wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Ohooooooooooooooo wat erg!! Haha vind het aan de ene kant grappig maar aan de andere kant heel erg. Ik zou dat NIET kunnen!! Ik heb diep respect voor je hoor!!

2. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Je went eraan, en daarbij ik hoor zoveel verhalen! Ik heb weleens een gezinnetje gehad die 14 jaar bezig zijn geweest om een kindje te mogen krijgen MMM haalde niets uit. En uiteindelijk zijn ze spontaan zwanger geworden! 2 jaar later mocht ik weer bij ze kramen want nummer 2 kwam ook nog even spontaan. Dat soort dingen geeft je dan hoop hoor. En wat is er nou mooier dan een gelukkig gezinnetje? Ik vindt het pracht werk en kan het allemaal gelukkig goed scheiden.

3. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Nou gelukkig dan maar....daarom durfde ik ook wel te zeggen dat ik het grappig vond ;) Maar 14 jaar? Soweej...en dan ineens 2 spontane..tsja je kunt er zéker veel hoop uit putten.

Nou ik ga de komende week ook even flink hopen. En hier niet meer te veel aanwezig zijn anders word de eventuele terleurstelling voor mij dadelijk te groot.

Succes allemaal met wachten :D

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    meiden ik ga werken......hier nog steeds geen ongi......????
    weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moet...denk als ik maandag nog niet ben dat ik dan eens ga bellen met de gyn...

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    @Sasje, goed idee om dan es te gaan belleen, wel balen dat je nog niet ongesteld bent, tenzij je zwanger zou zijn natuurlijk, dan weet je dat je kan beginnen!!

@K3lly, kraamverzorgster??? Pffff wat een moeilijke combi zeg! Dan word je pas echt met de neus op de pasgeborenbabyfeiten gedrukt...

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Dat lijkt mij ook een slim plan sasje, dan weet je misschien een beetje waar je aan toe bent. Je wordt af en toe zo onzeker over je lijf hea, ze kunnen rare spelletjes met je spelen. Werkse vandaag ! Ik kom net m'n bed uit rollen, en ga vandaag maar eens lekker van het zonnetje genieten, vanmiddag krijg ik visite alvast voor mijn verjaardag van morgen ^_^
    Fijne dag allemaal!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hier ongi geworden...dus maandag start clomid en gyn bellen voor afspraak!

8. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ahh sasje dat is "fijn" Eindelijk aan de slag ;)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja ben ook blij dat ik eindelijk ongi ben geworden!

10. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Whoehoe sasje!! Kun je eindelijk beginnen.....!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    haha vreemd he...blij zijn om ongi te worden :)

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Hier stiekem nog gemengde gevoelens over ongesteld worden, ik hoop toch nog stiekem op een positieve test, maar ben ook wel realistisch, die kans is heeeel klein...

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja ik begon ook hoop te krijgen aangezien ik maar niet ongi werd...hij klein de kans dan eigenlijk ook is............. stom he...
    ik denk trouwens dat ik dan ergens rondom de pasen mijn 1e iui heb of denken jullie niet???

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ik moet 10 dagen na mijn 1e ongi dag voor echo (ik verwacht in het paasweekend), als mijn folikel 18mm is ga ik pregnyl spuiten en 1 a 2 dagen later IUI. Ik verwacht wel dat dag 11 of 12 ik wel een folikel heb van deze afmeting, maar van jou kan ik het niet zeggen natuurlijk, heb je zelf een idee???

15. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik moet ook op dag 10 naar het zh....dit zal dan 18 april zijn...dus maar wanneer mijn eitje springt weet ik niet....want dit wordt mijn eerste ronde met clomid.... dus ik denk dat ik er niet inval of net ervoor...die vrijdag ervoor ofzo...

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    oh ja dan wordt het wat lastig inschatten, ik krijg alleen pregnyl. Ik had bij mijn eerste afspraak bij de gyn in dec ook een folikel van 18mm volgens mij was dit op dag 11 of 12, maar ik heb cyclussen van 23 tot 27 (1x28) dagen en het verschil zit hem in de eerste fase, na mijn ei altijd 12 of 13 dagen.

Ik hoop dat jij met pasen iets moois met een eitje mag doen;)!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    haha ja....dat zou wel erg leuk zijn he :) zoek het paasei :)

18. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    1e afspraak gynaecoloog
    11-04 Nijntje1
    12-04 Es22

1e IUI:
    04-04 K3lly
    05-04 MSI
    26-04 Jippiejee

Wachtbankje:
    K3lly (NOD 18-4)
    MSI (NOD 19-4)
    Sasje24 (1e IUI)

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI

19. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Ach heel dit gedoe is mindfucking. Ik begrijp het heel goed van jullie. Aan de ene kant wil je niet ongi worden met hoop op zwangerschap....aan de andere kant wil je het zo snel mogelijk worden zodat je kunt starten met IUI.

Hier is het ook allemaal moeilijk....het duurt me allemaal veel te lang. Ik wil gewoon NU weten of het wel of niet gelukt is haha. Ik ga een hele lange week tegemoet. Ik weet ook heus wel dat ik daar allemaal niet aan moet denken.....maar ja....is makkelijker gezegd dan gedaan.....

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    MSI, oh ja wat erg, weer dat wachten, denk dat ik ook vreselijk onrustig ga zijn, pffff wachten wachten en nog es wachten...(ik ga wel op vakantie na 1e IUI, dus wel afleiding:D)
    Laatste paar keer kon ik het goed van me af zetten,maar had ik ook niet zoveel hoop meer, nu weer meer hoop dus vast ook weer meer onrust. Sterkte met wachten meis, zou geweldig zijn als het niet voor niks is!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share This Page