wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    7 tot 10 dagen volgens mij

2. sara8

sara8 Lid

May 26, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

Ik heb een vraagje, na een hele poos proberen zwanger te worden en een aantal maanden clomid heb ik vrijdag de 13de iui gehad dat is nu dus 13 dagen geleden nu heb ik vandaag een zwangerschapstest gedaan.... kon echt niet langer meer wachten... cb digitaal gaf zwanger 1-2 aan kan dit de pregnyl nog zijn????
    Ik heb op woensdag avond 11 mei 5000 ui pregnyl gehad...

hoop dat iemand hier iets van weet....

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @sara8.. Meis GEFELICITEERD!!!! je bent zwanger.. Dit kan echt niet de pregnyl zijn..

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ sara8, dat kan niet meer van de pregnyl zijn. Denk dat je maar moet geloven dat je zwanger bent ;) Gefeliciteerd!

5. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @sara8

van harte ik denk idd ook dat je gewoon zwanger bent

@all zijn er nog mensen die moeten gaan testen/Wachtbankje zitten nou ik ben gisteren weer begonnen met spuiten van puregon 1 streepje onder de 100 gaan we op beginnen nou mogen we woensdag weer voor een follikelmeting we gaan het zien deze maand dat het voor velen van ons een mooie maand mei/juni mag worden.

6. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afspraak gynaecoloog
    11-04 Nijntje1
    12-04 Es22 --> 03-05 vervolggesprek

1e IUI:
    04-04 K3lly
    05-04 MSI
    18-04 sweetskilly mislukt
    26-04 ChocoChick
    27-04 Jippiejee
    15-05 Balou1
    22-04 Queenmeisje
    13-05 Nijntje1
    16-05 denis
    ??-?? Amarie85
    15-05 roos1

2e IUI:
    02-05 K3lly
    04-05 Shir26
    12-05 sweetskilly
    20-05 Sjorsjette
    26-05 Sasje24

3e IUI:
    10-05 Mooibuikje
    19-05 Loesje79
    27-05 K3lly

Wachtbankje:
    13-05 Jippiejee
    24-05 Mooibuikje
    26-05 sweetskilly
    27-05 Nijntje1
    29-05 balou1
    04-06 Sjorsjette
    09-06- sasje24

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI
    MSI, 1e IUI
    Chocochick, 1e IUI
    Nijntje1, 1e iui

Zo dan :)

Zijn er hier nog mensen die pregnyl 1week na IUI moeten bijspuiten? Ik ben zo ontzettend ongeduldig en kan haast niet wachten tot maandag, maar heb 21 mei nog een spuit moeten bijzetten, dus ik vermoed dat ik niet vroeger dan maandag kan testen? (maandag = bloedtest) pfff, dat wachten duurt zo lang :(

@sara,
    Proficiat meid! Ik denk dat je een gat in de lucht mag springen! :)

7. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg ook gefeliciteerd sara8! Tegen mij hebben ze gezegd dat de Pelregnyl na een dag of 10 uit je lichaam is (ik was ook onzeker)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    zo meiden i ben weer terug!
    nu maar op het wachtbankje ;)

sara ik denk ook dat je zwanger bent hoor!

9. sara8

sara8 Lid

May 26, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor alle snelle reactie's kan t bijna niet geloven....
    dus nu heel voorzichtig nog maar even afwachten..

thanx

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @roos1.. Pregnyl bijspuiten na de iui zegt me echt niks. Waarom is dat?

11. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk om een eventuele innesteling te bevorderen... dus doe ik maar wat de gyn me zegt, maar zo'n tweede spuit betekent dus ook: dubbel zo veel kwaaltjes ;)

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    ok meis, nou laten we hopen dat je die extra kwaaltjes niet voor niets hebt gekregen.
    ;)

13. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @ sasje

Ik zal dikke duimen draaien voor je dat het over 2 weken een dikke vette dubbele streep mag staan.

14. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    he meiden,

ik ga zo nog effe goed teruglezen, maar alvast een start.

@NIJNTJE!! VAN HARTE MEID! wat een goed nieuws zeg! Geniet ervan!

@Sas...hoop dat het allemaal goed is gegaan en 21 mm is perfect! Hoop dat het dit keer raak voor je is! Ik ga met je mee duimen en steunen deze twee weken!

@Sara...Van harte meid! Nog een zwangere wat leuk zeg! Op naar nog meer goed nieuws.

Hier alles goed. Nah jah, ik voel wel veel krampen..alsof ik elk moment ongi kan worden. Ik ga toch nog steeds van het ergste uit. Echt puur om mezelf te beschermen. Als ik nu ga GENIETEN en op een roze wolk leef..dan komt de klap straks veel harder aan. Ik denk dat het genieten bij mij pas komt als ik mn eerste echo heb gehad en alles oke is.

15. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Jeej! Sasje...het zit er weer in! Heel veel succes op het wachtbankje meid.

Sweetskilly.....heb ik nu iets gemist...ben je nu wel ongi geworden?

Sara....ziet er naar uit dat je zwanger bent....een voorzichtige proficiat vanuit mij :D

Benji....hoe kan het eigenlijk dat je je dochtertje af hebt moeten staan?

Hoe voelen de nieuwe zwangeren zich??

Nog even over die dagen....zo is het bij mij gelopen:
    Dag 14 (03-04-2011): 13 mm
    Dag 17 (04-04-2011): 18 mm
    Dag 18 (05-04-2011): 1e IUI
    En op dag 18 had ik ook echt mijn eisprong ('s ochtends net vóór de IUI). Op dag 17 ('s middags) hadden ze de pregnyl gezet. Tegen mij zeiden ze dat de pregnyl binnen 24 tot 36 uur de eisprong zou brengen. Tegen Kelly zeiden ze dus blijkbaar 36 tot 48 uur (toch kelly?)....dat is wel weer een heel verschil met de info die ik heb gekregen :( Dit las ik op internet: "Ongeveer 40 uur na de Pregnyl® injectie is de eisprong" en "
    Tijdstip spuiten

U krijgt van ons het tijdstip te horen waarop u Pregnyl® moet spuiten. Dit is 34 tot 36 uur van tevoren"

Dus ik krijg wel het gevoel dat wanneer de IUI niet de dag na de pregnyl plaatsvindt maar nog een dag later dat dat dan echt te laat is :(

Verder alles goed bij iedereen???

16. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    @K3l..las dat je as vrijdag je 3e IUI hebt. Ik hoop dat alles goed verloopt en dat het 3 X scheepsrecht is meis! Elke keer als ik jouw ondertekening zie...dan denk ik ook aan mijn situatie...namelijk ook bijna net zo lang bezig! X

@amarie en queenmeisje...ik vind ook dat jullie hier gewoon blijven kunnen praten hoor! We kunnen jullie toch steunen en altijd gezellig, hoe meer meiden des te gezelliger :) Hoop dat IVF bij jullie beide DE stap is naar een wonder!

@MSI...meid hoe gaat het met je ? hoe voel je je?
    wat leuk morgen weer een echo! spannend!

17. sunmaid

sunmaid Actief lid

Jan 6, 2009
    184
    0
    0
    He meiden!

Ik heb morgen mijn eerste IUI. Gisteren onderzoek bij arts, en omdat we het in onze eigen cyclus doen kon ik meteen beginnen. Vanmorgen testte ik positief. Gisteren een ei van ongeveer 15 mm en gisteravond nog negatief en nu dus positief. Meteen gebeld en morgenochtend is het zover. Ik vind het heel spannend. Hebben jullie veel pijn bij de IUI? Ik had met HSG veel pijn omdat ze mijn baarmoedermond moesten vastpakken met een tangetje, (voel het nu weer!) Het is voor een goed doel, ik weet het en wil het ook heel graag maar vind het ook reuze spannend.

Ik ben morgen gelukkig vrij, op werk weten ze ervan. Dus als ik het niet zie zitten hoef ik smiddags ook niet te werken.

groetjes,
    Sunmaid

18. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    pff ja ik vind het echt heeeel spannend. Heb alle weken nergens last van gehad en sinds gisteren buikpijn links onderin......ik vind het zoooo eng :( Maar ik hoop maar dat het een goed teken is. Nu ik dit zit te typen bedenk ik me ineens dat het ook bandenpijn zou kunnen zijn (kan dat nu al?)....Ach ja....morgen zijn we weer wat wijzer.

Ik vind het wel grappig dat je zegt dat je vast gaat genieten als je je eerste echo hebt gehad (met goede uitkomst) Dat had ik mezelf namelijk ook voorgehouden.....maar ik durf nog steeds niet te genieten hihi. En dan heb ik niet eens zoiets als een misskraam meegemaakt. Misschien dat ik het vanaf morgen wel kan. Ik krijg ook nog steeds de woorden 'ik ben zwanger' niet uit m'n keel....echt heel vreemd ;)

19. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Nou sunmaid, fijn dat je zo snel aan de bak kan !! Succes morgen!

20. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ MSI, nee ik zei tussen de 36 en 40 uur ;) Ik heb gisteren om 18:15 uur pregnyl gespoten en krijg morgen om 10:15 de 3de IUI. Dat is precies 40 uur later.

@ Mooibuikje, sjah alweer ruim 3,5 jaar verder. In september zal het voor ons 4 jaar zijn.... Al moet ik zeggen dat wij er in 2008 even niet zo mee bezig zijn geweest... Mijn schoonzusje (zusje van mijn vriend) is toen op 22jarige leeftijd overleden aan kanker, dat zette voor ons even de wereld op zijn kop.... Februari 2009 zijn we weer actief bezig geweest. Vandaar dat wij ook zo laat naar het ziekenhuis zijn gestapt.

Share This Page