wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Nou meiden, ik sluit af, hoop elkaar hier gauw weer tegen te komen, dat we elkaar kunnen steunen de komende tijd!

MSI, succes morgen!
    en de rest ook succes!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    als ik nu ongi wordt moet ik op dag 3 beginnen met clomid!

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ahh mooi ben ik niet de enige ;)

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nee :) ik heb wel uit me zelf al een eisprong...maar deze heb ik pas heel laat..dus dit wordt 1e ronde met clomid...

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ik heb ook alleen pregnyl, heb ook eisprong van mezelf. Eerst een keer zo proberen dus!

6. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    @ Sasje24 Tja die mannen....1 keer in de maand hebben we ze nodig en dat vinden ze al te veel haha. En wij maar op en neer naar dat ziekenhuis!

@ Jippiejee Ja ik heb ook (inwendige echo) gehad. Ik moet me meestal melden op dag 10 van de cyclus en dan dag 14 en dag 16 en dag 17 enz terug komen (wat ik best wel zwaar vind....iedere keer weer daarheen, en dan heb ik geluk dat mijn ziekenhuis maar 5 minuten rijden is) Maar nu had ik zelf de eerste echo gepland op dag 14 en moest ik dag 17 terugkomen omdat het eitje nog te klein was. Ze hebben die echo toch nodig om te zien hoe ver je gevorderd bent daarbinnen haha.

@ All Bij ons was het tot 2x toe een negatieve samenlevingstest. Dat terwijl het zaad uitstekend is en bij mij ook alles goed zit (bloedwaarden, constante cyslus enz) maar toch wil het maar niet lukken. Het is en blijft een wonder....kindjes maken hihi. Maar daarom dus alleen Pregnyl (had van mij ook niet gehoeven eerlijk gezegd) en geen andere medicatie.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goh hier ook 2 keer negatieve samenlevingstest...zaad is ook prima van manlief....1e test was mijn zuurgraad veel te hoog en het slijm niet goed....en dus maar 2 dode zaadcellen te vinden,

en de 2e keer was de zuurgraad goed ( door gespoeld te hebben) maar evengoed geen enkele zaadcel te vinden...waar deze zijn gebleven????

8. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Haha sasje, ja dat vraag ik me dan ook altijd af....waar die dingen blijven. Bij mij waren ze telkens niet te vinden en 1x 1 dode. Klinkt ook zo zielig......een dood zaadje in je lichaam haha.
    Maar bij jou is het dus eigenlijk een beetje hetzelfde als bij mij. Alleen het slijm geeft problemen? En dan zeggen ze heel simpel 'dan brengen we het zaad in ACHTER dat slijm en dan komt het helemaal goed'. Nou ben benieuwd.

Vandaag 1e IUI gehad. Ging allemaal goed. 12 miljoen zaadjes!! En in prima staat. Mijn slijm was ook 'prachtig' volgens de arts haha. Dus nu WACHTEN.....zo spannend!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nee mijn slijm was niet helemaal oke....maar dat kan schijnbaar geen kwaad want van clomid wordt het slijm ook troebel..... dus ik denk dat ik misschien alleen moet spoelen van te voren ofzo....

10. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Is het erg als het slijm niet goed is tijdens de IUI dan?

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nee volgens mij niet...want mijn slijm is ook niet goed...dus.....volgens mij komt het zaad hoger zeg maar... als je baarmoeder maar dik genoeg is voor in te nestelen denk ik maar weet eigenlijk ook niet hoe het allemaal precies werkt :)

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Mijn is gisteren verteld dat door de clomid het slijm in je baarmoeder te dun kan zijn, waardoor het eitje niet in kan nestelen. Daarbij moet het slijm helder zijn hier kunnen de zaadjes makkelijker doorheen zwemmen. Met IUI worden de zaadjes achter in je baarmoeder ingebracht, waardoor ze gelijk door kunnen naar je eileiders. Met gewoon gemeenschap, moeten de zaadjes nog uit het vocht door je baarmoedermond naar de eileiders, en zijn ze dus langer onderweg.

Wij hadden trouwens ook 2 negatieve samenlevingstesten, de eerste zagen ze 1 dood zaadje, en de tweede keer 1 "schokkend" zaadje.

13. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Nou dan zijn ze nu dus beter af. Hebben ze er niet zo heel veel moeite voor hoeven doen. Kijk wij vrouwen worden steeds maar sterker (daarmee ook ons slijm) maar die mannen ontwikkelen zich niet meer, en daarmee hun zaad ook niet....dus kunnen de zaadjes het allemaal niet meer aan haha. Het ligt dus niet aan ons maar aan de mannen ;)

14. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Willen jullie dit kopieren, aanvullen met eigen gegevens en dan plakken. Dan kan ik (kunnen we) het makkelijker van anderen bijhouden.....vind ik wel leuk.

1e IUI:
    04-04 K3lly
    05-04 MSI

Wachtbankje:
    K3lly
    MSI

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Heey dat is een goeie van je MSI, ik sta er al op...

En over je andere post, sjah mannen kunnen ook niets alleen ;)

16. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Hoi meiden,

Steeds meer meiden "in hetzelfde schuitje". Moet zeggen dat ik me in mijn omgeving behoorlijk alleen voel. Iedereen is maar in een poep en een scheet zwanger, bah!

Ik ben aan het aftellen naar 12 april. Vind het allemaal super spannend, maar wil zo graag weten waar we aan toe zijn!

Iedereen succes hier en M84: wauw!! gefeliciteerd!!

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    1e IUI:
    04-04 K3lly
    05-04 MSI
    26-04 Jippiejee
    Wachtbankje:
    K3lly
    MSI

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    goed idee een lijstje, ik sta erop, nu maar hopen dat we gauw onderaan (=zwanger;)) komen!!

Ik had maar 1 sl-test nodig, waren allemaal heel dood:(, zielige zaadjes... Voldoende overtuigend voor mijn gyn...

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goed idee een lijstje maar kan nog niks invullen daar ik nog steeds niet ongi ben :( hopelijk komt deze snel zodat ik verder kan!

20. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    K3lly haha nee mannen kunnen echt niks alleen. Mja wat kindjes maken betreft kunnen wij het ook niet alleen (alhoewel ;).....haha)

Es 22 zo zie je maar weer, genoeg 'lotgenoten'. Ik voel me geen lotgenoot want dat klinkt wel heel erg negatief.....maar je weet wat ik bedoel he. Ja in mijn omgeving ook....ze hoeven elkaar maar aan te kijken en ze zijn zwanger....en de 2e doen ze er ook meteen even achteraan alsof het niks is haha. Maar onze tijd komt ook nog wel.....en ik denk dat wij er dan nog meer bewondering voor hebben omdat het niet VANZELF gaat. Jij kunt jou 12 april ook bij het lijstje zetten. Dan kunnen we jou ook gemakkelijk volgen. Een afspraak met de gyn telt toch ook mee.....ik ben zeer benieuwd en ieder stapje telt....ook jou stapje :)

Jippiejee bij ons wilden ze echt meerdere testen doen..... omdat 1 test niet echt volledig is. Maar voor jou wel fijn dat je er maar 1 hoefde te doen....toch? Gaat het toch allemaal net iets sneller.

Sasje dan zet je er toch lekker op 'in afwachting van ongi' ;) dan weten we ook wat jou bezig houdt.....

Share This Page