hey meiden, hier een follikel van 16 mm!!!! al groot dus woensdag weer terug en schat zelf in of woensdag of donderdag de iui!!!!
ja als je het zo zegt is het ook niet stom maar ja krijg er wel de kriebels van hoor!!!! hoe zit het met de dames wat nog eens gingen testen vandaag???? waar zijn jullie!!!!!??????
ik durf ff niet te testen heb echt het gevoel dat de rode duivel er aan komt borsten doen zeer maar wachten tot woensdag ik maak me zelf hellemaal gek waar ben ik aan begonnen hihi alles voor een baby he dames!!!!!!! m @mooi buikje en al een nieuwe test gedaan? hoe voel jij je eigenlijk @sasje weet wat je bedoeld voel me ook steeds stom maar eigenlijk is het gevoel logisch il maak me zelf ook enorm gek
@ sasje hahahaha ik durf niet ben zo bang voor negatieve test heb nu al 3 testen met een heel vaag k#t streepje gehad ik wacht wel tot woensdag
En daarvoor ben ik zo bang voor die testen, vanwege die vage streepjes...... Ik hoop dat als het zover is bij ons, dat ik gelijk een duidelijke streep heb
Sas: Fijn dat je follikel weer goed op weg is!! Hopelijk snel de volgende ronde! Sweetskilly: wanneer heb je voor het laatst getest? Spannend hoor!!
heb zondag voor het laatst getest maar die streep was vage dan zaterdag ben dus bang dat het voor mij niet is gelukt en naar iui 3 moet daarom ik wacht wel tot woensdag dan hoort de rode duivel te komen mocht die uit blijven kan ik er altijd nog een testje tegen aan gooien weet niet hoe het bij jullie vergaat met de stres en zenuwen bij mij is het echt om gek van te worden je staat er mee op en gaat ermee naar bed
Jeeeeeeeee meiden wat hebben jullie veel geschreven!!! En een hoop gebeurtenisse zeg!!! @Sasje wat goeddddd... toi toi toi girl!!! @Sweetskilly & Mooibuikje WAUWIEEEEEE zal voorzichtig feliciteren maar meiden streep is streep toch! Wat cool zeg!!! @ALL Het gaat hier middels cvoorzichtig beter. Ik doe nog rustig aan met zp en andere activiteiten. Probeer toch ff in dit gedoe te investeren. Verders voel ik me goed. Ben heel benieuwd wat deze 2e iui gaat brengen!!! xxx
@sweet oh als je streepje zondag vager was dan de test ervoor ben ik er bang voor hopelijk heb je even goed een mooie test woensdag!
hee dames wat een gestress allemaal he dat wachten nou ik had zaterdag ongi moeten worden maar ben nu nog steeds niet en vandaag weer getest maar negatief heb effe ziekenhuis gebeld wat en hoe nu verder nou mag ik nog tot vrijdag wachten of ik nog ongi word zoniet dan nog effe een testje doen ook negatief dan moet ik weer bellen naar zh wat een gewacht he degene die ook op het wachtbankje zitten succes en laat het ons weten
@queenmeisje...ik voel alsof ik elk moment ongi kan worden. voel me in ieder geval niet zwanger hahahah. elke keer die angst en 100000 keer naar de wc...pfff!! @sweetskilly..heb gelukkig kunnen volhouden om niet te testen. heb er nog een liggen en die wil ik morgenvroeg gebruiken. hoop dat ie dan donkerder is. zo ja, dan bel ik ziekenhuis voor een afspraak en hoe verder. en zo nee, afwachten op menstruatie. ik hoop ietsieppietsie maar, niet te veel. we zijn beide ook heel koel en nuchter. kan ALLE kanten op. in ieder geval nog niet TE blij zijn. hoop dat die van jou ook alleen maar donkerder wordt meid! blijf positief!! @sas ooh wauw..jij mag deze week dus weer! ik duim voor je meis!! komt goed!!
Oww mooi... Spannend.. Maar niet ongesteld is nog steeds grote kans. Zit morgen met mijn neus op t forum om je test te bekijken...
Oh meiden, wat is dat wachten toch moeilijk. Ik hoop zo op een positieve afloop! Heel veel sterkte met geduld hebben en houden!!