@anne.. Hoi meis.. ik ga 22 juni naar de voorlichtingsavond en heb 26 Juli een afspraak in het ziekenhuis.. Hoop niet dat ik dan ook nog aan de pil moet een maand of is dat standaard? Heb 16mei de Lucrin injectie gehad. Die moet 3 maanden werken dat vind ik lang zat. (krijg nu al wel weer steeds meer pijn maar ik wacht af.. (PCOS??? help me even) Tijdens de IUI heb ik wel Gonal F gespoten met als resultaat 1 ei en 3 cystes ipv 2 vandaar nu de Lucrin injectie en de pijn was niet dragelijk meer. Ik heb een redelijk ernstige vorm maar nog wel doorgankelijke eileiders. Ben benieuwd hoe je voorlichting was. Sterkte meis..
@MSI WAUWIESSSSSSSSS wat een mooie echo meis!!!!! Geniet er lekker van! @ALL Hier nog altijd NIKS... aaahhh kan bijna niet wachten.
Amarie....moet jij nog wel naar de voorlichtingsavond? hihi Je weet er al zoveel van!! Jeetje wat komt daar veel bij kijken! Het is allemaal niet niks zeg. Jullie allebei (jij en queenmeisje) heel veel succes en sterkte alvast! Maar het zal voor jullie iig beter zijn dan IUI. Sjors....nog niet stiekem getest???
Foei meiden, wat zijn jullie erg overhalen tot testen... Gelukkig ben ik niet nieuwsgierig.... *Gatver hond kots in huis -eerst dweilen-* Hier nog niet ongesteld, dus ben nu aan het bidden dat het pas morgen of liever nog overmorgen pas komt.... -duim-duim-duim-
ooh wat een mooie foto's meiden!! echt wauwie. om verliefd op te worden gewoon!! meiden op wachtbankje!! spannend!!!
Nog geen plannen, ik moet wel wat leuks gaan doen van mezelf. Hebben jullie dat gevoel ook een beetje???? Ik moet mezelf gewoon een beetje dwingen om niet gewoon dom te gaan zitten wachten, op een ei of op de IUI of de NOD....
@mooi buikje, durf je nog steeds geen banner te maken? Gevoel niet goed? Heb je alweer getest? Voor jou is er straks ook vast een mooie echofoto! Ik hoop het van harte!
Hey meiden. Is het nog een beetje vol te houden op het wachtbankje? En je ziet het... Helemaal geen druk om te testen hier.. Wij gaat morgen op vakantie, ik hoop dat ik het een beetje vol kan houden... Ik ben zo moe!
@jippiee...hmmm wacht liever eerste echo af. Ik hoop dat alles goed zit. Daarna fix ik een mooi banner in elkaar @choco...lekker meid! wat ga je doen
Oww meiden.. Liep ik net in de albert heijn zie ik mijn arts. Ben er maar ergens anders heen gelipen kan me voorstellen dat ze in haar vrije tijd geeb zin in clienten heeft.
Wat een mooi echo foto's !!! Aaahhh ik wil ook hihi. Hier het weekend gewoon werken. Ben in een lekker druk gezinnetje aant werk (3de kindje geboren) en ben ook nog eens een nieuwe medewerker aant inwerken, dus heb lekker veel afleiding. @ choko, lekker zeg op vakantie, waar gaan jullie heen? @ queen, oei ja das een lastige majah om iedereen die je tegenkomt in het ziekenhuis te gaan ontwijken?
hier morgen nog werken en dan een weekend weg vrijdag..en daarna nog lekker de hele week vrij!!! heerlijk!!!!