Ik heb ook behoorlijk last van mijn buik hoor. Vooral met opstaan en trap lopen voel ik hem behoorlijk... Ik heb mezelf beloofd om niet op elk dingetje te gaan letten, anders wordt ik knettergek
Nee ik let ook eigenlijk nergens op....vind die zeurende pijn gewoon irritant....en ik maak me er een beetje zorgen over. Leek mij namelijk niet normaal. Mja als jij er ook last van hebt zal het wel normaal zijn haha.... Zal over een paar dagen wel weg zijn....
ik ga waarschijnlijk 14 arpil voor mn 2e IUI. maandag weer echo hoe t staat met eitje!! ik duim voor jullie meiden!
ja, maak jullie vooral geen zorgen. als je gied luistert naar de gyn dan is het echt 2 minuten werk! je voelt er niks van. velen ervaren de eendebek als vervelend, maar ik zelf niet. en voor ik het wist was ze klaar, ik voelde niet eens dat ze gestart was. daarna 15 min liggen en dan mag je alweer gaan. ontspan!!!!! dat adviseer ik echt. daarna voelde ik krampen, gelukkig was ik die dag vrij, dus heb lekker gerelaxed voor de buis. maar helaas niet raak! dus nou maar hopen dat tweede poging wel raak is na zooooooooooooo lang. succes meiden!
Tsja de behandeling was een eitje (haha eitje) Maar mijn buikpijn wil maar niet weg gaan.....Mja zoals ik al zei....zal wel goed komen.
Buikpijn wil bij mij ook niet echt zakken, liep vanavond even in de stad, en moest af en toe echt even stilstaan vanwege een steek linksonder....
oh meiden ik vindt het wel erg spannend hoor... hier vanmorgen heel klein beetje bruin en nu weer niks meer....hopelijk zet het snel door ...ik wil ook mijn 1e poging krijgen!!
Shit! Echt kut voor je....dat wachten! Maar zo te zien zal het niet lang meer duren. Ik zal voor je duimen!!
twijfel eignelijk of ik het ook wel hier had gepost over mijn testje van gisteren ja ik hoop ook dat het snel doorzet zodat ik verder kan....zal wel zeker het weekend zo zijn!
Dat wachten nekt je inderdaad, wat een drama is dat zeg. MSI ik heb ook geen buikpijn meer hihi, af en toe wat steekjes aan de linkerkant bij eileider. Daar zat ook mijn eitje van 19 mm.....
Haha ik had al terug zitten lezen.....was ineens bang dat het aan mij lag maar je hebt het hier echt niet gepost hoor
Ja het voelt daarbinnen nog wel anders dan anders......maar heb in ieder geval niet dat zeurende gevoel meer.. Tsja het is voor iedereen wachten......en ik kan daar persoonlijk slecht tegen. Ik ben blij dat ik fulltime werk want dat is voor mij de perfecte afleiding . Dus voor het eerst in mijn leven baal ik dat het weekend is whaha....erg he
haha, sjah ik heb nooit afleiding, ik wordt namelijk elke dag met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik ben namelijk kraamverzorgster. Dus elke dag baby's en kraamvrouwen om me heen. Ik heb gisteren weer een gezinnetje afgesloten, dus ben nu weer even vrij. Gelukkig kan ik nog wel blij zijn voor mensen die een kleintje hebben gehad, het enige is dat ik steeds aan baby's denk