wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    oww. balen ben net pas thuis... Maar uhh Choco.. goed idee.. Ga morgen ook uitzending gemist kijken..

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    jaja dan maar uitzending gemist...pff heb toch aantal keren trannen in mijn ogen gehad...
    pff hier al af en toe flink wat steken in mijn buik.....

3. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Ja heb het gezien......ik moest er een aantal keer van huilen.......van de verdrietige én de mooie verhalen....

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh ik ook erg he!! en zo herkenbaar sommige stukjes ;(

5. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik heb ook gekeken.. pffff heavy.. dat stel die hun kindje met 22 weken is verloren zit in het zelfde ziekenhuis als ik.
    Dan wordt het op de een of andere manier nog echter.. Klinkt gek misschien..

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja dan kun je ze idd ook gewoon tegen komen ja...

7. denis

denis Lid

May 2, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook zitten kijken naar babyboom. inderdaad komen veel gevoelens herkenbaar over. Vooral de teleurstelling wanneer het weer niet gelukt is. Ik kreeg wel een beetje kippenvel van het stel wat alle spullen al heeft gekocht. misschien ook wel omdat ik heb ervaren hoe het voelt om een kindje te moeten verliezen. Ik ben misschien wat te voorzichtig en afwachten, eerst zien dan geloven. Het is dan nog heftiger (denk ik) als je huis al klaar is voor een kindje. Wij waren gelukkig nog neit begonnen met de kinderkamer in te richten. Ik hoop voor het stel dat er inderdaad een kindje komt die al die mooie spulletjes kan gaan gebruiken.
    Ga wel proberen de uitzendingen te volgen. vond het volgende keer ook erg leuk om te zien, Misschien kan ik er ook hoop uit putten dat het ons ook nog wel gaat lukken.
    Sinds 2 dagen begonnen met ovulatie testen, tot nu toe nog niets. vandaag ook weer bij de osteopaat geweest, hopelijk is het dit weekend zo ver of anders ergens volgende week

8. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @ALL... Wie o wie heeft al wat babyspullen in huis gehaald?

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Heb net ook babyboom terug gekeken, werd toch wel nieuwschierig naar hier het 1 en ander gelezen te hebben.... Pffff heb weer zitten janken als een klein kind. Dit soort programma's zijn gewoon niet voor mij weggelegd, sommige mensen denken er zo makkelijk over, wordt daar gewoon misselijk van.

Ik heb niets gekocht, en ben dat ook zeker niet van plan voordat ik zeker weet dat ik zwanger ben. Ben het met Denis eens, de klap komt dan nog harder aan als het weer niet gelukt is. Ik weet wel wat ik wil, maar of dat nog zo is als ik zwanger mag zijn, dat weet ik niet.

@hier, vandaag weer begonnen met de clomid. Moet woensdag weer naar het ziekenhuis voor de eerste echo....

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nee nog geen babyspullen!!!! wil ik absoluut neit!! brengt ongeluk.....

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    pff voel me niet helemaal op en top heb ook weer last van mijn buik...zal er al iets aan het groeien zijn?
    en nu denk ik last van de clomid ;(

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ sas, vervelend is dat hea. Owh en die clomid, pffffff ik wordt er echt een draak van. Mijn vriend heeft het heel erg zwaar. Ben ook steeds sorry aan het zeggen tegen hem, omdat ik heel erg chagerijnig ervan wordt, en verschrikkelijk onredelijk.....

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh dat heb ik gelukkig niet...ben misselijk en hoofdpijn :(

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Hea gedver sas, daar wordt je ook niet vrolijk van. En dat last van je buik kan natuurlijk wel door de groeiende folikels zijn. Had daar de vorige poging ook erg veel last van. De echo verklaarde dat toen ook, aangezien ik 3 groters had zitten.
    Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

15. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja mijn gevoel zegt heel erg dat er nu 2 gaan groeien.....waarom weet ik niet ;)
    ik heb wel gedroomd dat ik een tweeling zou krijgen...en mijn moeder ook..dus tja....;)

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    dames is dat Clomid een soort van Gonal F?

17. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Babyspullen!? Nee! Ik heb zelf ook geeneens babyspullen in huis.....ik durf het gewoon niet ofzo....

Ik denk dat het gewoon een belabberde week is door het weer dat we ons allemaal niet zo top voelen :(. Dikke knuffel sas, dat je je maar snel wat beter voelt.

En die mannen moet ook maar wat te verduren kunnen hebben, jullie moeten het toch ook allemaal doorstaan....dus hun dan ook :p anders moet ie ook maar sorry tegen jou zeggen ;)

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    #978 jippiejee, May 19, 2011
    Last edited: May 19, 2011
    pfff, net even babyboom gekeken, best aangrijpend moet ik zeggen. Was eerst niet van plan om te kijken, was bang voor teveel zwanger in 1 wip verhalen, maar dat was helemaal niet zo... Thanx voor de tip!

Oh ja ik heb ook geen babyspullen hoor, no way dat ik die voor 3 maand zwanger in huis haal, dat durf ik echt niet...

Oh ja 2; Ik heb even zitten rekenen en het lijkt erop dat mijn volgende ei zich in het pinkster weekend aandiend, das dan mooi K*T, want op zon- en feestdagen geen IUI in het ziekenhuis. Shit straks nog een maand langer wachten...

19. Linnieke

Linnieke Actief lid

Sep 7, 2009
    172
    0
    0
    Heey meiden,

Ik denk dat ik me morgen bij jullie ook mag gaan melden. Ik ben dan wel niet van April, maar waarschijnlijk van Juni.
    Ik zal even mijn verhaal doen;
    In juni is het alweer 2 jaar geleden dat ik de pil de deur uit heb gegooid, helaas tot nu toch nog geen zwangerschap gehad. Sinds vorig jaar Oktober zitten we in de MMM. Alle onderzoeken hebben we nu gehad, en er blijkt niets aan de hand te zijn. Morgen hebben we een afspraak om behandelingen te gaan bespreken en ik denk dat dat ook IUI gaat worden. Vind het heel erg spannend allemaal.. Had het graag natuurlijk gezien, maar tja, bij ons heeft de natuurlijk ook een handje nodig.. Prima.. doen we dat wel.. Och, ik vind het echt zo mijn tijd!!! Ik gun het iedereen, maar mezelf nu ondertussen ook wel een keer!!

Succes meiden! op een vruchtbaar 2011!!

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom hier Linneke. Spannend de afspraak morgen. Twee jaar is ook al wel een behoorlijke tijd... Hopelijk biedt IUI jullie meer succes!

Share This Page