wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    :( dat kan nu toch niet meer van de pregnyl zijn :(

Sig ik had ook 2 weken buikpijn....dus lijkt mij normaal

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    niet van de pregnyl????ik weet niet hoe lang dat in je lijf blijft...

3. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    @sig...ik had wel last dagen na IUI. Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken meid.

@MSI..heb geen pregnyl gebruikt. Was IUI nog in mn eigen cyclus. En hij si nu nog donkerder geworden. Dus echt dik positief! jammer dat het geen zwtest is.

Ik heb zo de neiging om morgen een test te kopen, maar is nog TE vroeg ervoor! Hoop dat ik me in kan houden.

4. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    effe de test die wat duidelijker is.

5. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    mooibuikje... klussen met die hap;)
    Waar is die kerel??

6. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    uitje met zn werk haha.

kan geen eisprong zijn, die heb ik al gehad. De dag erna IUI 3. Dit is een OVU test nu 5 dagen voor mn NOD.

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Je denkt dus dat je misschien zwanger bent?
    Ik wil je hoop niet de grond in trappen maar ik heb dit ook wel eens gehad.
    Wilde toen een zwangerschapstest doen 5 dagen te vroeg maar pakte per ongeluk een ovulatie test die toen ook zwaar positief was.
    Had mijn eisprong al gehad en was niet zwanger:(
    Hoe het kwam weet ik nog niet. Maar mocht jij nou niet zwanger zijn deze maand en het antwoord wel weten hoor ik het graag...

8. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Morgen maar even een zwangerschapstestje halen denk ;)

9. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    pfff had ik het maar niet gedaan! ik weer hoor...testen in huis is gewoon TE gevaarlijk voor mij.

Ik ga morgen maar test halen en hopen dat ik het tot zondagochtend vol kan houden.

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ha ha ha mooi... Ik heb ze ook altijd op voorraad en bestel de dipsticks van sensitest die zijn lekker goedkoop.. enne mocht ik dan ooit eindelijk een keer zwanger zijn dan koop ik dan voor de show wel een duurdere;)
    Ik hoop echt dat je zwanger bent meis...
    Enne niks tot zondag wachten.. ik ben heeeeeeeeeeel nieuwsgierig...:p

11. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    hahahahha...gelijk heb je!!

Pfff...morgen dan maar doen! Echt als ik optel wat ik aan die stomme OVU en ZW testen heb uitgegeven afgelopen drie jaar...daar had ik een mooie villa mee kunnen bouwen in spanje! Echt!!

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik begrijp je helemaal Mooi..ha ha ha ha.. Same here... Met een groot zwembad.. en ook al was ik ongesteld geweest als ik ook maar iets dacht te voelen dan teste ik alweer...
    De mooiste was de positieve van de pregnyl... Dan voel je, je dus 5 minuten echt zwanger.. Om daarna je extra k.t te voelen omdat je weet dat je niet zwanger bent en dat t van die spuit komt..
    Is dit herkenbaar voor sommige of ben ik de enige muts?

13. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik test gewoon niet ;) Ben veel te bang voor die witte testen :p Ik ga ook pas testen als ik een week (ofzo) overtijd ben.......

14. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Nou mooibuikje jij maakt het wel spannend. Ik hoor alleen maar verhalen van die ovutesten van meiden die dan zwanger blijken te zijn. Ik wil je geen valse hoop geven maar ik kan anders niet bedenken waardoor dat ding positiever wordt!? Morgen gewoon testen!!! En meteen een stuk of 5 halen.....kun je iedere dag een testje doen ;)

15. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    @queenmeisje! Echt alsof ik mezelf lees!! Precies zo! Mn vent dan 1000 keer zeggen nee zie niks, maar ik dan met duizend lichtjes...ja maaaaaaaar volgens mij he...en hij schat hou alsjeblieft op met je zelf gek maken!! En dan alsnog doe ik er nog KEI hard in geloven dat IK het goed heb. En effe er na gewoon ongi! Dat is KEIHARD!

16. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    @MSI..lekker ben jij..5 nog wel! Wil je dat ik failliet ga:D grappie!

Ik ben aan het googelen en lees inderdaad ALLEEN maar positieve reacties dat men idd zwanger bleek te zijn. Bij mij is het TE mooi om waar te zijn. Ik zal er in ieder geval niet van opkijken als het bij mij niet zo is..ben altijd een apart geval geweest wat betreft zwanger worden!

Maar uhmm haal ze morgen en hou jullie op de hoogte!
    EN jah dan nog is het TE vroeg he!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Oh spannend mooibuikje!!! Ik heb ook geen testen meer in huis haal ze ook pas als ik aantal dagen over tijd ben,want ik kan me ook niet beheersen :)

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik wil geen reclame maken maar ik zeg Sensitest.. echt dat scheelt zoveel en na de eerste bestelling krijg je 5% korting op de volgende en dat zijn vaak al de verzendkosten.
    De dipsticks zijn harstikke goed:-D

19. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    @queenmeisje, denk je werkelijk dat ik nog ga wachten op een bestelling. KON IK DAT MAAR. hahahahha.
    Nee, haal morgen KV voor 5.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ik heb ook altijd sensitest maar wel met p astic erom want heb ook al eens dezelfde soort test gebruikt als ovu test en daarmee vals positief want als je die per ongeluk te ver in beker houdt geeft die posi aan....zwanger en kids moeten ook goed zijn en niet duur

Deel Deze Pagina