goedemorgen meiden, zag dat er weer een nieuw iemand bij is gekomen welkom meid!! @kelly s6 vandaag meid!! hier gisteren ook al meteen s morgens buikpijn en bleef dit ook houden tot na de iui...nou ja eigenlijk de dag heb ik buikpijn gehad en nu ook nog.. @ voor de rest weet ik ff niet meer wat ik heb gelezen.....gisteren dus mijn iui gehad vond het weer erg pijnlijk...pff krampt echt goed bij elkaar hoor als ze het inbrengen...niet erg prettig!! ook van te voren al buikpijn en dit heeft ook de hele avond aangehouden!! gisteren voelde ik me heel vreemd na de behandeling beetje raar....was ook ontzettend moe gisteren avond...misschien de spanning ofzo...nou nu maar 2 weken afwachten....
hoi allemaal ben nog steeds niet ong pppffff wachten duurt lang had testen besteld via zwangerschaptesten.com zou gisteren binnen komen maar helaas kan nu nog niet testen dus:x dan maar vandaag weer afwachten
Ja choco...ik hoop echt iets te kunnen zien wat iig op een mensje lijkt Kelly en sasje samen 2 weken wachten. Ben heel erg benieuwd naar jullie beiden. Sterkte op het welbekende bankje!! Ik duim mee
Ik zag gister bij jou dag 1 van de cyslus staan, daarom dacht ik dat je al ongi was geworden. Sjeetje je maakt het wel spannend!!
oh ja ik dacht idd ook al dat je ongi was geworden vanwege je banner.......nou hopelijk komen de testen vandaag binnen zodat je morgen kunt testen...hoeveelste dag zit je nu na de iui?
1e IUI: 15-05 Balou1 15-05 roos1 2e IUI: 12-05 sweetskilly 20-05 Sjorsjette 26-05 Sasje24 3e IUI: 19-05 Loesje79 27-05 K3lly Wachtbankje: 26-05 sweetskilly 29-05 balou1 04-06 Sjorsjette 05-06 denis 09-06 sasje24 10-06 K3lly Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI Ola! hier net terug uit het ziekenhuis. En wat een drama was deze IUI zeg....... Vorige 2 gingen moeiteloos. En nu moest zelfs de gynaecoloog erbij komen. Mijn baarmoeder lag gekanteld, waardoor ze het slangetje niet in konden brengen. Uiteindelijk werd mijn gynaecoloog gebeld, en die heeft een tang op mijn baarmoedermond moeten zetten om deze recht te trekken, ik kan je zeggen dat doet zeer, heel erg zeer Maargoed het zit er weer in. En heb nu behoorlijk last van krampen.....
@kelly... balen zeg.. Maar uhh is een gekantelde baarmoeder niet 1 van de redenen dat je moeilijk zwanger wordt? @MSI... OWWWWWW ik leef zo met je mee... Wat geweldig om je kleine te zien.. Komen er nog foto's?? Dikke knuf van mij
@ queen, nee want dat was het eerste wat ik vroeg hihi. Heel veel vrouwen hebben een gekantelde baarmoeder, dat kan naar voren of naar achteren. De vorige 2 iui's lag mijn baarmoeder gewoon goed hoor Vandaag lag die even dwars.
Gelukkig Kel.. Bij mij hebben ze de mond ook een keer niet kunnen vinden toen lag mijn baarmoeder te diep.. Of dat nou hetzelfde is als gedraaid geen idee..
1e IUI: 15-05 Balou1 15-05 roos1 19-05 bhdrcm 2e IUI: 12-05 sweetskilly 20-05 Sjorsjette 26-05 Sasje24 3e IUI: 19-05 Loesje79 27-05 K3lly Wachtbankje: 26-05 sweetskilly 29-05 balou1 02-06 bhdrcm 04-06 Sjorsjette 05-06 denis 09-06 sasje24 10-06 K3lly Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI hi dames heb mezelf ook even toegevoegd op het lijstje.... de gene die op het wachtbankje zitten, hebben jullie al last van kwaaltjes? heb af en toe steekjes bij mn rechter en linkerkant, mn (.)(.) zijn erg opgezet en doen pijn!!! Heb vandaag het gevoel dat k ongesteld moet worden, van die zeurende steekjes...heb sinds 2-3 dagen ook erg last van afscheiding maar t is echt waterig moet regelmatig inlegkruisje verwisselen hebben jullie dat ook??
queenmeisje....ik vind het een beetje moeilijk om hier de foto neer te zetten :S. Maar ik zal m in mijn album zetten! (als ik er eentje mee krijg haha)
1e IUI: 07-05 Benji 15-05 Balou1 15-05 roos1 19-05 bhdrcm 2e IUI: 12-05 sweetskilly 20-05 Sjorsjette 26-05 Sasje24 3e IUI: 19-05 Loesje79 27-05 K3lly Wachtbankje: 26-05 sweetskilly 29-05 balou1 02-06 bhdrcm 04-06 Sjorsjette 05-06 denis 09-06 sasje24 10-06 K3lly Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI he meiden ik heb mezelf er ook even bijgezet op het mooie lijstje
1e IUI: 07-05 Benji 15-05 Balou1 15-05 roos1 19-05 bhdrcm 27-05 Sunmaid 2e IUI: 12-05 sweetskilly 20-05 Sjorsjette 26-05 Sasje24 3e IUI: 19-05 Loesje79 27-05 K3lly Wachtbankje: 26-05 sweetskilly 29-05 balou1 02-06 bhdrcm 04-06 Sjorsjette 05-06 denis 09-06 sasje24 10-06 K3lly 11-06 Sunmaid Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI Ik heb dus vanmorgen de IUI gehad. Viel me reuze mee! Ik mocht gelukkig blijven liggen en mijn man ging mee. Heb je toch nog een idee dat je het samen doet. Hij was megalief! Geen pijn gehad, ik voelde het slangetje wel even door de bmm heengaan maar verder niets. Beetje gammel na die tijd. Erg moe. 't Was ook ineens heel snel, woensdag heen voor gesprek en nu meteen IUI. Het was dezelfde arts gelukkig, fijne vrouw. Ik ga even een poging wagen om wat terug te lezen. Degenen die zwanger zijn, van harte gefeliciteerd, wachtbankjes: sterkte met wachten: afleiding zoeken he! Succes allemaal! @chocochick, leuk om je hier ook te zien! groetjes, Sunmaid
@ balou en benji, Weten jullie al iets meer ondertussen? Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan... pff wat gaat de tijd toch traag! Ik durf bijna niet meer naar het toilet, uit schrik dan te zien dat het niet gelukt is Als ik mijn cyclus bekijk, zou vandaag of morgen mijn nod zijn... Vervelende dagen toch
Holy Moly, het wordt lekker druk op het wachtbankje. @ Sunmaid, welkom? heb je hier nog niet eerder gezien of wel? @ Roos, aaaahhhh spannend meid. Dat wachten is echt vervelend ja. Lijkt wel of de hele mmm uit wachten bestaat @ hier, gelukkig nergens meer last van. Kramperig gevoel is ook weer weg.
ha ha ha ha ha welkom nieuwe dames het wordt druk hier Ik en amarie85 blijven lekker hangen en er blijven nieuwe mensen bij komen.. Het is hier gewoon heeeeeeeel gezellig
@Kelly, was hier woensdag al even, maar nog niet eerder. Vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt gehad! Ik had dat met mijn HSG, man ik ging door de grond zon pijn deed het! Was zo blij en opgelucht dat het nu niet pijnlijk was. maar ze zei nog dat het meestal scheelt als je op je vruchtbaarst bent. Ze zag ook goed slijm enzo bij de bmm. Ik doe het in mijn eigen cyclus. Ik zag zonet een klein sliertje rood op wc papier maar dat zal wel normaal zijn lijkt me. Ik vind het wel spannend hoor. Wel leuk dat er zoveel meiden zijn hier. Gezellig! Ik heb de neiging om weer een ovulatietest te doen maar het zal wel goed komen. we hadden genoeg zaadcellen, was prima zei ze. Dus daar vertrouw ik maar op! Eentje moet het doen. Misschien ga ik als deze mislukt wel met hormonen beginnen. Misschien eerst 2 in eigen cyclus en dan een paar met hormonen. @roos: spannend zeg! Wat leuk dat je een bloedtest krijgt. Ik moet gewoon zelf testen.