@ sas ja het is rustig idd niet gewend het zou best je eisprong kunnen zijn bij mij springt die ook wanneer hij zin heeft wanneer heb je je iui? ook alweer? anders gewoon in zh laten nakijken met mij gaat het wel redelijk heb vanaf de iui een gevoel dat je onge moet worden hoop niet dat dat niet goed is en weer de iui mislukt is maar eigenlijk kan je dat nog niet zeggen moet weer wachten tot donderdag dan is mijn nod duurt lang
Hai meiden, fm meting was goed, vanaaf 23:00 pregnyl en zaterdag 11:00 de 3e iui. @Denis & MSI 27 en de 28e dus... nog ff afwachten.. maar inderdaad niet vergeten te genieten hoor meiden. @Sas Hoe ist nu met je buik?
@sjors, Veel succes zaterdag enuh... Welkom weer op het wachtbankje dan! Hopelijk wordt juni een goeie maand voor ons! Is er iemand die voor wat afleiding kan zorgen? Mijn twee weken zijn nog maar net van start gegaan en ik ben ze al beu Geduld is nooit mijn sterkste kant geweest...
2e IUI: 12-06 Benji 14-06 Jippiejee 15-06 Roos 3e IUI: 09-06 sweetskilly 18-06 sjorsjette 4e IUI: ??-?? loesje79 Wachtbankje: 10-06 K3lly 11-06 Sunmaid 16-06 Esther1983 23-06 sweetskilly 26-06 Benji 30-06? Roos ... -06 Jippiejee Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui ff de datum geplaatst bij 3e iui.... @Roos... gezellie op het wachtbankje... kunnen we samen de zenuwslopende weekjes in... ik ben ook slecht met wachten.
oww meiden ik moet even klagen hoor.. Heb voor 3 maanden een lucrin injectie gehad om de endo rustig te maken.. maar nu een maand verder heb ik weer veel pijn... zucht. maandag weer terug voor een echo.. baal echt enorm. Wil niet nog een operatie..
2e IUI: 12-06 Benji 14-06 Jippiejee 15-06 Roos 3e IUI: 09-06 sweetskilly 18-06 sjorsjette 4e IUI: ??-?? loesje79 Wachtbankje: 10-06 K3lly 11-06 Sunmaid 16-06 Esther1983 23-06 sweetskilly 26-06 Benji 30-06? Roos 26-06 Jippiejee Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Ik heb mijn NOD maar 13 dagen na IUI gedaan, ik was de vorige keer ook al na 12 dagen ongesteld...
2e IUI: 12-06 Benji 14-06 Jippiejee 15-06 Roos 3e IUI: 09-06 sweetskilly 18-06 sjorsjette 4e IUI: ??-?? loesje79 Wachtbankje: 11-06 Sunmaid 16-06 Esther1983 23-06 sweetskilly 26-06 Benji 30-06? Roos 26-06 Jippiejee Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Zat opeens weer op het wachtbankje, had mezelf er al een keer afgehaald, maar blijkbaar heeft iemand het verkeerde lijstje gekopieerd....
Hmm, nog niemand na de 2de iui zwanger zie ik net... zou ik wel willen aanvullen! ach... nog 14 keer slapen...
Sjonge Queen! Das mooi klote!! Het zit je al niet mee en dan ook nog die pijn. Wel fijn dat je al snel die echo hebt......hoef je in ieder geval niet lang in de onzekerheid te zitten. Sterkte meid! Ja Sasje ik denk dat iedereen dat gevoel wel zal hebben wanneer ze zwanger zijn. Maar het is niet echt een gevoel eigenlijk....het is eerder ontbreken van een gevoel haha. Maar komt hopelijk vast allemaal goed. Ik mag niet klagen dat weet ik ook wel....dus hoop dat jullie ook snel zo'n 'gevoel' mogen hebben hihi Denis....hoop voor je dat straks alles goed is!! En hoop ook voor je dat ja vanaf dan echt kunt gaan genieten! Succes! Ja het is zeker rustig hier haha.....maar wel fijn dat ik dan niet zoveel terug hoef te lezen Zou choco nog niet terug zijn van vakantie?
dat ''gevoel'' is zo herkenbaar. dat is denk ik alleen maar te wijten aan het feit dat wij er lang, te lang, over gedaan hebben. @sweetskilly..spannend idd..ik heb zo mijn afspraak. Ik ben zo benieuwd. Voel sinds gisteren weer ongikrampen, maar goed. Het loopt toch zoals het moet lopen. Dit heb ik niet in de hand. Ik probeer zo rustig mogelijk aan te doen en zo gezond mogelijk te leven en jah wat kan ik meer doen... @queen...meis toch! Ik hoop dat je niet voor nog een operatie moet en het maandag meevalt. Ik duim voor je meis. En blijf er in geloven! Jouw tijd komt ook echt wel! @denis...wat spannend meis! Hopelijk gaat het dit keer ook gewoon goed bij 6 weken en de 9 maanden lang!! vertrouw er op hoe moeilijk ook! @wachtbankje ladies..ik duim voor jullie meiden! hoop op veel roze deze maand! Geef de moed niet op! We zijn sterke dames en kunnen heel wat hebben, echt! @meiden die binnenkort voor IUI moeten, ik hoop dat alles goed verloopt en dat jullie over 2 weken een posi test in jullie handen hebben! Choco zou idd al terug moeten zijn van vakantie. Meid, als je dit leest, meld je effe en laat weten hoe het met je gaat!! Dikke knuff voor allemaal.
mooibuikje, spannend hoor straks ga je het wondertje zien. hier gaat nog alles zijn gangetje. vandaag voel ik met wel beroerd, misselijk, pijnlijke borsten, maar dat is allemaal een goed teken. Ik heb soms ook krampen in mijn buik, maar volgens mij is dat bandenpijn. dat kan ik me nog wel herinneren van de vorige keren. Ik merk dat ik er wel vrij rustig onder ben. Probeer me niet te veel te richten op wat mis kan gaan. Wij hebben ons portie wel gehad, dus dan moet het wel goed gaan nu. we zullen zien. Veel mensen weten dat ik in de MMM zit, dus vragen hoe het nu gaat. Ik probeer maar vaag antwoord te geven en dat we over 2 weken naar het ziekenhuis moeten, dat is ook zo. Wil het nog niet echt aan iedereen vertellen, eerst meer zekerheid. ben ook erg benieuwd hoe onze zoon gaat reageren. Voor hem zal het ook wel raar zijn. Hij heeft het de laatste tijd erg veel over zijn broertje, had het gisteren ook uit het niets tegen de zwemjuf verteld, die schrok wel even, maar ja zo zit ons gezin in elkaar. Voor iedereen op het wachtbankje nog even geduld en hopelijk wordt jullie wachten ook beloond. voor alle andere die weer opnieuw het traject ingaan, blijf hoop houden. geen zorgen voor morgen
@MSI dank je wel meis voor de lieve woorden en jij ook mooibuikje met je mooiebuikje.. Ben benieuwd naar de echo meis.. Geniet ervan.. Enne wel showen die foto's he!! Dikke knuff voor jullie 4en.. ha ha ha ha ha
@denis.. We forumde tegelijk vandaar dat ik jou geen aandacht gaf... Bij deze alsnog.. Meis blijf positief het komt vast wel goed daar ben ik van overtuigd... Geniet wel een beetje van je zwangerschap ... Ook dikke knuff voor jou..
@queen jeetje hoop voor je dat de pijn snel over is en jou alle ellende vanaf nu word gespaard en dan eindelijk eens je ivf mag zodat je snel zwanger raakt dikke knuf van mij
hey meiden, @mooibuik veel s6 vandaag meid!! @choco waar ben je???? ?? @hier niet veel last meer van buik maar vloei wel best veel......ik hoef pas woensdag naar het zh voor mijn 1e meting...dan zit ik pas op dag 12...eigenlijk moet je bij ons al op dag 10, maar vorige keer ook op dag 12 gegaan omdat mijn eitje nog iedere keer tussen dag 15 en 18 de groote van 19 mm had..dus we zullen zien....
Thanks Sweet.. Klinkt gek misschien maar dit is de eerste keer dat ik die woorden (van jullie) echt nodig had.. Zit er even doorheen. Ik wil gewoon verder.. IVF.. baby... Misschien nog een baby... Alles eruit en pijnvrij!!! Blijf nu echt hangen.. GRRRRRRRRRRR Baal echt enorm.. Maar we houden moed..
En mooibuikje hoe was het? En Denis....komt vast helemaal goed!! Zoals je al zegt....jullie hebben je portie wel gehad, tijd voor betere tijden!!!