Dank jullie wel dames. Mijn vent is helemaal in de zevende hemel..en ik kan het nauwelijks bevatten. TE mooi gewoon! ik ga inderdaad proberen erin te geloven. heb wel duizend keer naar de test gekeken. Normaal sta ik te turen tegen het raam, soms zelfs in de tuin...altijd geloofde ik er een streep te zien, nu ik een duidelijke streep heb geloof ik het niet hahahha. ik ga zo om half negen bellen naar de poli. ben benieuwd wat de volgende stap is. voor wanneer maken ze een echo?
AAAAAAAAAHHHHHHHH Mooi wat geweldig.. Gefeliciteerd... Krijg je eindelijk een heel mooi buikje Ben zo blij voor je... Enne Choco... Met mijn rustpauze gaat het wel goed. Ben gelijk voor 3 maanden geinjecteerd.. Heb een dikke nek en slaap slecht maar ik heb niet (nog niet) echt opvliegers en dat soort kwalen.. Ik had elke dag zoveel pijn dat ik er nu wel achter ben dat die spuit even goed voor me is. Even die pijn time out.. En na die 3 maanden hoop ik natuurlijk ook zwanger te zijn.
Moeilijk om het te geloven hè, Mooibuikje? Geniet er samen maar lekker van!! En nu begint opnieuw het wachten... Op de eerste echo Queen, wat fijn dat je nu geen pijn hebt!! En over 3 maanden duim ik weer voor je!!
Nou choco.. Ik heb iets te hard geroepen vanochtend.. Begin helaas toch weer iets pijn te krijgen... Bha..
goedemorgen meiden, @mooibuikje van harte gefeliciteerd hoor meid!!!!! oh wat te gek!!!!! jullie lange wachten is dan nu ook eindelijk beloond!! wat zal dat een pak van je hart zijn!!!!! en ook nog erg onwerkelijk denk ik!!!! oh ben helemaal happy voor je!
@ mooibuikje Van harte gefeliciteerd!!!! Het blijft misschien nog wel even onwerkelijk totdat je bewijs van de echo hebt! Meid probeer ervan te genieten!
dank jullie wel voor alle lieve reacties meiden. Pff...het is zo dubbelop allemaal! Ik hoop zo dat ie blijft plakken! Choco...wat je zegt idd...weer dat wachten hahahah. Word er gek van. MM en zwanger worden is gewoon een en al wachten voor mijn gevoel! Ik heb vanochtend gebeld en de assistente aan de tel ook helemaal happy. Ondertussen ken ik ze daar allemaal. Veel te veel gezien die mensen daar. Ik heb op 17 juni een afspraak voor een echo of het echt allemaal zo is, termijnecho noemde ze het. dan moet er als het goed is ook hartactie zijn. NOU MIJN ANGST DUS NU WEER...dat ik geen hartactie zie....pfff...was vorig jaar echt een hel dat wachten en uiteindelijk hartje gestopt Nou ik moet er maar niet te veel aan denken en positief proberen te zijn! Ik hoop dat er gauw meer goed nieuws volgt en veel roze!! Who's next?! sweetskilly volgens mij, doe je morgen nog testen? is ongi nog weg? Ik duim voor je!
@ mooi buikje GEFELICITEERD!!!!!!!! helemaal goed op naar 17 juni komt allemaal goed jo ik ga donderdag testen als ik morgen niet ong word lijkt me beter dus nog ff wachten
@ moooi buikje van harte gefeliciteerd meid geniet ervan en hou de hoop erin gaat allemaal goed komen joh. morgen mogen we weer een uitgangsecho maken op naar de 2de iui dat uiteindelijk alles goed mag komen met iedereen heb er vertrouwen in.
Mooi buije JEEEJ! Wat goed zeg! Kan me voorstellen dat het spannend is! Wow, weer 1 zwanger, begin al een beetje te geloven dat IUI misschien toch wel zinvol is, begin weer een beetje mijn kansen te zien geloof ik... Ik hoop dat ik de volgende ronde weer mee mag doen!
thanx lieve ladies, dat er inderdaad maar velen mogen volgen! @benji..succes morgen met uitgangsecho! @jippiejee...dat had ik echt zo...wat heeft IUI nou voor toegevoegde waarde...nou je ziet het! Komt goed meid! Just believe in it! Xxxx
in mijn gevoel heeft iui zeker zin....op een normale manier zal ik nooit kids kunnen krijgen!!! ik heb me er ook op ingesteld dat het wat langer kan duren want voor is eigenlijk poging 1 hetzelfde dan dat iemand met de pil stopt er voor gaat zeg maar en dan hoor je ok niet vaak dat meteen eerste keer raak is....
@sasje.. Wat heb jij dan als ik vragen mag? Ongetwijfeld dat je het al een x op het forum verteld hebt hoor.. Maar er zijn zoveel verschilende verhalen..
mijn slijmvlies is troebel dus maak het zaad dood....en mijn zuurgraad is te hoog waardoor het zaad ook niet kan overleven. daar heb ik 1 keer voor gespoeld en toen was mijn zuurgraad oke, maar slijmlvlies even goed troebel dus geen enkele zaadcel te vinden in me! en dat gaan we nu voorbij zeg maar met iui!
Ow.. ok volgens mij doen ze er normaal iets van 6. Dus je hebt ngg wel even te gaan en dan ben je allang zwanger..
@sas...weet je al wanneer je kan voor je 2e? Ik ben hier heel erg moe. Slaap echt vroeg! Wil graag opblijven om mn favo serie ATWT te zien, maar nu al twee dagen niet gezien Dat wordt op uitzending gemist dan maar kijken! En veel plassen zeg! postjandikkie! trouwens gaan jullie van de zomer met vakantie??? Wij wel drie weekjes zijn we vrij! heerlijk kijk er nu al naar uit