@ mooi buikje goed van je dat je niet meer getest hebt je hebt het goed onder controle beter dan ik bij mij is die lichter geworden op zondag dus durf miet meer te testen wacht gewoon woensdag af maar wel heel mooi dat je nog niet ong bent geworden ik duim voor je
hier is helaas de duivel aangekomen helaas deze ronde op naar de volgende morgenochtend het zh maar even bellen voor een uitgangs echo nou voor de rest van de meiden succes
hahha jaa queenmeisje...zal mn pic hierop plaatsen voordat ik naar werk ga. @sweetskilly..daar ben ik dus ook bang voor,...of dat ie lichter wordt of helemaal wit...spannend meid! choco..thanx voor je steun!
Balen Benji! Echt rot. Hopelijk volgende ronde geluk. @mooibuikje: morgen ga jij weer testen? Wel heel erg spannend.. Hoe voel jij je? Ik hoop het zo voor je.
@loesje79...ja morgen is dan ook echt mn NOD. En hoop dat het streepje er dan nog is en donkerder natuurlijk. Ik voel nog geen zenuwen! We beleven het morgenochtend wel. Moet je eerlijk zeggen dat ik me gewoon zoals altijd voel, niks bijzonders. Soms wel wat geheen en weer getrek in mn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden en moe...maar goed dat ben ik altijd...heb een hele drukke baan! dus dat hakt er wel in naast mentaal en fysiek bezig zijn met een andere baan...onze kinderwens! @sas...ja meis. morgen is mn NOD en dan weer een testje. Dat is de laatste die ik in huis heb. ik koop er geen meer ook wat de uitkomst ook is. dan maar ziekenhuis bellen. ik denk he...ook al zou het positief zijn...dat ik pas blij zou zijn en kan genieten na dat ik de drie maanden gepasseerd ben. vorige keer ging het toen bij 9 weken en 3 dagen verkeerd... dus genieten en blij zijn zal nog even duren indien het morgen positief is. de angst blijft gewoon. trouwens mooie afleveringen babyboom zeg!! heb op uitzending gemist gekeken...zoveel verschillende mooie en verdrietige verhalen! heb zwaar lopen janken!
Ik heb zondag de IUI gehad Volgens mij is het wel goed gegaan. Was snel gebeurd. Vandaag nog wel een zeurend gevoel. Gisteren erg veel last in mijn zij, volgens mij de eisprong. Voor de zekerheid net nog even een test gedaan en er is geen streepje meer te zien. de eisprong is geweest en we waren er op het juiste moment bij. Ga ook proberen mijn buik warm te houden, wie weet bevordert dat het innestelen. OVer 2 weken mag ik al testen. denise moeder van Lars (1-9-2006) en Sebastiaan* (14-5-2008 - 21-5-2008+)
Afspraak gynaecoloog 11-04 Nijntje1 12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek 1e IUI: 04-04 K3lly 05-04 MSI 18-04 sweetskilly mislukt 26-04 ChocoChick 27-04 Jippiejee 15-05 Balou1 22-04 Queenmeisje 13-05 Nijntje1 16-05 denis ??-?? Amarie85 2e IUI: 02-05 K3lly 04-05 Shir26 12-05 sweetskilly 20-05 Sjorsjette ??-05 Sasje24 3e IUI: 10-05 Mooibuikje 19-05 Loesje79 ??-05/06 K3lly Wachtbankje: 13-05 Jippiejee 24-05 Mooibuikje 26-05 sweetskilly 27-05 Nijntje1 29-05 balou1 Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI
Met mij gaat het wel goed, Queenmeisje. Ik heb wel voldoende klachten hoor: veel last van mijn darmen (krampen en opgezet) en ik ben gigantisch moe. Ook ben ik wat misselijk al heb ik no maar een keer boven er toillet gehangen. En ik ben extreem zenuwachtig voor m'n eerste echo volgende week. Er valt ook niet meer te doen dan af te wachten. Ik heb het nu al wel aan bijna iedereen verteld. Super fijn om het te kunnen delen maar ook super spannend... Hoe gaat het nou met jou? Hoe ervaar je de rustperiode waar je nu in zit?
@Benji wat zonde dat de rode duivel is gekomen jammer!!!!!!! @mooi buikje zal morgen het forum afwachten zal voor je duimen
hij is positief...mn camera doet alleen zo vreemd...krijg alleen wazige foto's, dus foto hebben jullie van me tegoed. het streepje is veel donkerder en duidelijker. ik kan alleen maar janken...
Wow!!! Mooibuikje!!! Gefeliciteerd!! Ik kan mij voorstellen dat je er alleen maar kan janken. Na al die tijd en moeite. Een hele dikke felicitatie knuffel van mij!
Wauw geweldig nieuws!!! Dat is in ieder geval een goed teken Ik kan nu wel GEFELICITEERD zeggen toch!? Geniet er van!! (of probeer er van te genieten ) Ik zag dat sommige meiden minder leuk nieuws hadden succes in de volgende ronde dames! Sasje bijna IUI!! Dat wordt weer lekker spannend!! Denis succes op het wachtbankje!