wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    haaaaaaa ha ha ha ik blijf om je lachen mooi... Ik snap je volledig..
    Wilde toch vast een beetje moedertje spelen:) ha ha ha ha ha

2. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    Superlief, echt!

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ha ha ha ha ik let wel op jullie centjes hoor...
    ha ha ha ha ha

4. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    hahahhahahha, HEEL belangrijk!!!

nog plannen voor het weekend?

5. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Weinig.... beetje in de overgang zitten van de Lucrin injectie!!!!
    Enne lekker even een alcoholisch drankje drinken want nu kan ik toch 3 maanden niet zwanger worden:( jij?

6. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    Rustig weekendje dus!

Ook geen plannen! Lekker in de tuin relaxen!

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Heerlijk is dat genieten in je eigen tuin:) BBQ aan lekker lui met een boek (lees mama bladen) elke keer kan ik het toch niet laten om ze te kopen.
    Heb jij nou al een kleine of ben je al een keer zwanger geweest en is het mis gegaan?
    Sorry sorry als het een pijnlijke vraag is..

8. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    nee geeft niet, je mag altijd vragen!

heb nog geen kids. een keer spontaan zwanger geraakt, maar helaas bij 9 weken mis gegaan. toen waren we twee jaar bezig. en nu weer bijna een jaar na de miskraam.

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Bha!!! Wat rot zeg...
    Zucht... Hoop dat het ons dit jaar nog wordt gegund om moeder te worden..
    Zo gauw de kleine in de buik zit ben je al moeder toch:)...
    Ik moet aan de IFV en ben doodsbang.. Lijkt me verschrikkelijk zeer doen maar ja alles voor een goed doel...

10. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    ik hoop het ook meis!

Je bent sterker dan je denkt! komt goed!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

jullie hebben nog even gezellig door gekletst :)

ik moet zometeen gaan werken, vanavond gaan we wel lekker bbqen :)

12. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    werk ze sas en geniet van de bbq, lekker hoor!!

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hoi sas, geniet van het mooie weer vandaag. Dat geldt voor jullie allemaal trouwens. Het wordt maar weer een dagdromen over hoe het zou zijn om een Kindje in de buik te hebben.. Zucht.. Hopen dat het voor jullie deze maand of volgende maand al raak mag zijn.

14. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Uhm mooibuikje ..... en??? Ik wil je niet arm maken hoor, had alleen maar die van KV in m'n hoofd die zijn nie zo duur :p En het is op zich niet overdreven vroeg om te testen toch? Ik testte ook 4 dagen voor NOD licht positief......daar zit jij vandaag dan toch ook op? Ben zoooooo benieuwd :D

15. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Queenmeisje, wat blijf jij toch iedere keer weer lekker positief :D vind ik echt knap van je!! Ik hoop zo dat de IVF uitkomst voor je biedt! Dat wilde ik nog ff kwijt!

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Dank je wel:) msi.... Ik doe mijn best... Enne krijg je al een buikje? Ik moet snel een Facebook account aan maken dan kan ik jullie eens zien.. @ mooibuikje... Wilde er niet gelijk over beginnen maar ik doe het toch... en en.... Vertel vertel.. Ben heel niet nieuwsgierig...

17. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    haha ja ze heeft ons gisteravond in spanning gehouden, dan wil ik het nu ook weten ;)

18. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    En een buikje?? Die heb ik al van mezelf haha! Maar mijn broeken zitten niet meer zo lekker nee.....

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    De iui is gister goed gegaan! Eendebek deed echt wel ff zeer bij inbrengen, had een dame die niet zo geduldig was maar goed. De grootste opluchting was natuurlijk weer dat we zaad hebben terug gekregen, blijft elke keer weer spannend van was het goed. Nu dus weer op het wachtbankje! Ben benieuwd.

We hebben hier we sinds dinsdag flinke bonje dus spraken/spreken minimaal tegen elkaar... dat was nu wel dubbel moeilijk ivm iui... hebben gister ook niet geklust... vanmorgen wel. De rest van de afgelopen week ook niet gekluist (door ruzie) dus denk eigenlijk dat de kans heel klein is op positief resultaat :( Heb er zelfs over nagedacht om toch maar deze ronde over te laten gaan, maar vriendlief vond dat toen ik dat zei onzin. Dus nu hopen dat de iui en vanmorgen dan gaan werken ;)
    Ik blijf absoluut met jullie mee kletsen en lezen... maar doe dat echt ff als hij er niet is omdat ik anders nog meer mot heb/krijg... belangrijk is dat het hier echt weer ff beter moet worden.

xxx LiefsSjors

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik probeer nu voor het eerst in twee jaar drie maanden te lijnen want ik had elke keer het excuus dat ik misschien snel zwanger zou zijn.. Nu inmiddels heb ook ook een best buikje... Maar dan van het eten..Ha ha.. Nu toch maar wat aan gaan doen..:) Jij niet doen hoor MSI... Die kleine moet goed liggen... Lekker warm voor hem of haar. Hi hi.:D

Deel Deze Pagina