@MSI...dat wilde ik er toevallig nog achter typen...ik kijk nu uit naar 1e echo...weet zeker dat ik dan aftel tot de 2e en ga zo maar verder. Dat stel oscar en ....van babyboom die een kindje verloren na 22,5 week zwanger...verschrikkelijk! Kan dus gewoon altijd gedurende je zwnagerschap misgaan. maar ja eigenlijk proberen niet te veel aan te dneken en om te stressen..we schieten er toch niks mee op. @k3l..wat verschrikkelijk van je schoonzusje zeg! En zo superjong! Ik kan me voorstellen dat dat je leven op n kop zet en je kinderwens effe niet belangrijk is!
hoi allemaal ik heb op 19 mei mn 1e iui gehad zit ik nu dan op mn 7e of 8e dag? ik weet namelijk niet zo goed of ik de dag van de iui moet meetellen?? heb sinds vandaag heel veel afscheiding is dit normaal?
@msi Mijn dochtertje moest een operatie ondergaan maar er is tijdens de operatie wat fout gegaan en een dag na de operatie heeft ze een soort van aanvallen in haar hersenen gehad waarbij er zodanig veel hersenen zijn afgestorven en dat ze dan geen menswaardig bestaan zou leven en hebben wij er voor moeten kiezen om de behandeling stop te zetten en daardoor is ze uiteindelijk overleden.
Ik heb volgens mij de dag van de IUI wel meegeteld, of niet, hmm ik weet het niet meer. Mijn IUI schema zag er zo uit: 22 april: 15mm 23 april: 17mm 24 april 21:00 Pregnyl 26 april 12:30 IUI Ik denk dat het gedaan is met het zekere leven, MSI en Mooibuikje, dat hoort bij moeder zijn. Vanaf nu maak je je gewoon zorgen.
Spannend Sunmaid, leuk dat je hier mee komt kletsen. Vul je jezelf ook in op de lijst? (Die dwaalt hier vast nog wel op een eerdere pagina rond)
Goh benji echt erg! Was het zo'n zware operatie? Of had het echt nooit zo hoeven lopen? Echt een verschrikkelijk verhaal. Ik weet (gelukkig) niet hoe het is maar kan me er wel iets bij voorstellen kelly, oh ok 36 tot 40. Ja dat klopt dan wel.....en als jij je uren zo telt lijkt het mij toch niet te laat om IUI te hebben hoor. Maar zeker zullen we het nooit weten. Ik weet namelijk ook echt wel dat wij veel geluk hebben gehad....aangezien het allemaal op het juiste moment op zijn plaats moet vallen. En 'het moment' is in het geval van IUI géén breed begrip! (helaas) ja mooibuikje....die oscar en joyce (dacht dat ze zo heet) Nee daar ga ik niet aan denken, dat is zon kleine kans. En als ik me daar allemaal druk om moet maken.....daar ga ik niet aan beginnen haha. Het is gewoon dat ik alleen nog maar een 'vlekje' op de echo heb gezien......dat was voor mij persoonlijk niet echt een bewijs haha. Dus misschien is morgen alles opgelost Ja choco.....die zorgen....daar zie ik wel tegenop. Om TE ZORGEN niet maar om ME ZORGEN TE MAKEN wel haha
@ msi het was geen zware operatie een klein anderhalf uur en met weinig complicaties was een kaak operatie dus dit had nooit gehoeven de doktoren dachten dat het een op eenstapeling was de bevalling het kaakprobleem en de operatie dat ze een soort van te zwak was maar mijn meisje was kerngezond ze hebben via bloed gekeken naar haar chromosomen enzv en opductie wees niks uit dat ze mankementen had. Maar nadat je je dochter heb vastmogen houden en bijna 5 weken voor heb mogen zorgen dan word je kinderwens 5x zo groot dus vandaar zijn we ook wel weer snel begonnen
Sjeetje, mooie k*tdoktoren dus. Heb je ze aangeklaagd? Nou, hopen dat je snel een broertje of zusje mag krijgen. Komt vast goed!!
Een UPDATE...Alle ouwe data weg gehaald, zo blijft het overzichtelijk! 1e IUI: 15-05 Balou1 15-05 roos1 2e IUI: 12-05 sweetskilly 20-05 Sjorsjette 26-05 Sasje24 3e IUI: 19-05 Loesje79 27-05 K3lly Wachtbankje: 26-05 sweetskilly 29-05 balou1 04-06 Sjorsjette 09-06- sasje24 Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI
Wat verschrikkelijk, Benji. dat is toch wel het ergste wat je kan overkomen denk ik! Op 10 mei heb ik positief getest.
1e IUI: 15-05 Balou1 15-05 roos1 2e IUI: 12-05 sweetskilly 20-05 Sjorsjette 26-05 Sasje24 3e IUI: 19-05 Loesje79 27-05 K3lly Wachtbankje: 26-05 sweetskilly 29-05 balou1 04-06 Sjorsjette 09-06- sasje24 5-6-denis Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI heb mezelf er ook bijgezet in het wachtbankje. Hoe lang na de IUI gingen jullie testen? In het ziekenhuis is 2 weken gezegd, amar zou het ook al eerder kunnen?
Ik durfde niet eerder te testen omdat ik bang was op een vals positieve test van de Pregnyl. Maar nu ik weet dat die na een dag of 10 wel uit je lichaam is zou ik zeggen dat je wel iets eerder kan testen...
ik heb 3 dagen voor mijn nod getest en die was positief. maar volgens mij ligt het er ook aan met welke testen je het test.
Heey meiden, Straks weer richting ziekenhuis voor de 3e IUI. Het lijkt wel of ik wat zenuwachtiger voor deze ben.... Misschien omdat het de laatste voor de rustpauze is. Ook mijn vriend had er last van. Heb nu echt mega last van mijn onderbuik, er staat zoveel druk op, dat het ontzettend zeer doet
Kelly, die druk in je onderbuik is toch je aankomende eisprong. Tenminste dat voelt bij mij wel zo. Dus dan is de timing wel perfect SUCCES!! Mooibuikje, ik voelde eigenlijk niks na mijn NOD (nu nog steeds niet) Ik had alleen heel snel grote en pijnlijke (.)(.)!! En dat heb ik nu nog. Hoezo....heb je ergens last van? Denis, je kunt wel eerder testen maar heeft niet altijd nut. Ik heb op dag 8 na IUI getest -> negatief. Toen heb ik dag 11 getest -> licht positief. Maar dat is weer voor iedereen verschillend.
Kelly: veel succes in het zkh straks! Ik zal driedubbel voor je duimen! MSI: jij zometeen ook veel succes in het zkh. Nu zal je al wel wat meer kunnen zien dan de vorige keer
Ik hoop het msi. De druk zit nu vooral rechts onder. Net het potje ingeleverd nu nog even een uurtje vervelen in het ziekenhuis restaurant.