Balen zeg bhcdrm!!! Ik zou het verschil niet weten. Wij doen het in eigen cyclus. Geen spuiterij dus. Hier is mijn temp gedropt en alles voelt naar ongi. Dus ook hier wrs eerste keer mislukt. Ben nog niet ongi maar voel me enorm teleurgesteld. Had echt wel beetje hoop. Wel vroeg trouwens 11 dpo. Groetjes
@ Bhdrcm, de vorige x vroeg ik het in het ziekenhuis en zeiden ze dat alle hormonen eigenlijk hetzelfde doen. Alleen sommige fabrikanten gebruiken een net iets andere stof. Soms kan een persoon beter tegen de ene dan de andere stof. Ze moeten dezelfde werking hebben dus maar je lichaam kan er beter op reageren. Ik ben zelf na 3x gonal overgestapt op menopur maar vond de gonal makkelijker prikken, alleen lichaam reageert beter op de menopur! Succes we duimen!
goedemorgen meiden, hier ik heb het zo warm he....heb geen koorts....had 37.3 dus netjes...al is die voor mij wel wat aan de hoge kant hoor!!! wordt gek nu!!! ook heb ik wel ongi steken..dus ik weet het echt niet nu!!!
Ohhh sasje wat spannend! Temp stijging is goed Ongi steken komt zowel bij komende ongi als bij zwangerschap voor dus misleidend! Nog even 3 daagjes wachten!!! Ik temp niet, zou ik mezelf gek maken haha
ik temp nu ook al heel lang niet meer hoor...maar heb eerder wel 3 a 4 maanden getemp vandaar dat ik weet dat mijn normale temp tussen de 36. en 36.8 was....
Oeehh spannend sas, ik temp wel hihi. Kan er bij mij behoorlijk wat aan afleiden. Vorige iui alle dagen tussen de 37.0 en 37.2 nod dag was ik 36.7 dus wist al genoeg. Vanmorgen was ik 37.2 dus hoop dat deze temp aanhoud. @ bhdrcm, balen van de eerste iui. Hoop dat de Puregon uitkomst geeft. Ik slik clomid, dus van gonal F, puregon en menopur heb ik geen verstand
Heh shit bhdrcm!! Ik had goede hoop toen ik je berichtjes had gelezen in het testenonderdeel. Maar het heeft dus niet zo mogen zijn. Succes deze volgende ronde!! Hahaaaaa Sasje meis.....nou moet je het allemaal niet zo extra spannend gaan maken he!!! Haha Ben benieuwd benieuwd benieuwd Kelly....die temp van jou moet dan ook maar gewoon lekker zo blijven!!! Dan gaan we goed deze ronde Ik heb nog nooit getempt.....zou niet eens weten waar ik op zou moeten letten. Ik heb dat namelijk nooit helemaal begrepen....veels te ingewikkeld haha
@sasje je maakt het inderdaad wel erg spannend ik duim keihard voor je ik weet het verschil ook niet al die hormonen ik gebruik ook alleen maar pregnyl 1x ik heb gisteren mijn pregnyl gehad om 22:00 uur mocht ik prikken kijk in mijn doosje zit er geen prik naald in moest dus met mijn vriend helemaal naar het ziekenhuis ff naaldje halen mijn vriend heeft me nu om 22:45 geprikt ik durf het nog steeds niet zelf te doen nu maar duimen dat de zwemmers goed zwemmen donderdag
@ sunmaid, een temp verlaging kan ook slechts voor 1 dag zijn. Veel zwangere vrouwen hebben zo tegen het einde een temp dip en de dag daarna schiet ie omhoog! Kijk maar op de temp kaartjes van de zwangeren Dus geef de moed nog niet helemaal op! Geen bloed.......
@sweetkilly, pfff niet handig van de apotheek om de naald te vergeten! Blijft irritant he! Ik prik de pregnyll ook niet zelf. De Gonal wel altijd zelf gedaan tot ik er een xtje echt ziek van was geworden (had 3x verhoofde dossis en 13 follikels) daarna durfde ik het niet meer. Ach nu als mijn vent aan het werk is ga ik gewoon langs vriendinnetjes
Ik prik de pregnyl ook niet zelf. Vindt het doodeng om een naald in mezelf te zetten. Mijn beste vriendin werkt in een verzorgingshuis, en prikt daar regelmatig clienten. Dus zei spuit bij mij de pregnyl.... Vindt het trouwens echt een rot prik, doet altijd mega zeer met het inspuiten.
ik durf ook niet zelf te spuiten!!!! heb wel helemaal klaar gezeten en toen werd ik er slecht van..dus nu zetten ze hem iedere keer op de verloskamers voor me in het zh
hoezo te vroeg???? nou ja pregnyl is in iedergeval 13 dgn erna uit je lichaam we zullen zien maar ik denk dat het hier niet raak is...ik wacht af tot zaterdag..als dan neit is gelukt dan test ik overnieuw
Geen idee waarom ze dat zeggen.... Lijkt me een strak plan om tot zaterdag te wachten. Ik test sowieso pas na het weekend, heel misschien zondag, als de duivels nog niet zijn langs geweest.
ja ik kon er niks aan doen maar mijn gevoel was zo goed vandaag....ik snap ook echt niet dat het niet raak is nu...ik dacht echt sinds gisteren avond al dat het raak zou zijn!!! en dat heb ik nog geen een keer 15 maanden gehad zon sterk gevoel
Je lichaam kan je goed in de steek laten. Had dat gevoel bij de 1ste IUI, en je zag wat er toen gebeurde. Dikke knuf voor jouw!