Hey sasje, das op zich goed nieuws dan! Dan is het toch niet heel erg afwijkend (de periode na de eisprong) Kun je nu iig weer lekker door naar de volgende poging. Ik hoop dat die meer geluk voor je brengt!! Sweetskilly, welkom en succes! Nijn....succes morgen!! Is echt helemaal niet eng of pijnlijk dus daar hoef je je niet druk om te maken. Maar spannend is het wel!!!!
moet zeggen dat ik me heel kalm en ontspannen voel, morgen weer acupunctuursessie! heerlijk, heb er zin in! lekker zen moment, echt aanrader !
O ja das waar ook. Daar begrijp ik echt helemaal niks van! Heb je nog nagevraagd wat er dan zon pijn deed? Er gebeurd toch niks wat pijn hoort te doen naar mijn idee. Maar dat had je moeten zeggen NADAT ze d'r IUI had gehad muts dadelijk durft ze niet meer....
Afspraak gynaecoloog 11-04 Nijntje1 12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek 1e IUI: 04-04 K3lly 05-04 MSI 26-04 ChocoChick 27-04 Jippiejee ??-04 Balou! 22-04 Queenmeisje 13-05 Nijntje1 16-05 denis 2e IUI: 02-05 K3lly 04-05 Shir26 ??-05 Sjorsjette ??-05 Sasje24 3e IUI: 10-05 Mooibuikje ??-05 Loesje79 Wachtbankje: 13-05 Jippiejee 16-05 K3lly 24-05 Mooibuikje 27-05 Nijntje1 Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI
@nijntje...fijn dat het achter de rug is! Welkom by the way! En nu samen op wachtbankje... En jippie en K3l, hebben jullie wat nieuws???
die eendenbek doet bij mij juist geen pijn, tja ik weet het niet die arts benoemde tegelijk toen ik het pijnlijk vond dat het wel pijn kon doen dus tja....i dont know... op naar poging 2!
Ha Dames, @ sasje, balen voor je meid, hopelijk brengt de volgende ronde jou meer geluk! @ nijntje, veel succes op het wachtbankje, ik ga voor jou en de andere meiden duimen! @ sweetskilly, welkom hier! @ hier: Ik heb mezelf maar bij het rijtje 1e IUI neergezet, ik weet niet zo goed waar ik anders thuishoor. Emotioneel gaat het met ups en downs, enerzijds wil ik positief zijn en hopen dat de volgende ronde spuiten voor IUI wel goed gaat (dat wordt mgl augustus), anderzijds ben ik bang voor een nieuwe overstimulatie. Het nieuwe behandelplan is dat als ik weer mag gaan spuiten (als alle cysten weg zijn) we pas op dag 14 gaan ophogen, (afgelopen keer na 10 dagen verhoogd, want dat is het normale protocol). Nu ik afgelopen week ik mijn agenda terug keek zag ik dat ik bij de eerste overstimulatie (in december) ook pas na 14 dagen opgehoogd heb. Dus in hoeverre dit een "nieuw" behandelplan is?? Dit wil ik nog eens met de gynaecoloog gaan bespreken, maar weet nog niet wanneer een hoe.... Anderzijds zou ik het graag even loslaten allemaal, maar deze "twijfels" kan ik moeilijk loslaten. Groetjes Annemarie Afspraak gynaecoloog 11-04 Nijntje1 12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek 1e IUI: 04-04 K3lly 05-04 MSI 26-04 ChocoChick 27-04 Jippiejee ??-04 Balou! 22-04 Queenmeisje 13-05 Nijntje1 16-05 denis ??-?? Amarie85 2e IUI: 02-05 K3lly 04-05 Shir26 ??-05 Sjorsjette ??-05 Sasje24 3e IUI: 10-05 Mooibuikje ??-05 Loesje79 Wachtbankje: 13-05 Jippiejee 16-05 K3lly 24-05 Mooibuikje 27-05 Nijntje1 Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI
@amerie ik zou anders gewoon nog een keertje bellen naar de gyn, dat je ook al eens pas op dag 14 hebt opgehoogd en dat je dat toen evengoed had zeg maar...... dus misschien toch ander plan bedenken.....
Hoi allemaal, Graag wil ik mijn verhaal met jullie delen en ik ben eigenlijk op zoek naar mensen met soortgelijke verhalen..waar zal ik toch beginnen in mijn achtbaanreis.. Wij (27 en 29 jaar oud) zijn november 2008 gestopt met de pil voor ons eerste kindje, daarna nog niet gelijk gericht gevreeën, verbouwing etc (hopend dat het zou komen wanneer de tijd rijp was, maar helaas..) In januari 2011 na mijn eerste IUI met 1,6 mio zaadcellen (wel aan de lage kant) zwanger geworden!! Helaas heb ik na 8 weekjes in maart een mk gehad, het hartje was gestopt.. Na een week donker rood oud bloed verliezen, voelde ik ineens dat het mis was (ik was erg onrustig en verdrietig, geen buikpijntjes), de volgende ochtend naar het ziekenhuis en toen bleek ik gelijk te hebben, die nacht was het hartje gestopt.. Nu heb ik afgelopen dinsdag weer mijn eerste IUI gehad met 0,4 mio (eigenlijk te laag), de maand ervoor kon de IUI niet plaatsvinden in het ziekenhuis, het duurde 3 weken voor mijn eerste ongi na de mk. Eerder had ik altijd een regelmatige cylclus van 27 dagen nu na de mk 26-25-... De weken vanaf ongi naar de IUI toe valt wel mee, maar de weken na de IUI of eisprong voelen zo leeg.. volgende week maandag weet ik weer meer (maar ik ben er bang voor door het te lage aantal).. De dokter wil nu met hormonen beginnen, maar ik begrijp niet waarom omdat mijn eigen cyclus verder goed gaat.. het aantal zaadcellen is wel te weinig. De dokter belt mij 19/05 terug voor een nadere toelichting.. Het is dus eigenlijk mijn 2e keer IUI, maar ik tel deze weer als eerste..Nu volgende wk maandag 26 mei afwachten.. Liefs muisje..
welkom muisje, sow wat heftig die mk!!! dat is het ergste wat je kan overkomen je hoopt al zo lang op een wondertje en dan gebeurd dit ook nog eens!!!! meid ik ga voor je duimen!!!
Dank je wel Sasje24! Ja je denkt dat overkomt mij niet....na zoveel werk om zwanger te worden het dan te moeten kwijtraken.. We waren zo dolgelukkig dat het ons heeft geraakt als een blikseminslag.. Nu weer door, ik was zo blij dat die reis ernaartoe voorbij was, en nu is de wens eigenlijk nog groter..nu ervan geproefd te mogen hebben hoe ontzettend bijzonder het is om zwanger te zijn! Ik wens iedereen veel succes en ik wens iedereen dat de IUI positief mag slagen!!!
@ sasje, bedankt voor je reactie. Aangezien ik zelf als verpleegkundige op de afdeling Gynaecologie werk, heb ik kans dat ik de gyn op de afdeling tegen t lijf loop, dus denk dat ik het dan al even kort bespreek, en vraag of het zinvol is om een poli-afspraak te maken. Er is door de gyn ook al aangegeven dat als de volgende keer spuiten weer tot overstimulatie leid, het advies is om over te stappen op IVF. @ muisjexx, Welkom hier. Wat een verhaal zeg, dan ben je eindelijk zover dat je zwanger bent, en gaat het alsnog mis. Kan me voorstellen dat dat je verdrietig maakt. Nu nog een week wachten dan op de toelichting van je arts? Hopelijk is het beleid dan wat duidelijker voor je! Liefs, Annemarie
Welkom nieuwe dames! (ben even de namen kwijt hihi) Hier nog geen nieuws hoor. Maandag m'n NOD. Maargoed dat zegt bij mij niets, vorige IUI was ik ook 2 dagen overtijd. We wachten het allemaal lekker rustig af... Ben t/m dinsdag lekker aan het werk in een super leuk gezin dus heb genoeg "afleiding"