wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    ik hoop het voor je :)

2. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik heb ook behoorlijk last van mijn buik hoor. Vooral met opstaan en trap lopen voel ik hem behoorlijk... Ik heb mezelf beloofd om niet op elk dingetje te gaan letten, anders wordt ik knettergek ;)

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja je moet nog wel even geduld hebben :)

4. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Nee ik let ook eigenlijk nergens op....vind die zeurende pijn gewoon irritant....en ik maak me er een beetje zorgen over. Leek mij namelijk niet normaal. Mja als jij er ook last van hebt zal het wel normaal zijn haha.... Zal over een paar dagen wel weg zijn....;)

5. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    ik ga waarschijnlijk 14 arpil voor mn 2e IUI. maandag weer echo hoe t staat met eitje!!

ik duim voor jullie meiden!

6. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ah de 2e IUI al......dan ben je al heel wat wijzer dan wij ;)
    Succes!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    balen dat de 1e niet gelukt :(

8. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    ja, maak jullie vooral geen zorgen.

als je gied luistert naar de gyn dan is het echt 2 minuten werk! je voelt er niks van. velen ervaren de eendebek als vervelend, maar ik zelf niet. en voor ik het wist was ze klaar, ik voelde niet eens dat ze gestart was. daarna 15 min liggen en dan mag je alweer gaan.

ontspan!!!!! dat adviseer ik echt.

daarna voelde ik krampen, gelukkig was ik die dag vrij, dus heb lekker gerelaxed voor de buis.

maar helaas niet raak! dus nou maar hopen dat tweede poging wel raak is na zooooooooooooo lang.

succes meiden!

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Tsja de behandeling was een eitje (haha eitje;)) Maar mijn buikpijn wil maar niet weg gaan.....Mja zoals ik al zei....zal wel goed komen.

10. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Buikpijn wil bij mij ook niet echt zakken, liep vanavond even in de stad, en moest af en toe echt even stilstaan vanwege een steek linksonder....

11. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ik ben nu van de buikpijn af.....weet niet of ik daar blij mee moet zijn haha

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh meiden ik vindt het wel erg spannend hoor...

hier vanmorgen heel klein beetje bruin en nu weer niks meer....hopelijk zet het snel door :(...ik wil ook mijn 1e poging krijgen!!

13. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Misschien blijft het wel daarbij en ben je al zwanger!?

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb toch gisteren getest......en deze was nega....

15. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Shit! Echt kut voor je....dat wachten! Maar zo te zien zal het niet lang meer duren. Ik zal voor je duimen!!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    twijfel eignelijk of ik het ook wel hier had gepost over mijn testje van gisteren :) ja ik hoop ook dat het snel doorzet zodat ik verder kan....zal wel zeker het weekend zo zijn!

17. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Dat wachten nekt je inderdaad, wat een drama is dat zeg. MSI ik heb ook geen buikpijn meer hihi, af en toe wat steekjes aan de linkerkant bij eileider. Daar zat ook mijn eitje van 19 mm.....

18. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Haha ik had al terug zitten lezen.....was ineens bang dat het aan mij lag maar je hebt het hier echt niet gepost hoor :)

19. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ja het voelt daarbinnen nog wel anders dan anders......maar heb in ieder geval niet dat zeurende gevoel meer..

Tsja het is voor iedereen wachten......en ik kan daar persoonlijk slecht tegen. Ik ben blij dat ik fulltime werk want dat is voor mij de perfecte afleiding :). Dus voor het eerst in mijn leven baal ik dat het weekend is whaha....erg he

20. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    haha, sjah ik heb nooit afleiding, ik wordt namelijk elke dag met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik ben namelijk kraamverzorgster. Dus elke dag baby's en kraamvrouwen om me heen. Ik heb gisteren weer een gezinnetje afgesloten, dus ben nu weer even vrij. Gelukkig kan ik nog wel blij zijn voor mensen die een kleintje hebben gehad, het enige is dat ik steeds aan baby's denk ;)

Deel Deze Pagina