggen. Of ben je dan hier op het forum sowieso ongi. En zo niet dan krijgen wij apart bericht!? Spannend!! Ja je hebt ook wel gelijk over vk......ik zie het tegen die tijd allemaal wel.....tijd zat
Wij zitten niet in het ziekenhuis omdat daar een lange wachttijd was. Wij zijn afhankelijk van een donor. dat was mogelijk in Groningen, maar daar was een wachttijd van 3 jaar, en dat duurde ons te lang, en in Leiderdorp duurde het een 1 jaar dus hebben we daar voor gekozen. we moeten er wat voor over hebben!
Helaas.. Poging nummer 2 mislukt.. Ben ongesteld geworden. Echt balen! Maar ja.. Hoe is t bij jullie?
sig....aah ok! Ja dan snap ik het....pff 3 jaar dat is nogal. Nou nu kun je dus aan de gang....succes Loesje...shit!! Balen! 3 maal = scheepsrecht dan maar he!! Succes!!
Heey meiden, Even een vraagje tussendoor. Misschien een beetje vies praatje, maargoed. Ik ging net naar het toilet en zag dat ik wat bloedverlies had gehad. Mijn vriend en ik hebben vanmorgen wel gemeenschap gehad, maar had toen nergens last van in de zin van pijn o.i.d. Herkent iemand dit?
nee kelly dat weet ik niet...wanneer heb je je iui ook alweer gehad? misschien wel innesteling? @hier nou verjaardag viel wel mee...wel weer paar k*t opmerkingen gehad......enne wanneer komt er bij jullie eens een kleintje...dus ik van tja dat weet ik ook niet!!! dus die man oh tegen mijn vriend heb je geen goude.....die van mij en mijn zoon wel...meteen de 1e keer raak! dus mijn vriend geef me maar een andere meid dan schiet ook raak want ik heb ook een goude en bedankt sukkel!!! dus toen ik van ja nou is goed ik heb hier geen zin in!! vriend boos dat ik lig te zeiken hehe..en die man echt waar!!!! komt die daarna terug...ik weet alles hoor van de zh bezoeken e.d. dus ik zeg van ja dat zal best maar ik heb er geen behoefte aan om er hierover te praten! nee joh want je moest er juist wel over praten dat is goed!!! nou volgens mij beslis ik nog altijd zelf wel of ik er over wilt praten en met wie!!!! nou echt toen was mijn avondje voorbij!!!!! waarom kunnen mensen toch van die achterlijke opmerkingen maken???het doet me iedere keer zoveel pijn...het lijkt alsof de grond onder me weg gerukt wordt!!!!!! oh meiden ik kan er niet meer tegen!!!!! nu al de 2e moeder dag en nog geen mama!!!!!!
@loesje79...wat balen meid!!! postjandikkie! veel sterkte! en dan maar hopen dat 3 x scheepsrecht is!! kop op meid! dikke knuff!! @msi...het schiet al aardig op he! wat spannend zeg! heb je al last van kwaaltjes? @k3l, weet niet wat het zou kunnen zijn, misschien innesteling? let's hope so!! @sas..auwch...dat is inderdaad pijnlijk! potverdorie, dan geef je nog duidelijk aan dat je het er niet over wilt hebben, en dan gaan mensen nog gewoon door..HALLOOO!! Wat bezielt die mensen toch, bah bah bah! Begrijp het ook gewoon niet! Laat je niet gek maken door jan en alleman! Dikke doei voor ze! en dan maar afstand van zulke mensen die het toch niet begrijpen! I know darling...bij mij het al mn derde moederdag. Hakt er wel effe in jah! Maar ach, wat kunnen we er aan doen. Echt proberen te ontspannen! EN wie weet zit er wel een wondertje in je buik meis! Ik duim voor je! echt spannend!
dank je voor je lieve woorden meid!!!!! wie weet ja...vindt het nu wel spannend maar ik zelf denk dat het niet raak is.....waarom weet ik niet...maar het zal ons wel niet gegund zijn dat het meteen de 1e keer raak zal zijn....
K3lly: Ik heb geen idee meis. Laten we inderdaad hopen dat het innesteling is! Sasje: Wat lomp van die kerel, en hoe super lomp van je vent. Ik had mijn vriend echt een knal verkocht en zeker een week niet met hem gesproken. Dat zijn toch geen grappige opmerkingen. Weten ze niet dat dit traject al moeilijk genoeg is zonder zo'n opmerkingen?!
ik denk dat mensen waarbij het allemaal maar zo lukt zich helemaal niet beseffen hoe iemand zich voelt waarbij het niet lukt..... en vriendlief moet natuurlijk grootspraak doen bij de nodige biertjes he! maar even goed had hij ook niet zo iets doms hoeven te zeggen!
Hai meiden, ben ff 2 dagen niet zo actief omdat ik bij ma in limburg zit, vandaag terug naar Rotterdam... eerst langs schoonma en dan lekker naar huis maar dacht post ff snel hier.... Heb vrijdag op zaterdagnacht onwijs slecht geslapen... had mega buikpijn/krampen!! Toen ik zaterdag wakker werd was het goed duidelijk... ben ongi.. en goed ook. Heb veel bloedverlies en nog krampen. Poging 1 iui is dus mislukt! Maandag dus starten met spuiten voor ronde 2. Ik kom morgen weer ff op zp posten. xxxLiefs Sjors