wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @ roos
    hier is deze iui bij ons mislukt maandag middag gewoon ongesteld geworden ben afgelopen woensdag weer begonnen met puregon prikken dus op naar de 2e iui dus miss hebben we deze ronde geluk ga duimen draaien voor jou dat het raak is

2. denis

denis Lid

May 2, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ook op het wachtbankje. Weet niet zo goed of ik wel echt iets voel of dat ik het graag wil voelen. de ochtend wat licht in mijn hoofd en soms tegen het misselijk aan. De druk en steken in mijn onderbuik zijn nu weg, af en toe voel ik nog wel iets. heb wel het idee dat mijn borsten wat groter aanvoelen, maar nog geen echte pijn. Ik heb volgende week zondag NOD, moet dus nog een wachten

3. loesje79

loesje79 Lid

Apr 29, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    1e IUI:
    15-05 Balou1
    15-05 roos1
    19-05 bhdrcm

2e IUI:
    12-05 sweetskilly
    20-05 Sjorsjette
    26-05 Sasje24

3e IUI:
    27-05 K3lly

Wachtbankje:
    26-05 sweetskilly
    29-05 balou1
    02-06 bhdrcm
    02-06 loesje79
    04-06 Sjorsjette
    05-06 denis
    09-06 sasje24
    10-06 K3lly

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI
    MSI, 1e IUI
    Chocochick, 1e IUI
    Nijntje1, 1e iui
    Mooibuikje, 3e IUI

4. loesje79

loesje79 Lid

Apr 29, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, hoi!
    Even weer een paar dagen geleden. Wel mee gelezen, maar eigenlijk geen tijd om te reageren.

Ik zit echt op het wachtbankje. Ben wel erg rustig nog. Ik voel mij niet anders.

Even een vraag: zag ik bij jou mooibuikje dat je eerst met een ovulatie test hebt getest. Krijg je als je zwanger bent dan ook positief resultaat?

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

het wordt gezellig druk hiero..alleen hou ik het dan allemaal niet meer bij dyus sorry daarvoor :)

@kelly balen dat het zon gedoe was vandaag zeg!!! hopelijk deze keer voor een goed doel meid!!!

6. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    hoi meiden
    heb mijn testjes binnen :D
    morgen ochtend dan maar weer eens testen snap er niks van mijn cyclus is altijd 28 dagen waarom loopt alles nu in 1x zo te fucken :(
    hopelijk weet ik morgen meer;)

7. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ sas, ja dat was wel even balen.... Had ook wat bloedverlies, maar dat kwam van die tang op m'n bmm volgens de gyn. Ik hou het ook allemaal niet zo bij. Ben blij dat dat lijstje steeds weer terug komt hihi :p

8. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Haha ja het wachtbankjje zit in ieder geval goed vol!!! Wordt voor iedereen een spannende tijd :D

9. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gezellig druk is het inderdaad!

Sweetskilly: Waarom nu niet nog een keer testen? Het hoeft niet presé 's ochtends ;)

Ik was vandaag vrij van werk, 's ochtends eerst naar het ziekenhuis met m'n man. We zijn nu onderzoeken en papierwerk aan het afronden voor inschrijving voor een niertransplantatie. Daarna ben ik even bij m'n zus lang geweest en ik was net op tijd om m'n kleine nichtje de fles te geven.
    Daarna heb ik gewoon 3 uur liggen pitten (en nog moe zijn) om vervolgens naar de nieuwste Pirates film te gaan.

Morgen ben ik trouwens 1 jaar getrouwd :) ik heb een trouwfoto op canvas besteld en we gaan 's avonds eten bij de Japanner.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    wat een leuk en mooi idee choco!! manlief weet het niet????
    veel plezier morgen!!!!

@lijstje maar goed dat we een lijst hebben gemaakt ja ;)

11. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé leuk, wij zondag ook 1jaar getrouwd! Hopelijk krijgen we dus maandag goed nieuws, zou een ideaal 1ste huwelijksverjaardagscadeautje zijn! ;) Geniet van jullie feestdag!

12. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    @MSI...ik heb ook gevoelige boops en als ik mn bh uitdoe heel pijnlijk! en verder heel snel moe. Verder ook last van mn darmen. En soms krampen in mn onderbuik.
    Pfff..die 17 juni duuuuuuuuuuuuuuurt zo lang

@K3l...meid toch! hoop dat pijn ergens goed voor is. Ik duim voor je meid! Take it easy!

@loesje79..klopt. Ik heb eerst met ovulatietest gedaan. En dik positief. Heb lopen googelen toen en alleen maar positieve reacties dat velen ook een posi zwtest hadden. Bij mij ook zo.

Meiden, ben vanmiddag best geschrokken in de auto. bijna ongeluk. Ik kreeg toen buikpijn en was ECHT effe geschrokken. Ik ben zo bang dat dit schade heeft gebracht..zou dit kunnen?

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    weet ik niet mooibuikje, denk het niet! niet te veel zorgen maken hoor!! en als je twijfelt kun je toch altijd even de vk bellen??

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Mooi buikje,
    ik zeg ook geen zorgen maken hoor! Je moet toch af en toe kunnen schrikken die 9 maand? Wel vervelend, buikpijn lijkt me toeval!

15. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

Jan 28, 2009
    413
    0
    0
    thanx meiden. ik ga sowieso volgende week naar huisarts voor bloedtest en doe mee aan moeders voor moeders. Dat is ook weer een geruststelling!

16. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Oohhhh heb heb dat ook als ik schrik!!! Dat schiet meteen naar mijn buik en doet zeer! Ik heb tegen mijn mannetje gezegd dat ie mij niet meer mag laten schrikken! Maar ik heb het nu zo'n 4 keer gehad en heb vandaag toch een hele mooie goede echo gezien dus kan echt geen kwaad hoor :D. Maar dat komt denk ik gewoon omdat je bepaalde spieren samentrekt als je schrikt....en die spieren zullen wel op een of andere manier in connectie staan met je baarmoeder ofzo. Verder niet te druk om maken hoor meid!
    Ennuh het is 17 juni voordat je het weet hoor.....de tijd gaat echt sneller dan je denkt! (vind ik wel tenminste)

Roos en choco...alvast HAPPY ANNIVERSARY!! :D

Sasje (@lijstje)...goed dat jij het topic hebt aangemaakt haha. Maar als deze dadelijk vol is hoeven we 'm geen start IUI april meer te noemen. Aangezien we:
    - niet meer in april zitten
    - geen start IUI meer is
    - ook dames ivf (gaan) doen
    - dames al zwanger zijn
    Dus ik denk dat je iets nieuws moet verzinnen :p

17. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag dames enne gefeliciteerd MSI. Wat geweldig.. En nu moet je echt gaan genieten hoor meis:)

18. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @msi oh dat duurt nog lang voordat het topic vol is ;) dus tijd genoeg voor een nieuwe naam...hopelijk kunnen we dan uit dit topic! haha

19. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Ja dat is ook waar! Allemaal zwanger!!! :D

20. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    hoi meiden
    ben ong geworden vanmorgen:x dus helaas is iui 2 ook mislukt balen zeg ook omdat iui 3 alweer op de helft is komt ivf steeds dichter bij en daar ben ik zo bang voor heb gehoord dat dat zon pijn doet

@mooi buikje denk niet dat je je zorgen moet maken bij twijvel kan je altijd ook het zh bellen;)

alle nieuwe meiden hallo ik zal mijn best doen om alles goed door te lezen!!

@roos1 hoop voor je dat je huwelijksdag dubbel zo leuk gaat worden;)
    @chocochick wachten op mij is eindelijk voorbij
    @sasje ja idd maar dan wel met zijn allen zwanger hahahah lijkt me leuk

zal ongetwijfeld een paar meiden zijn vergeten sorry er word ook zo enorm gekletst hier hihi

Share This Page