wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Dames ik had er ook weinig vertrouwen meer in dat nummer 3 mislukt was. Maar toen ik me wilde aanmelden voor ivf werd me gezegt dat ik toch echt 6 x iui moest afmaken. Eerder doen ze de ivf bij ons niet. Het is ook gewoon onze onzekerheid denk. Want nu ik bezig ben met ronde 4 heb ik erweer alle vertrouwen in! Nog 4 dagen wachten!! Liefs

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja ik weet eigenlijk niet hoe het het zit hoor, ik dacht dat je ook al mocht overstappen na 3 keer.....ik zal het over 2 weekjes wel eens vragen aan mijn gyn..

3. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Jahoor het feest is weer over, hier vanacht ongi geworden. IUI nummer 3 is definitief mislukt. Nu op naar het gesprek met de ivf arts. Ben benieuwd wat die gaat zeggen, krijgen we nog 3 iui's? of stappen we over naar ivf......

4. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @ sasje wat balen zeg dat het weer niet gelukt is maar je moet ook de moed erin houden dat het toch een keertje gaat lukken hoor.

@denis van harte gefeliciteerd zeg wat leuk nog effe wachten tot de 27ste en dan weet je het zeker wat is dat toch altijd zo mooi he zo`n echo. en hoeveelste iui was het voor jouw

@all ik ben vandaag weer geweest voor een iui nu weer 2 lange weken wachten tot 26 juni dat het een mooie dag mag worden en voor iedereen die op het wachtbankje zit succes en voor ieder die deze week weer een iui hebben natuurlijkk ook en heb het lijstje aan gepast kijk iedereen effe of ie goed is en dat ik niemand ben vergeten.

2e IUI:
    12-06 Benji
    14-06 Jippiejee
    14-06? Roos

3e IUI:
    09-06 sweetskilly

4e IUI:
    ??-?? loesje79

Wachtbankje:
    10-06 K3lly
    11-06 Sunmaid
    16-06 Esther1983
    23-06 sweetskilly
    26-06 Benji

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI
    MSI, 1e IUI
    Chocochick, 1e IUI
    Nijntje1, 1e iui
    Mooibuikje, 3e IUI
    denis ? iui

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL

Hai meiden,

Jee wat hebben jullie veel geschreven... ik heb alle 12 pagina's die ik dus gemist heb met mee beppen gelezen zucht :p hahaha mar ga zo gelijk reageren... ben er dus nog maar was echt zooooooo moe.
    Hebbben examen week gehad op me werk en nu dus eindelijk rustt.

Nou iui 2 is hier dus mislukt, was dinsdag ongi geworden... donderdag begonnen met spuiten... heb volgende week donderdag een fm meting dus ben bennieuwd.

We hebben wel op 7 juli vast een afspraak op de planning staan met eigen gyn omdat we dan zeker al poging 3 hebben gehad.
    Mocht die dan dus ook niet gelukt zijn dan hebben we dus dan een evaluatie gesprek hoe verder te gaan.

Normaal doen ze 3x iui zonder medicatie en dan 3x met... OF 3x met pillen (meestal chlomid) en dan 3x met spuiten... Wij zijn meteen begonnen met spuiten dus vraag me af dat ''als'' poging 3 niet lukt wat ons vervolg gaat worden. Spuiten valt deze ronde trouwens erg tegen, spuit nu al 3 dagen en al 3x doet het zeer! :( Maar goed weet waar we het voor doen hoor daar niet van!

Hebben jullie ook nog morgen vrij? En nog leuk/bijzondere plannen?

xxxLiefsSjors

6. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Sweetskilly toi toi toi voor iui 3!

@Benji toi toi toi voor jou 2e iui!!!

@Jippie
    Spannend weer bij jou ook, ik duim voor je!
    Ik herken heel erg het gevoel over geplande sex enz.
    En ik kijk ook steeds babyboom via uitzending gemist! Keek eerst ook niet maar toch keer op gemist gekeken en meteen aflevering 2 er achter aan gekeken. Nu net weer 2 afleveringen. Word zelf ook emo bij sommige dingen echt ff slikken!

@Sas
    balen meis dat je weer een nieuwe ronde in zit.
    Wij hebben 3 pogingen en dan een evaluatie dus weet nog niet zeker hoeveel wij hebben... maar denk dat we over gaan op iets anders (gevoel) maar kan er ook naast zitten hoor.

@Mooibuikje & MSI
    Fijn dat het goed gaat met jullie meiden.. mooibuikje de 17e je eerste echo he... bijna bijnaaaaa spannend hoor.

@Loesje
    Fijn voor jou dat jullie nu een duidelijke planning hebben. Toi toi toi voor de periode OOK tot dan. Wie weet toch spontaan!
    Ik zelf heb geen ervaring met chlomid, wij zijn meteen begonnen met Menopur & Pregnyl.

@Denis
    gefeliciteerdddddddddddddd!!!!! Hoe voel je je nu?????

@Sunmaid & Kelly ook balen voor jullie meiden Knufffffff

HOOP DAT IK NIEMAND BEN VERGETEN EN ANDERS OPRECHT SORRYYYYYYY.

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    2e IUI:
    12-06 Benji
    14-06 Jippiejee
    14-06? Roos

3e IUI:
    09-06 sweetskilly
    ??-06 sjorsjette

4e IUI:
    ??-?? loesje79

Wachtbankje:
    10-06 K3lly
    11-06 Sunmaid
    16-06 Esther1983
    23-06 sweetskilly
    26-06 Benji

Zwanger:
    MSI, 1e IUI
    Chocochick, 1e IUI
    Nijntje1, 1e iui
    Mooibuikje, 3e IUI
    denis ? iui

Heb ff mezelf weer erop gezet... sorry voor late update!

8. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    2e IUI:
    12-06 Benji
    14-06 Jippiejee
    14-06? Roos

3e IUI:
    09-06 sweetskilly
    ??-06 sjorsjette

4e IUI:
    ??-?? loesje79

Wachtbankje:
    11-06 Sunmaid
    16-06 Esther1983
    23-06 sweetskilly
    26-06 Benji

Zwanger:
    MSI, 1e IUI
    Chocochick, 1e IUI
    Nijntje1, 1e iui
    Mooibuikje, 3e IUI
    denis ? iui

-----------------------------------------------------
    En ik heb mezelf er weer vanaf gehaald, na 21 juni weet ik pas meer dus voorlopig zet ik mezelf er niet op.

9. denis

denis Lid

May 2, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    2e IUI:
    12-06 Benji
    14-06 Jippiejee
    14-06? Roos

3e IUI:
    09-06 sweetskilly
    ??-06 sjorsjette

4e IUI:
    ??-?? loesje79

Wachtbankje:
    11-06 Sunmaid
    16-06 Esther1983
    23-06 sweetskilly
    26-06 Benji

Zwanger:
    MSI, 1e IUI
    Chocochick, 1e IUI
    Nijntje1, 1e iui
    Mooibuikje, 3e IUI
    denis 1e iui

Het was mijn eerste IUI, in eigen cyclus. Daarvoor heb ik 9 maanden Clomid gebruikt maar dat werkte niet. Met mijn cyclus is namelijk niets mis, maar de artsen hebben zich te lang vastgehouden aan een keer 35 dagen cyclus en een PCOS beeld op de echo.
    Ik kan het nog steeds niet echt geloven en ben nog niet echt blij. even afwachten, zeker tot de eerste echo. Ik heb al een keer vaker een vage test gehad en na 2 weken was ik ongesteld. Nu is de test wel heel positief, dus het is wat zekerder maar toch ben ik afwachtend. Ik voel me moe, misselijk met vlagen en mijn borsten beginnen nu pijn te doen.
    Ik merk dat ik eigenlijk al voorbij de 9 maanden aan het denken ben, als het kindje er straks is dan.... moet mezelf af en toe tot de orde roepen. Misschien heeft dat er ook wel mee te maken dat onze tweede zoon met 31 weken geboren is en overleden is. het zwanger zijn geloof ik wel. ik wil gewoon mijn kindje vasthouden en blijven houden. Ik ga wel proberen elke dag van de zwangerschap te genieten. Dat heb ik bij de tweede niet echt gedaan (vanaf 28 weken ben ik dat wel gaan doen maar helaas heel kort en had een zoon van 1 rondlopen) Nu ga ik er niets van missen. Wij kunnen straks gaan kiezen voor een punctie, maar dat wil ik niet. Het liefst zou ik de zwangerschap zo willen meemaken als bij andere zoontjes. lekker onbevangen, bij de verloskundige en weg uit het ziekenhuis. maar helaas is het de tweede keer goed misgegaan dus een echo bi jde verloskundige vertrouw ik neit .ben benieuwd of het ziekenhuisecho mij meer rust kan geven. oh het wordt nu wel een zorgelijk mailtje wat ik schrijf.
    Ik voel me goed. leef met de dag en stiekum geniet ik van elk momentje dat ik nu al heb.

lees dat het bij sommige weer niet gelukt is. kan me jullie gevoel helemaal invoelen. Ik baalde er ook steeds van. Weer naar het ziekenhuis en zo afhankelijk zijn. Ook het idee dat ik op een gegeven moment IVF zou moeten doen, maakte me wel bang, maar van de andere kant als dat het enige nog is om mijn wens te vervullen dan zou ik er voor gaan. Hoorde van een collega dat er erg meeviel.

Sterkte voor iedereen

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    balen kelly :( heb er geen andere woorden voor!

11. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Denis
    Kan me heel goed vinden in wat je allemaal schrijft joh. Ik hoop echt voor je/jullie dat je meer rust gaat vinden bij zh echo en geniet inderdaad lekker van ieder moment!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@choco hoe gaat het meid????

@ nog plannen voor vandaag?

@hier ik ga dadelijk naar grote baderie, en aansluitend meteen even door naar het zh voor mijn recepten op te halen wnat moet vandaag starte met de clomid!

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai sas,
    have fun straks (nu) je zal er vast al zijn... ;)

xxx

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @kel, wat balen meis! Hopelijk gaat het verder goed met iedereen en heeft iedereen een lekker pinksterweekend achter de rug! Wij krijgen zo 2 bevriende stelletjes te eten. Gaan gezellig gourmetten. Hier nu wel aardig zenuwachtig aan het worden. Nog niet eerder ben ik zover geweest als nu. LF op ze langst 10 dagen geweest! Donderdag testje doen als ik nog niet ongi ben! Liefs

15. sunmaid

sunmaid Actief lid

Jan 6, 2009
    184
    0
    0
    Spannend voor je esther!!! Ik hoop voor je dat het raak is! Wow dar zal gaaf zijn! Succes met geduldig zijn!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

@esther spannend meid, en veel plezier met gourmetten!

@ hier terug van de braderieen, hebben er meteen 2 gedaan, maar nu kapot! ook meteen naar de zh geweest voor nieuw recept van clomid, deze moest ik vandaag mee starten dus deze ook meteen opgehaald bij de apotheek en de 1e hebben we alweer gehad...

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ sasje, succes met de nieuwe ronde clomid! Ik ga duimen! Liefs

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    suc6 meiden... Ik ga weer duimen voor jullie.

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ all hier IUI 4 mislukt! Nu eerst volgende week 2 weekjes naar Turkije met mijn liefje. Baal gigantisch want had voor het eerst na 34 rondes echt een positief gevoel. Ik neem even rust meiden! Liefs

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Esther wat rot voor je meid.. bha..
    Rust maar goed uit in Turkije...

Share This Page