wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Bij mij wordt het ook een zware week hoor. Helemaal na vanmorgen, man man man wat had en heb ik een pijn in mijn buik. Vanmorgen ook over moeten geven.... Bah dit is dan toch ook niets hoor, maakt me ook behoorlijk onzeker. Ik heb nu nog steeds last van mijn buik, behoorlijke steken, en als ik een draai te snel maak ga ik door de grond van de pijn. Pfff wat dit nu weer is ? :(

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Ik ga eind van de maand ook beginnen met IUI... nou ja, eigenlijk met ICI maar dat lijkt toch wel behoorlijk op elkaar. Ik ben heel benieuwd naar hoe het gaat zijn en vind het wel leuk om met "lotgenoten" te kletsen over m'n ervaringen hiermee.

Hopelijk gaat bij jullie alles goed. Spannend allemaal hè?

3. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    tnx jippiejee, jij ook succes :)

K3lly, ik weet het ook allemaal niet meer. Heb vandaag veel steken gehad. Maar niet zo erg als jij moet ik zeggen. Voel me nu sinds een uur gewoon niet lekker.....alsof ik buikgriep ga krijgen. Ik weet het ook allemaal niet meer. Ik voel dingen die ik normaal ook voel als ik ongesteld ga worden, alleen voel ik dat dan niet zo ver voor NOD als nu. Maar ja... we weten niet wat we moeten voelen dus ik kan jou helaas ook niet helpen. Misschien is het allemaal een goed (voor)teken....laten we daar maar op hopen.

Chocochick welkom, weet niet wat ICI is eigenlijk. Maar dat maakt ook niet uit......kort samengevat zitten we toch allemaal in hetzelfde schuitje ;)

TE spannend gewoon....

4. PuraVida

PuraVida Actief lid

Feb 9, 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik lees al een tijdje met jullie mee zonder te reageren. Ik ben namelijk actief in het IUI in februari en maart topic. In februari kon onze eerste IUI helaas niet doorgaan vanwege overstimulatie door clomid. Onze eerste IUI heeft nu plaatsgevonden op 27 maart en ik dacht al vast vooruit voor nummer 2 in april. De afgelopen week heb ik met enige regelmaat buikpijn gehad en donderdag en vrijdag bruinverlies. Alles wees dus op een aankomende menstruatie. Vandaag echter bleef deze uit en heb ik getest: hartstikke zwanger! Ik hoop dat ik jullie hiermee een hart onder de riem kan steken. Het kan dus echt! Veel succes allemaal!

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    MSI: Dan brengen ze het zaad in de 'cervex' in ipv de 'utero'. We moeten ingevroren zaad van mijn man gebruiken en voor IUI moet het eerst gewassen worden wat meer rietjes per keer gaat kosten. Nu brengen ze het 'onbehandeld' in net buiten de baarmoeder, een beetje net zoals waar het normaal ook zo eindigen.

Of zo legde de gyn het uit :)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    gefeliciteerd puravida!!!!!

welkom chcochick!!

hier vandaag start met clomid....en 18 april 1e meting!

7. mar2

mar2 Lid

Apr 11, 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal, wat leuk om jullie verhalen te lezen nou leuk het was mooier geweest als het allemaal niet nodig was maar goed het is niet anders. ik heb vandaag mijn eerste IUI gehad vond het heel spannend maar het viel gelukkig reuze mee heb alleen nu een beetje kramp in mijn onder buik hadden jullie dat ook voor de genen die het al hebben ondervonden:p groeten mar2

8. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ mar2. Ik vondt het ook behoorlijk spannend, en eigenlijk vondt ik het niet zo veel voorstellen. Ik herken de krampen vlak na de IUI niet, maar dat verschilt wel enorm per persoon. Ik kreeg de volgende dag wat last van buikpijn. Suc6 hea met de wachtweken :)

9. mar2

mar2 Lid

Apr 11, 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja bij jou is het helemaal spannend deze week ik hoor het graag van je. ik blijf het toch ook leuk vinden voor andere als het wel lukt en deze weken worden heel zwaar met afwachten ja maar ga er niet te veel op hopen. is het bij jou omdat het bij jou niet goed zit of net zo als bij mijn ligt het aan je patner:(

10. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Dat is de hele issue bij ons, we zijn beide goedgekeurd ;) Dus we hopen het met IUI op te lossen.

11. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Hoi meiden, ik heb morgen mijn eerste afspraak bij de gyn. Ik ben zo benieuwd. Ik voel nu al kriebels in mijn buik. Vind het allemaal zo spannend en ook heeeel eng. Vooral het bloed afnemen, ben echt bang voor spuiten. Tenminste, ik denk dat ze wel bloed nodig hebben voor onderzoek. De inwendige onderzoeken (ga ik ook maar vanuit dat dit gebeurt) vind ik ook spannend hoor. Nog nooit gehad... Ik hoop dat ik morgen kan zeggen: ooooh als dit alles was....:)

12. mar2

mar2 Lid

Apr 11, 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hai es22

ik kan alleen maar uit eigen ervaring praten maar je gaat eerst op gesprek bij de gyn en dan komt er pas een plan van aanpak maar ik heb nu alles gehad en het is allemaal 100% meegevallen.

en bloed prikken heb ik maar twee keer hoeven doen en dat was alleen maar op als ik het goed heb op dag 4 en dag 15 van je cyclus.

voor de rest valt het echt mee je moet je overgeven, heel vervelend maar het helpt wel.

groet ;)

13. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Thanks meid, ik hoop ook dat het meevalt. Ik hoop eigenlijk dat ik morgen wel meteen weet wanneer ik de eerste IUI kan krijgen. Of loop ik nu heel hard van stapel en duurt het allemaal langer voordat dat duidelijk is?

14. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

Apr 25, 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Hallo dames,

ik ben vandaag bij de gyn geweest. morgen ga ik starten met de provera en op dag 3 van de ongi ga ik starten met puregon voor de 1e ronde iui.

15. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Hoi Nijntje, wat fijn dat je meteen kunt starten! Geen wachtweken meer! Heb je onderzoeken gehad tijdens je bezoek? Hoefde je niet te wachten op de uitslag van het een en ander?

16. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Mijn eerste bezoek aan de gynaecoloog kreeg ik gelijk een inwendige echo om te kijken hoever ik in mijn cyclus zat. ik ben 7 januari voor het eerst naar de gynaecoloog geweest, en toen waren de zaadonderzoeken al gedaan. Ik kreeg toen alle onderzoeken en heb 4 april (pas) de eerste IUI poging gehad. 2 maanden na de eerste afspraak met de gyn waren de onderzoeken pas afgerond. Dus Es22 ik hoop voor je dat je gelijk door mag, maar reken er niet al te veel op, het ligt natuurlijk ook voor een groot deel aan wat ze al weten (onderzoeken van je man) en het ligt aan je gynaecoloog, de 1 gaat gelijk verder met behandelingen, de ander (zoals die van mij) wil eerst alle onderzoeken bij de vrouw gaan doen.

Suc6 morgen!! Ook jij gaat een spannende tijd tegemoet.

17. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

Apr 25, 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Wij zijn vanaf juni al bezig in de mmm alleen even een rust periode gehad en nu voor het eerst met iui begonnen. Ik heb vandaag alleen maar een inwendige echo gehad en volgende week moeten we zaad inleveren om te testen. Dus ik heb de meeste dingen al wel gehad en dit is voor mij het vervolg op het spuiten met hormonen.

18. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Echt waar K3lly.... daar schrik ik wel van. Ik wil niet nog langer moeten wachten, ik wil geholpen worden! Het enige dat wij hebben gedaan is een potje zaad ingeleverd. Daaruit bleek dus dat mijn vriend slecht zaad heeft. Voor de rest geen onderzoeken geweest.

19. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Oke, dus je was al even bezig in de MMM. Bah... ik denk dat ik even mijn pad moet gaan verleggen. Ik had echt gehoopt dat het nu allemaal in gang gezet zou gaan worden.

20. Druifje

Druifje Fanatiek lid

Dec 13, 2010
    2,374
    0
    36
    Wat voor een onderzoeken moet ik eigenlijk verwachten dan?

Share This Page