wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

ik volg even niet precies waar jullie discussies over hebben dus daar bemoei ik me ook even niet mee ;)

@weekendje weg, zaterdag hebben we 55 km gefietst...oeps....was erg ver in iedergeval en ook niet meer voor herhaling vatbaar ;)
    en zondag zijn we naar dierentuin geweest...vliegt zo snel om he..

pff hier is het kei slecht weer.....

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ sasje, hier is het gelukkig droog! Vanmorgen alleen regen gehad! 55 KM is best een stuk inderdaad! Zal niet meegevallen zijn ;) Jammer dat de weekenden zo kort zijn he!

Wij zijn afgelopen zaterdag op Texel geweest en hebben daar een tandemsprong gemaakt! Echt een super gave en unieke ervaring!

3. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, wat hebben jullie weer veel geschreven! Ik weet niet meer waar ik moet beginnen.... ;)
    Om nog even over mn eigen onderwerp te beginnen; 't is inderdaad bij iedereen wel iets, en op zich kunnen die extra kilo'tjes niet zò veel kwaad, maar 't is je zelfbeeld dat in deze periode al niet zo sterk is he (én natuurlijk het idee dat iedereen waarschijnlijk loopt te denken dat het "eindelijk zover is, want ze zijn al een jaar getrouwd" :$:( )
    Och, ik duik sebiet de fitness nog even in se, nu ik in mijn "fitte dagen" ben, moet ik 't een en 't ander goedmaken he ;)

@Sjors,
    Heb jij al nieuws?

@ esther,
    Wauw, dat moet gewéldig zijn! (ben toch wel een tikkeltje jaloers nu :D )
    Allemaal veel succes verder!

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag Dames, zou ik een vraagje mogen stellen, we zijn begonnen voor IUI 1 en heb een vraagje over het klussen van te voren. Voor het zaad is het toch het beste om niet korter dan 3 dagen voor de IUI te klussen,maar er moet ook niet teveel tijd tussen zitten...maar hoe plan je dat? ik moet nu woensdag voor de 3e FM en we hebben gisteren nog geklust, wanneer zouden we dan nog mogen/moeten?

Hoe doen jullie dat?

Alvast bedankt en succes met zwanger worden:)!

5. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Gaaf Es...helemaal te gek lijkt me dat.
    enne Babbel 81 Als je woensdag moet zou ik nu niet meer sexen... Gewoon lekker toto wo wachten en de IUI over je heen laten komen. En echt het stelt niet veel voor dus maak je maar niet druk.

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    queenmeisje, bedankt voor je reactie:), ik maak me niet zo druk om de IUI zelf, dat komt vast wel goed. Maar mijn punt is dat ik niet zeker weet wànneer de IUI is, dat vind ik wel lastig;). We wachten wel af tot woensdag en dan zien we het wel.

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Maakt niks uit Babbel, geloof dat er 7 dagen voor staat.. Dus nu even keurig wachten.. ha ha ha

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    Juist,dat gaan we maar doen, jammer hoor:D

9. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    haha babbel....jaja je hebt dan vaker wat langer geen sex..wij hebben nog iedere keer geluk dat er 2 dagen tussen zat....je kunt wel nog gewoon vanavond seks hebben hoor, want woensdag zal je toch nog niet de iui krijgen.
    ik woensdag pas je eerst meting?

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ babbel, kan inderdaad vanaaf nog wel hoir. Als je woensdag fm hebt heb je vrijdag op ze vroegst de iui!

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Das waar... als je vrijdag de iui hebt kan het wel.

12. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Hoezo? Babbel zegt toch dat ze woensdag de 3e FM heeft. Dus lijkt mij dat de IUI erg dichtbij is. Maar wij vonden het toen ook een probleem......wanneer mag je nou nog seks hebben.....weten wij veel wanneer de IUI plaatsvindt. Uiteindelijk hebben we 5 (of 6) dagen geen sex gehad voor de IUI haha. Maar dat kan dus blijkbaar geen kwaad.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    je moet min. 2 geen zaadlozing hebben gehad...dus vandaag mag ze nog wel seks hebben....denk niet dat ze woensdag meteen de iui krijgt...misschien donderdag of vrijdag....dus dan kan het geen kwaad voor vandaag :)

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

Mar 22, 2010
    2,901
    0
    0
    Zuidholland
    MSI, nee dat is duidelijk bij jullie heeft het niet uitgemaakt;):D

All, nou helaas, manlief slaap al en ik ben vanavond weggeweest, dus vanavond zit het er niet meer in:p maar bedankt voor het meedenken:)!

15. loesje79

loesje79 Lid

Apr 29, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb woensdag (morgen) het evaluatie gesprek. Ik ben erg benieuwd.

Nog even terug komen op: het ermee bezig zijn en dan kunnen wij er ook over op houden hoor. :).
    Ik wil de andere kant nog kwijt:
    Ik heb ook echt wel een veel mensen gehoord die zowel natuurlijk als IVF en IUI zitten er veel mee bezig waren en zwanger zijn geraakt. Laatst vertelde een kennis dat iemand een terugplaatsing had gehad. Zij daar helemaal over in de stress. En je raad het..zwanger. En laatst iemand die anderhalf jaar bezig is geweest met de instelling het komt als het komt. En er dan ook wat langer over gedaan.. Dan zou zij dus binnen 3 maanden zwanger moeten zijn.

Dus je hebt van beide voorbeelden.
    Als je zwanger wilt worden en je bent er klaar voor. Ben je er mee bezig. Zo wou ik nog even kwijt. Het enige waar je voor moet waken is dat je jezelf niet verliest. En blijft genieten van andere dingen en alles blijft doen die je leuk vindt. Dus ik ga gewoon weer sporten! haha

Babbel: succes voor morgen! Irritant de onzekerheid. je kunt het allemaal niet plannen. Doen waar je goed bij voelt!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

hoe gaat het met iedereen????

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Had hier bij eerste wc bezoek roze bij afvegen :(... zou het dan toch echt over zijn??? Volgende wc bezoekjes maar ff goed kijken.
    Zo maf want helemaal geen kramp :( Zucht.
    Hou maar rekening met einde 2e iui.

xxx

Ga later ff rustig zitten om te reageren hoor. Jullie hebben weer kei veel geschreven! :p

18. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @ allen ik kom net uit het ziekenhuis fm meting 18 mm vandaag pregnyl om 10 uur vanavond donderdag mijn iui nummer 3 duimen maar

heb ook even gevraagd naar de reden van de pregnyl die doen ze eigenlijk standaard om zo te regelen dat de eisprong ook daadwerkelijk plaats vind
    moet dan maar weer aan de spuit vanavond :(

19. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    wat goed nieuws sweetkilly!!! op naar iui 3!

@sjors, hopelijk zet het dan door dan heb je tenminste duidelijkheid.....

20. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    1e IUI:
    07-05 Benji
    15-05 Balou1
    15-05 roos1
    19-05 bhdrcm