We gaan naar New York Ben super moe dus ik ga snel slapen, ik zal morgen onderweg naar Schiphol nog wel even inchecken...
oh dat lijkt me echt een te gekke stad choco!! veel plezier!!! @sjors en en en en... meiden ik ben werken , mijn laatste dag voor mijn vakantie
@ all, jeetje wat wordt er veel gekletst moest echt zeker 10 pagina's bijlezen. Amarie; wat een verhaal zeg met de vele overstimulatie! Ik heb iui nr. 3 wel 13 follikels gehad door de hoge dosering Gonal! Maar verder eigenlijk niet! Vriendin van mij had bij de IUI nooit meer dan 1 follikel en bij de IVF had ze er 11, waarvan 7 bevrucht! Daar is het toch juist de bedoeling dat je veel follikels hebt! @ alle zwangeren, wat hebben jullie mooie echo's!!! @ ego; vriendlief is nu potje wegbrengen ik lig nog even in bed want we hadden gister bruiloft van vrienden en ben nog best moe! 12.00 de IUI nummer 4! Dan die verschikkelijke wachtdagen!
@choco...wat gaaf meid! geniet ervan! En goed naar je lichaam luisteren! @Sas...nog effe meis en dan lekker time out. Gaan jullie ergens naartoe? @esther..Veel succes meid strakkies. Moet goed komen! Die wachtdagen daar helpen wij jou doorheen Hopen dat het dit keer RAAK is!!!
@Esther duim duim duim @choco Wauw meis geniet van NY! Erg leuk (vorig jaar zelf geweest). @ALL Ik durf niet!!! hahahaha
Denk je gewoon te vroeg te zijn?? Ik hoop het!!! tja nog maar even weer plaats nemen op het bankje.... Hier vanmorgen ongesteld geworden, dus het zou moeten kunnen deze maand, als het tenminste niet te snel gaat met m'n eitje(s) pfff wel extra spannend dus..
oh balen sjors....hopelijk idd te vroeg getest dan!! @iemand vroeg over mijn vakantie...ik ga morgen een weekend weg...naar parc sandur.....
@sjors...hoop dat je te vroeg hebt getest meid! Positief blijven! @sas...die iemand was ik haha. Leuk man! heerlijk! Alvast veel plezier! Hier beginnen de kwaaltjes denk ik.... -grote en vooral gevoelige boops -misselijk -zeer MOE -darmen blijven rommelen -soms dizzy! Die misselijkheid is vooral killing!! Hoe raar het ook klinkt, maar heb het liefst zo veel mogelijk kwaaltjes, dan ga ik er misschien ooit in geloven en weet ik in ieder geval iets bezig is daarbinenn
@sjors..wat spannend meid! Hoop dat ongi 9 maanden wegblijft en dat ons straks mooi nieuws te vertellen hebt! ik duim voor je! Wanneer ben je van plan om weer te gaan testen?
ja dat schrijf ik toch ook...ik schrijf dat mooi zich beter beroerd kan voelen van een kindje..dan van de pregnyl zoals ik bijvoorbeeld...snap ie?