1e IUI: 15-05 Balou1 15-05 roos1 19-05 bhdrcm 2e IUI: 12-05 sweetskilly 20-05 Sjorsjette 26-05 Sasje24 3e IUI: 27-05 K3lly ??-06 sweetskilly Wachtbankje: 29-05 balou1 02-06 bhdrcm 02-06 loesje79 04-06 Sjorsjette 05-06 denis 09-06 sasje24 10-06 K3lly Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI
ik heb idd de 2e gehad ja...maar jij en kelly hebben in ieder geval nr3 gehad of nog krijgen zoals ik uit mijn hoofd weet dus dat bedoelde ik er mee...
MSI: Fijn dat de tweede echo weer zo positief was. Nu lekker genieten. Mooibuikje: kan mij voorstellen dat je dan flink schrikt en dat het lang wachten is. Het is nog zo onwerkelijk lijkt mij. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten. En ik heb nog een paar ovulatie testen. Heb jij die voor je testdag gedaan? choco: gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hoe is het met de rest. Velen naast mij op het wachtbankje. Spannend weer he. Ik hoop dat het gelukt is, voor jullie allemaal! Het goede nieuws is IUI werkt dat zie je aan dit forum. Geeft mij hoop!
Sweetskilly: hè bah wat ontzettend balen!! Ik hoop zo voor je dat de volgende behandeling succesvol zal zijn voor jullie!! Meiden op het wachtbankje, ik duim voor jullie!! Ik ben nu op mijn (bijna) twee maanden oude nichtje aan het passen. Super leuk! Ze ligt nu lekker te pitten.
@sweetskilly..balen meid!! dikke knuffel voor jou! en we duimen dat 3 keer scheepsrecht is meis! @loesje79..ik testte met ovulatietest 5 dagen voor NOD. @choco...wat schattig zeg! kan je alvast beetje oefenen voor strakkies. Wanneer heb jij je volgende echo? @msi en @sas...ik ga me er idd niet te veel zorgen om maken. in die 9 mnden zal ik vaak genoeg schrikken en dacht ook als het een gezond vruchtje is dan blijft het ook leven.
Hier nog niks te zien.... spannend! Net op restaurant geweest met reuzehonger, maar zodra ik mijn bord kreeg, kreeg ik amper iets binnen, hoewel het wel lekker was! Lijkt alsof er gewoon geen plaats was in mn buik, ook al voelde ik me wel heel slapjes en kon ik echt wel wat eten gebruiken... een voorteken?
goh, vermits ik 21mei nog pregnyl 5000 heb moeten bijspuiten, vrees ik dat ik niet veel vroeger mag testen dan maandag (bloedtest) al weet ik niet of ik me morgen nog zal kunnen inhouden
pff, vanmorgen me toch al eens heel voorzichtig aan een testje gewaagd...zo negatief als maar kan Ik heb dus niet veel hoop meer voor morgen, 't zal voor een andere keer zijn...
@sweetskilly wat ontzettend balen zeg nou dan kunnen we allebei op naar de 2de iui ik moet woensdag weer voor een folikelmeting hoop voor ons allebei straks positieve test. @ roos wat balen dat je nu een negatieve test hebt gezien maar misschien zou het nog kunnen dat je bloedtest posi is gebeurt ook vaak. dus met zijn allen duimen draaien voor je @ qeensmeisje had jij mijn prive berichtje gehad zou je mij dat even kunnen laten weten anders moet ik hem opnieuw sturen voor alle anderen succes en een fijne zondag
@ALL De verjaardag van me vriendin & haar kleine was erg gezellig gister in Brabant, waren om 00:45 thuis. Heerlijk geslapen en vanmorgen nog lekker tegen elkaar aan gelegen. Vriendlief gaat zo bij vrienden naar een hockey wedstrijd kijken en ik ga bij een vriendin ff me nagels laten bijwerken. Verders nog een klein weekje voor ik kan testen... voel verders nog niks. Het enige waar ik last van heb is dat ik oneindig moe ben en blijf @Sweetskilly Ahhhh balen meis! Knuff. @Sasje Hoe voel jij je nu? @Roos Jammer meis van je negatieve test! @ALL Wat schrijven we veeeeeeeeeel zeg meiden... ga zo nog eens terug lezen want vergeet er een hele boel! xxx Liefs Sjors
@benji.. Meis, heb even snel op mijn telefoon gekeken en heb hem binnen. Ga je morgen even terug mailen want op de computer is het iets makkelijker reageren. Ik heb een brok in mijn keel. Dikke knuf
nee sorry....ik lees nu pas dat je een pb zou krijgen van benji...die snapte ik vanmorgen niet dus geen aagje.....