wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    pbtje=Privé berichtje :) sorry was ik niet duidelijk. als je forum aanklikt en dan helemaal naar beneden scrollen... onder vlinders enz... dan zie je pendels staan... daar heb je verschillende topics en verschillende meiden die het doen. Ik had haar gekozen omdat sommige heel nors reageren in het topic,... maar dat was mijn gevoel

2. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook niet erg lang... Ik mocht van mijn gyn niet vroeger spuiten dan vandaag... en de iui is morgen al, dus max 24u hier... Ik heb vanochtend eerst een echo gehad, waarop duidelijk was dat mijn follikels rijp waren, en dan nog een bloedafname om te zien of mijn eisprong al bijna zou komen, en dat was zo, dus niet meer wachten met de iui... vraag me alleen wel af of die pregnyl dan zo nodig is, vermits mijn eisprong al stilaan aan het beginnen was....

Mjah, de meningen van de dokters verschillen daarin nogal erg heb ik de indruk... Och, ik reken (of hoop!:$;) ) erop dat hij wel weet wat hij doet... uiteindelijk zijn we toch volledig afhankelijk van hem he, niet veel aan te doen dus...

Ik zal je binnen 14dagen weten te zeggen of het een goed systeem was :)

3. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Wat luxe dat ze OOK nog eens je bloed testen! Dat heb ik nog nooit gehoord, hebben ze dat de vorige keer ook gedaan bij je?

Hebben meer mensen dat gehad?

4. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Tsja....gaat toch hard zeg! Heb over 2 weken pas weer een echo.....hoop dat dan nog steeds alles goed is. Maar het besef is er nog steeds niet! :)

Beterschap! Want pijn is nooit fijn....:( kon het ziekenhuis iets voor je doen?

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @roos ja ik heb het ook 2 keer zo gehad meteen 24 uur later hoor....maar wij zijn een van de weinige die hem 24 uur later krijgen....de meeste namelijk pas 36 uur later....ik denk dat ze pregnyl evengoed zetten zodat je follikel ook echt springt....die van mij groeien met de clomid ook goed, maar moet ook even goed pregnyl zetten.

@ msi 12 weken alweer....de tijd gaat snel!!! meid je moet wel ook gaan genieten hoor! voordat je het weet is het weer voorbij!

6. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jah, hier testen ze inderdaad redelijk veel... och, beter een bloedprikje te veel dan een te weinig zeker he? mijn armen zien toch al blauw ondertussen :$:D

Wij zijn ondertussen net terug van iui2... staal was dubbel zo goed als vorige keer (32milj geloof ik!) en ik heb 2 eitjes, dus wij waren ééérrruuuug tevreden :cool: Nu maar hopen dat het snel 30juni is...

@msi,

Wat fijn dat je aan de 12 weken bent! Ik kan me voorstellen dat er dan toch wel een heel pak zorgen van je schouders valt! Genieten nu, meid! :)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hopelijk komt het deze kee rhelemaal goed roos!!

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ all, meiden wat hebben jullie veel geschreven zeg. Heb nog niet alles bijgelezen. Zag wel de discussie van de tijd tussen de pregnyll en de IUI en bij ons moet ik de pregnyll in de avond om 21.00 zetten en dan anderhalve dag later tussen 12.00 en 13.00 de IUI. Ik merk voel mijn eisprong ook daadwerkelijk op de dag van de IUI.

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Succes meiden op het wachtbankje ! Ik duim voor jullie!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee hoor die discussie al een tijdje terug gedaan...dus dan zou jij 10 of 11 uur na de pregnyl de iui krijgen toch?

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Neee anderhalve dag later dus 39 a 40 uur ;)

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    NVOG

Dit zijn de brochures die ik meekreeg waarin ook staat dat de LH toegediend moet worden tussen de 38 en 42 uur voor de geplande IUI. Wel vreemd dat jullie ziekenhuizen dit dan eerder doen. Sperma kan 72 uur blijven leven in je baarmoeder dus het moet geen probleem zijn. Maar toch zonde want op de dag zelf lijkt mij het meeste effect hebben.

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @msi
    Jee meis inderdaad wat gaat de tijd snel... maar je zei dus nog 2 weekjes voor je echo... wanneer heb je m?

@Roos
    toi toi toi op het wachtbankje nu he meis.

@Esther... bij mij zeggen ze ook 36 uur na pregnyl... ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen. Heb dan de fm meting.

Groetjes

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Succes sjors! Hopelijk heb je al mooie follikels!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0

huh ik weet niet hoe jij telt...maar je schrijft hierboven dan je gisteren je pregnyl hebt gezet en vandaag de iui..dus dat is bij mij maar 10 uur ??

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tussen de pregnyl en iui mag 24 tot 36 uur in zitten geloof ik volgens bijsluiter..

17. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    ...uhhh... ;)
    Pregnyl om 12u 's middags, iui om 8u volgende dag... dat lijken mij 20u maar soit. ik ken er niet genoeg van om de dokters tegen te spreken...
    Het enige wat ik kan doen is hopen dat het ooit eens lukt, en dat probeer ik (alsnog...) te doen.:)

18. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Goh Roos das zeker wel relaxed!! En heeeeel fijn dat het allemaal zo goed is gegaan!! TOITOITOI!

Tja sasje ik doe mijn best om te genieten.....maar het is echt heel moeilijk :(. Komt gewoon omdat je er zolang mee bezig bent geweest en naar uit hebt gekeken. Volgens mij heeft mooibuikje last van hetzelfde syndroom als ik ;)

Sjors ik heb m de 28ste (zie onderschrift)

Meiden GOOD LUCK!!!!

19. denis

denis Lid

2 mei 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    msi. Ik herken ook wat je schrijft. omdat je al zolang wacht durf je er niet te hard op te hopen dat het goed is. Ik ben nu 6 weken, maar durf ook nog niet ver vooruit te denken. Heb 2 keer een vage positieve test gehad en dat ging bij 6 weken mis, dus even deze week weer door komen. Wij hebben de 27e een echo. hopelijk is dat allemaal goed en kan ik iets meer gaan genieten. Ik wil deze zwangerschap ook echt bewust gaan genieten en me niet niet gek laten maken door allerlei gedachten dat het mis kan gaan.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

ik herken jullie gevoel nog niet, maar ik zal dat ook wel hoogstwaarschijnlijk krijgen als ik zwanger zal zijn ;) komt allemaal goed en op naar de echo's zodat jullie kunnen gaan genieten!! en kunnen gaan shoppen!

@hoe gaat het verder met iedereen?
    hier vandaag al enorme buikpijn.....kan toch nog al van een follikel zijn of wel?

Deel Deze Pagina