mutsen... nou mag ik dan wel zelf niet zwanger zijn ik ben bere nieuwsgierig naar jullie.. @sasje.. testen jij!!! Ik ben veel te nieuwsgierig.. ha ha ha ha
Wauw, weer een zwangere, Chocochick gefeliciteerd! Het zal echt nog wel een poos onwerkelijk blijven zeg ik uit ervaring, soms nog steeds last van, kun je nagaan! Sasje24, ik duim voor je morgen! Overige meiden, succes! (Ik lees nog trouw mee, maar weinig aan te vullen natuurlijk... Maar ben natuurlijk erg nieuwsgierig hoe het jullie vergaat!)
Dan wordt het morgen een spannende dag, en choco die nog een keer gaat testen, en sas. Wel gelijk laten weten hea meiden!!!! @ MSI heb je het al verteld in je omgeving of wacht je tot de 12 weken? @ M84 Pfoe jij alweer 9 weken zwanger, hoe is het met je? En dan vooral wat voel je? hihihi
haha nou sasje succes dan!! Kelly ik heb het tegen familie verteld (op moederdag).....komend weekend tegen vrienden....Maar ik krijg de woorden 'ik ben zwanger' nog steeds niet uit mijn mond....dus heb maar een foto van de echo in een lijstje als cadeau gegeven....
Wauw chocochick!Je bent zwanger!!!! Wat goed . ben helemaal blij voor jou!Ik kan mij voorstellen dat je het bijna niet kunt geloven. Probeer er echt van te genieten. Joehoe!!!
nou iui 3 weer achter de rug... dit keer 44,4 milj. topscore tot nu toe voor ons. 1e iui 19,3 en 2e iui, 12,3 milj. sas en choco...spannend hoor!! choco voor jou is het eigenlijk niet meer nodig! op naar nog meer roze!!
Bedankt dames!! Ik kon toch niet wachten net twee tests gedaan. Het zusje van de eerdere kv2v5 test had hetzelfde resultaat en de Clearblue geeft aan dat ik 2-3 weken zwanger ! We zijn nu op weg naar mijn moeder waar m'n zus en zwager ook zijn. Daarna rijden we door naar m'n schoonouders en zwager Ze zijn toch allemaal op de hoogte van de IUI en ze kunnen allemaal rekenen... Maar het is nog zo pril... Toch ook weer een beetje eng om het al wereldkundig te maken.
Wow mooibuikje 44,4 milj, dat is nog eens een aantal! Hij heeft goed zijn best gedaan Succes en sterkte op het wachtbankje weer Choco mooi dat al die testen posi zijn! Ga je het nu al zeggen, wat knap van je!! (ik durfde dat niet hoor) Wat zullen ze allemaal blij zijn
Ha Dames, Wauw, wat een positief nieuws allemaal! Chocochick, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ik ben super blij voor je! En Sasje, ik hoop dat je morgen ook zo'n knallend positieve test in handen hebt.... spannend zeg! @ mooibuikje, wauw, wat een goede score, ik ga voor je duimen! @ Sjorsjette, heb je nog iets van het ziekenhuis gehoord? Ik hoop dat je deze maand toch voor IUI kan/mag, elke maand wachten is er 1 teveel voor je gevoel. @ MSI, aangezien ik PCOS heb, heb ik geen eigen cyclus, normaliter zouden ze na een menstruatie op cd3 weer een echo maken. Ik ga nu op CD28 (mogelijk iets eerder) starten met 10 dagen duphaston (progesteron) om een kunstmatige bloeding op te wekken. Als ik de laatste tablet genomen heb, verwacht ik binnen enkele dagen tot een week een menstruatie. En daarna word het weer spannend, al was er vorige keer na de 2e cyclus nog enkele cysten en na de 3e cyclus nog een cyste . En 1 of meerdere cystes betekent helaas niet starten met het spuiten van de Gonal-F. Aangezien dit CD 5 is, duurt het nog circa 40 dagen tot de volgende echo... Maar meiden, ik ben super blij met jullie positieve nieuws!
@Mooibuikje wauwie meid idd mooi aantal! Duimen geblazen nu.... we wachten vol spanning en de duimen blijven draaien! @Choco aaaaaaaaaaahhhhh wat cool meisssssss hihi zie je nou wel!!! GEFELICITEERD !! !! @sasje Damn girl jij houd het spannend hier... spiek morgen vroeg hoor hahaha kan ook niet wachten om jou uitslag te zien/horen. @ALL Nog geen zh nieuws hier... maar begreep van meiden uit een ander topic dat ze starten tussen 3 en 5 dagen (na ongi) en op achterkant van blaadje van FM meting stond zelfs dag 3, 4, 5 EN 6 dussss er is nog kans!!!!!! Hoop het zo! xxx
Oh annemarie, je kunt dus alleen maar wachten en lang wachten ook nog eens :x Zou je dan met IVF bij voorbaat al niet beter af zijn? Lijkt wel alsof IUI bijna onbegonnen werk is aangezien er nog niet veel mee heeft gezeten. Of willen jullie zelf gewoon eerst IUI proberen? Ik vind het knap dat je er toch positief onder blijft! Ga zo door... en het zal uiteindelijk allemaal ergens goed voor zijn Sjors dat geeft hoop!! Toi toi toi!!
@sasje24... Balen zeg.. Zijn we samen ongi geworden snik snik... Kop op meis.. op naar de volgende IUI en ik naar de IFV.