wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ choco, whaaaaaaaaaa die is gewoon knal positief!!!!!!!! Dat kan echt niet meer van de pregnyl zijn hoor!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@sjors nou ja zeg...waarom laten ze je niet eerder komen voor een eccho? met pregnyl kunnen ze toch je eisprong een beetje sturen?? vindt het belachelijk dat ze gewoon zeggen je wacht maar 1 maand!!! ja daag!!!

@choco oh meid je bent zwanger!!!!! en jij was ook degene die dacht dat het nooit raak zou kunnen zijn omdat je dacht dat je laat was of niet????

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)

Ik snap nu helemaal hoe je je eerder voelde, MSI. Ik durf gewoon nog niet toe te geven. Morgenvroeg nog een teefje er tegenaan gooien... Of misschien vanavond al als ik niet kan wachten...

Ik had inderdaad het gevoel dat ze te laat waren...

Sorry dat ik nog niet heb gereageerd op de berichtjes voor mij... Ik zit even helemaal vol met mezelf. Ik zal snel teruglezen en reageren!!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh meid ik ben helemaal blij voor je!!!

@hier nog geen ongi te bekennen dus we wachten nog even af....

5. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    hahahah choco...kan me voorstellen dat je het niet gelooft! Heel spannend hoor! Echt van harte gegund meid!! Geniet ervan.

@sas...wat spannend!!! Hoop op positief nieuws. meestal is het zo dat je bij iui eerder ongi wordt dan je NOD. Duss....spannend!! Hoop op goed nieuws! Ga je morgen testen of wacht je effe af?

@msi...ik heb vanmiddag mijn derde IUI! Heel spannend! Zal mn ondertekening aanpassen.

veel liefs, xxx

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @mooibuikje...ik dacht dat je gewoon hetzelfde ongi werd dan normaal zeg maar??? want zit vandaag op 14 dpo....ik wil morgen gaan testen als ik dan nog niet ongi ben....

7. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    ik werd die twee keren eerder ongi en mijn gyn zei dat dat kan kloppen, dat dat vaker zo is met iui behandeling. Na gegoogeld te hebben, lees ik inderdaad veel ervaringen dat meiden eerder ongi worden dan hun daadwerkelijke nod.

ik duim voor je meid!!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja maar aangezien ik niet echt een nod heb :) wordt het moeilijk bij mij.......de vorige keer na mijn eisprong mooi 14 dgn erna ongi...maar dit is eerste ronde met clomid... :)
    en zit vandaag op dag 14...oh meiden ik wordt helemaal zenwuwachtig en ben zo bang om naar de wc te gaan he.......en die stomme steken ook in mijn buik!!!! wordt er helemaal gek van!!

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Bij mijn eerste IUI werd ik later ongi dan mijn daadwerkelijke NOD......

@choco, kan me voorstellen dat het moeilijk te geloven is, helemaal omdat je dacht dat de iui te laat kwam... Ben erg benieuwd naar de test van morgen.

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Whaaaa CHOCO wat lees en zie ik nou!!!!
    Kei zwanger inderdaad meis!!!! Tof tof tof!

@ALL
    Ik heb zojuist zh gebelt en gyn gaat me terug bellen (hoop vandaag nog)... in Rotterdam gaan het mcrz zuid en clara samen.. naar nieuwbouw in lombardije. Van vrijdag 13 tot dinsdag 17 mei is de ivf balie dicht. 17 mei start alles in het nieuwe ziekenhuis. Ik weet dat ze bij ivf WEL samenwerken met het erasmus maar waarom die griet nou zo lomp deed geen idee. Ik hoop nogmaals dat de gyn ons kan helpen.

meiden die nog moeten testen.. succes en ben benieuwddddd...
    en ehhh :) mooibuikje... of wie wast ook al weer.. die vandaag iui heeft>???? Succes ook.

xxx

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @chocochic.. Gefeliciteerd!! Je bent zeker zwanger. Ik deed na 6 dagen al een test om te kijken of ik nog positief teste en toen was het al negatief.. Helemaal geweldig meid.
    @MSI.. OWWWWWWWW al 7 weken zwanger.. Wat geweldig..

12. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Haha ja nu gaat een week ineens wel snel ;)

Choco....ik heb 8 testen gedaan en toen geloofde ik het nog niet dus succes ermee :p haha

Mooibuikje...vandaag al!!! Nou succes vanmiddag meid!! Op naar weer een zwangerschap!! :D

Sasje..testen!! testen!! testen!! testen!! testen!! haha ;) spannend meis!!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    morgen morgen morgen ;) heeft geen zin om nu te testen vandaag want nmoet kei vaak naar de wc..dus ga vanavond niet veel drinken hehe

14. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n man is nu zo' fancy test aan het kopen voor morgenvroeg. Ik moet denk ik toch meer zekerheid hebben. Ik had verwacht dat ik nu minder afgeleid zou zijn op werk maar niets is minder waar, hihi.

Ik ben ook zo benieuwd naar jouw test Sas, wij waren toch op dezelfde dag aan de buurt.

Ik heb net met de fertiliteit verpleegkundige gesproken en zij zegt dat de Pregnyl na een dag of 10 wel uit je lijf is. En nu heb ik de 31e mei een afspraak voor een eerste echo... :)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    klopt ik had ook de 26e mijn iui gehad...

16. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Oeh oeh spannend een echo :D

Haha sasje, dat maakt het voor jou extra spannend zeker? Allebei de 26ste (lucky day maybe??)

Een fancy test??? Nee echt waar let op mijn woorden.....ook zon test zal je niet helpen het te geloven....dus laat dat geld maar in je zak zitten :p

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nee eigenlik niet..ik verwacht echt niet dat het raak is namelijk!

18. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    nou zeg :(....das niet zo positief.... (we zullen nog wel eens zien;))

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    whaha msi moet wel om je lachen......tja ik weet niet de 1e week dacht ik wel echt van het komt wel goed deze keer...maar n uheb ik dat helemaal niet meer....stom he!!

20. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    tja ik wil je ook geen valse hoop geven....dus ik zeg maar niks meer :) we wachten wel gewoon netjes af....

Share This Page