wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nee versnellen gaat ook niet, maar zoals het nu lijkt valt mijn eisprong in het pinksterweekend, IUI niet op zon of feestdagen, dus dat wordt dan weer een maand langer wachten, zucht...:( Vandaar vertragen leek me wel wat...:)

Oh ja ben dus nog niet ongesteld en dat komt dus nu wel slecht uit.:x

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ow wat geweldig! gefeliciteerd meis!!:)

3. loesje79

loesje79 Lid

29 apr 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd choco! Echt super.

Hier is het helaas niet 3x is scheepsrecht. Ben beginnend ongesteld. Ik baal enorm. Morgen bellen om een evaluatie-gesprek te plannen. Wat gaat er nu gebeuren? Afwachten maar..

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Gefeliciteerd choco... Harstikke goed zeg... Foto's!!!

5. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    @choco...wat fijn meid!! Wat een opluchting zal dat zijn.

@loesje79 Wat super balen zeg!! Shit, shit, shit gewoon! Kop op meis! Even laten bezinken en dan weer proberen alle moed te verzamelen om door te gaan! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
    Op zicht heb je toch nog drie keer recht op IUI? Of anders afgesproken als het niet zou lukken? Dikke knuffel meid!

@all..hoop dat het verders allemaal goed gaat op wachtbankje.

Ik heb hier nog steeds het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Meiden die zwanger zijn, hadden jullie dit ook?
    Ik ben morgen vijf weekjes!

6. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @ esther welkom hier we hebben genoeg meiden om mee te kletsen ikzelf heb puregon geprikt en mijn eisprongen komen uit zichzelf dus morgen weer een echo om te kijken of er al wat aan het groeien is dus fingers crossed.

@ loesje wat k***t zeg kan alleen zeggen op naar de volgende

@ choco super zeg dat zal wel een fantastisch gevoel zijn geweest althans dat was bij mij wel zo zet je er een foto op nou we zien wel

@ alle even een update lijstje ik stond er niet meer bij had me wel erop gezet maar dan nu maar

1e IUI:
    07-05 Benji
    15-05 Balou1
    15-05 roos1
    19-05 bhdrcm

2e IUI:
    12-05 sweetskilly
    20-05 Sjorsjette
    26-05 Sasje24

3e IUI:
    27-05 K3lly
    ??-06 sweetskilly

Wachtbankje:
    29-05 balou1
    02-06 bhdrcm
    02-06 loesje79
    04-06 Sjorsjette
    05-06 denis
    09-06 sasje24
    10-06 K3lly

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI
    MSI, 1e IUI
    Chocochick, 1e IUI
    Nijntje1, 1e iui
    Mooibuikje, 3e IUI

7. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ choko, wat een fijn nieuws! En nu gaan genieten ;)

@ hier, gaat het overigens goed hoor. Voel net zoals de vorige keer niets....

8. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @ chocochick leuk hoor ego en moest je huilen?

@ mooi buikje bijna 17 juni dus ook voor jou een eerste ego dan zal je je waarschijnlijk wel zwanger voelen dan is de bevestiging er

ik zit nu al weer 4 dagen in mijn cyclus dus ziekenhuis bezoek mag ook weer bijna beginnen maandag maar eens ff kijken hoe mijn eitjes er uitzien;)

9. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    1e IUI:
    07-05 Benji
    15-05 Balou1
    15-05 roos1
    19-05 bhdrcm
    27-05 Sunmaid

2e IUI:
    12-05 sweetskilly
    20-05 Sjorsjette
    26-05 Sasje24

3e IUI:
    27-05 K3lly
    ??-06 sweetskilly

4e IUI:
    02-06 Esther1983

Wachtbankje:
    29-05 balou1
    02-06 bhdrcm
    02-06 loesje79
    04-06 Sjorsjette
    05-06 denis
    09-06 sasje24
    10-06 K3lly
    11-06 Sunmaid
    16-06 Esther1983

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI
    MSI, 1e IUI
    Chocochick, 1e IUI
    Nijntje1, 1e iui
    Mooibuikje, 3e IUI

Zo, volgens mij is tie nu echt up to date! Ik sta er nu ook weer bij. Heb er ook nog andere bijgezet. Klopt het dames?

@Loesje 79 Bah, niet leuk om te lezen...

@Choco!!!! WAAAA wat gaaf! Zoiets lijkt me zo gaaf om te zien! Heb je een afdruk meegekregen? Ik was al zo trots op mijn ei op de echo. Die kreeg ik ook mee...

@ Mooibuikje, 5 weken! Hoop dat je lekker kunt genieten straks en nu natuurlijk ook al een beetje. Ik snap dat je het reuze spannend vind.

@ all: ik ben heel hard bezig op mijn werk, zoveel mogelijk niet aan mijn buikje denken en wat daar zich van binnen afspeelt. Moet nog anderhalve week wachten. Ik verwacht gewoon ongi te worden maar ja, je weet nooit... Ik ga niet eerder testen dan 12 of zelfs 13 juni. Aan de andere kant kan je het maar beter weten voordat je ongesteld wordt. Die onzekerheid is erg vervelend.
    Kan ik niet in winterslaap gaan? Zullen we allemaal een paar weekjes slapen? :)We maken van het wachtbankje een bed oke? ;)

10. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ladies :)

Ik was wel behoorlijk emotioneel en kreeg er wel tranen van in mijn ogen. Opeens wordt het dan echt, ik denk dat ik het gewoon niet durfde te geloven eerder...

11. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    @sunmaid..meis spannend 11 juni!! we gaan met je aftellen. Morgen is het al weer 1 juni!

Thanx! Dat genieten zit er nog niet in. Is nooit goed he, altijd die zorgen en onzekerheid en WACHTEN:x

nu hou ik op;) ik doe mn best:D

@choco...kan me voorstellen dat je daar emo van wordt en het dan pas beetje doordringt! geniet er van meid, je hebt het dubbel en dwars verdiend! al 7 weekies! gaat hard he. Met wie heb jij het nu allemaal gedeeld?

Ik alleen met mn zussen en ouders. Vrienden, schoonfam, rest van families en collega's nog niet.

12. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
  13. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @choco, dat geloof ik best! Ik zou m'n tranen ook niet kunnen bedwingen. Geniet er maar van meid!

@sunmaid, dat is nog eens een idee! Zo'n winterslaapje van 2 weken zou ik ook wel willen, of toch zeker eentje voor die lastige laatste week! :$:p Probeer er niet te veel aan te denken en véél afleiding te zoeken (maar ach, da's gemakkelijk gezegd als je zelf niet in de wachtweken zit he :D ) ik duim mee voor jou! 11juni zal er snel zijn hoor!

14. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    mooi.. wat betekend die.....?

15. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    hahah niks. wilde testen of die banner te zien was. ik denk dat ik m weghaal. vind m niet mooi.

16. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    He mooibuikje, ik vind hem ook niet mooi, even een andere uitzoeken hoor! Superleuk voor je! Nou, ik duik mijn bed eens vroeg in, lekker lezen ofzo. Truste!

17. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb inderdaad een foto meegekregen. Die heb ik meteen maar ingelijst en er een foto van gemaakt om 'm aan onze ouders en broer en zus te kunnen mailen.

We hebben het echt al tegen veel mensen verteld (of onze ouders de tam tam laten verspreiden). Onze families en de meeste vrienden weten het ook al. Ik heb het ook al vrij snel aan collega's verteld en m'n man gaat het morgen tegen zijn collega's vertellen.

18. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooibuikje, ik heb ergens op het forum een grappige gezien van baby-gaga. En ik vind die van MSI ook erg leuk.

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Aagje hier... waar blijven die foto's dan?

20. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    hahaha ik bedoelde eigenlijk meer dat ik er nog geen fijn gevoel bij heb. Ik doe wel een banner na mn eerste echo!

Deel Deze Pagina