Ok... Hihi... Dat had ik niet goed begrepen. Dan moet je even wachten inderdaad... Ik kan geen foto's opladen vanaf m'n iPhone, zal zo ven de pc aanzetten...
@Choco Cool dat de 1e echo top is meisss.... en ben ook schieuwnierig naar foto @Sunmaid Jaaaaaaaa ik ben ook voor de 2 weekse slaap! Hahaha kan hier ook bija niet wachten!! @ALL Voel nog niks maar kan wel bijna testen. xxx
@sjorsjette.......ooh meis zo spannend! ik hoop echt zo dat het raak voor je is! weet je al wanneer je wilt gaan testen of wacht je het liever af?
Ik denk dat ik zondag ga testen. Dan is het dag 15 na iui. (als ongi er natuurlijk niet eerders is). Vind zo irrie dat ik nu niks voel!
Spannend Sjors!! Nou... hier is de foto dan. Rechts is ons Pröpke te zien. Ze zei dat we de afmeting nog niet konden geloven omdat er in het begin nog zo'n grote afwijking kan worden gemeten. Dus dat doen we over 3 weken nog eens over
Hoi Esther welkom! Heeeeeel veel succes morgen . Ik heb nooit medicijnen of wat dan ook gebruikt dus daar kan ik helaas niet over meepraten! Oeoeoeoeh Choco! Super! Dat is al een geweldig goed teken! gefeliciteerd meis! Bij jou zie je trouwens al veel op de foto! Wij zagen toen alleen maar een VLEK haha. Queen ik heb vrijdag (ziekenhuis) een foto gekregen en toen straks ook (VK) Hij was 0,7 cm gegroeid in 4 dagen!! Zal morgen de foto inscannen (die van vandaag was wel het mooist en duidelijkst) Loesje balen!!! Dan maar 4 keer scheepsrecht! Het is je gegund meid! Heh mooibuikje ik ken je gevoel.....maar geloof me....dat wordt echt beter! Dat heb ik deze week wel gemerkt (ja heb er wel 10 weken over gedaan maar uiteindelijk is het dan toch daar) Alhoewel ik kwam vanochtend op het werk en werd meteen gefeliciteerd door een collega.....ik dacht echt de eerste paar seconden van 'huh? waarmee?' En toen bedacht ik me ineens 'oja ik ben zwanger!' haha erg he.....ik zou me moeten schamen! Meiden op het wachtbankje....ik zal een slaapdrankje voor jullie maken.....kun je lekker pas wakker worden wanneer je zelf wil Dat zou echt lekker zijn!! Ik ga nu snel slapen....ben kapot!!! Tot morgen!
Hier onze laatste echo (31.05.2011): http://www.zwangerschapspagina.nl/members/47784-albums6996-picture37925.jpg (hoe krijg ik nou eigenlijk een fatsoenlijke link, dat je alleen maar op een woordje hoeft te klikken en dat daaronder dan de link zit?)
AHHHHHHH meiden!! Wat een mooie fotooooo's ben nu echt heeeeeeeeeeel jaloers MSI bij jou is ie echt geweldig in beeld... Geniet er van meiden.
hee meiden wat een mooie foto`s zeg nou geniet er lekker van vandaag naar het ziekenhuis geweest voor folikel meting maar ze waren nog klein mag zondag weer terug voor meting een fijne hemelvaart iedereen
Ha dames, Wat leuk zeg, al die mooie echo's! Ga er lekker van genieten, en mooibuikje, hopelijk voor jou over 16 dagen ook zulke mooie foto's! @ Esther, welkom op dit forum, hopelijk kun je hier je verhaal kwijt! Je vroeg of er dames waren die medicatie gebruiken, ik ben er daar 1 van (ivm PCOS) Ik ben gestart met 2x clomid (1e keer een eisprong dmv ovitrelle, 2e keer allergische reactie), nadien lutrelef GNRH, een pulspompje, dit is een paar keer opgehoogd maar sloeg ook in hoogste dosering niet aan. Hierna overgestapt op gonal-f, 1e keer een eisprong dmv ovitrelle, 2e en 3e keer een overstimulatie van 20 follikels). Nu zijn we zover dat we overstappen op IVF aangezien de artsen de medicatie niet krijgen ingesteld op de groei van 1 follikel, of er is geen reactie, of er is een overstimulatie. Bij IVF zit je niet zo snel aan een overstimulatie (>30follikels) dus daar wachten we nu op. Ten gevolge van de overstimulaties hebben we beide keren cysten gehad, de 1e overstimulatie was in december, toen in maart laparascopie, in april weer gestart en wederom overstimulatie. Nu begin mei laatste echo gehad, weer volop cysten, en nu is het wachten tot deze allemaal weg zijn, en we kunnen starten met IVF. Meiden op het wachtbankje, heel veel succes voor jullie! Spannend weer zeg, in blijf jullie volgen, want zoals queenmeisje al zegt, het is hier veel te gezellig!
@ queenmeisje, je vroeg een aantal pagina's terug of ik ook lucrin zou krijgen. Ik heb wel endometriose maar dan een lichte graad, en deze is tijdens de laparascopie in maart allemaal verwijderd. De gynaecoloog verwacht hier dus geen problemen van ten aanzien van de vruchtbaarheidsbehandelingen (IUI en IVF), het grootste probleem is de PCOS. Wel is het zo dat je, als je start met IVF, eerst minimaal 1 maand aan de pil gaat om je cyclus te kunnen reguleren. Vervolgens begin je met het spuiten van decapeptyl (oid) om al je eigen hormonen stil te leggen, en te voorkomen dat je eigen hormonen de kunstmatige cyclus verstoren. Als alles dan stil ligt, begin je met FSH (gonal-f of menopur) om de follikels te laten rijpen. Al die tijd spuit je ook de decapeptyl door. Op het moment dat je follikels groot genoeg zijn, spuit je nog pregnyl (zodat de eicellen gemakkelijker gepuncteerd kunnen worden). Na de punctie ga je vaak utrogestan (progesteron capsules) gebruiken om het baarmoederslijmvlies dik te houden en de kans op innesteling na terugplaatsing te vergroten. Al met al dus het een en ander aan hormonen, en aangezien het tot nu toe niet echt goed wilde gaan met hormonen, ben ik benieuwd hoe mijn lichaam nu gaat reageren. Ik zie het in het kader van de IVF wel als positief dat er op 112,5 IE gonal-f zoveel follikels groeiden. Voor de IVF ga ik starten met 150IE, dus hopelijk dan opnieuw zo'n reactie (in geval van IUI was dat flink balen, in geval van IVF zou dat heel mooi zijn!) Nu is het zowiezo wachten tot alle cystes weg zijn, ik heb volgende week de voorlichtingsbijeenkomst en 2 dagen daarna weer een poli-afspraak. Dan wil ik eens vragen wanneer en opnieuw bekeken wordt hoe het er voor staat met de cystes (heb nu geen echo's aangezien ik geen cyclus heb en niet behandelingen bezig ben). Wanneer mocht jij ook alweer terug naar de gyn? En weet je al wanneer jij de voorlichtingsbijeenkomst gaat volgen?