wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @CHoco
    HAi meis fijn dat je er weer bent!
    Probeer wel je tijd te nemen voor je rust om weer in het ritme te komen. Wat voor werk doe je eink? Spannend bijna je 2e echo!!!

@Sasje
    Ja voelde ons echt enorm K*T. We zitten nu op het wachtbankje...bij ons tot nog toe steeds op dag 18 ongi... Verder staat er een afspraak met de gyn op 07-07 dus nog effies wachten.

xxx

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oke mocht je ongi worden op dag 18 dan zit je op dag 2 in je nieuwe cyclus.....op 7 juli toch? nou ik hoop voor je dat het raak zal zijn!!

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Klopt ja... dus als de gyn iets nieuws zou willen dan zou plan de campagne snel gemaakt moeten worden en vrijwel meteen van start moeten gaan. Heb namelijk ook nog maar 1 setje (voor 1x spuiten) Menopur in huis. Maar goed eerst maar weer is die 18 dagen door zien te komen ;)

Op me werk hebben we nog wel wat drukke dingen dus de door de weekse dagen zullen wel gaan denk. Overgangs/rapport gesprekken met ouders themaweek, bios, schoolreis, team uitje. dus de avonden en weekenden nog ff vullen :p hahaha

4. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sjors,

Ah, wat vervelend :(
    Hopelijk is deze iui raak en hoef je je geen zorgen te maken over al dan niet overstappen naar ivf...
    Ik duim mee voor je in die lange wachtweken...

Aha, ook leerkracht zie ik :D nog even meid, en dan verdiende vakantie! (of hoe zit dat in Nederland? Hier hebben we de volle 2 maanden... Joehoe!)

5. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @sjors jeetje wat erg rot voor jullie zeg dikke knuf hoop dat het goedkomt allemaal

@choco welkom back to the netherlands met regen en regen en natuurlijk regen :(

ik voel me niet echt super lekker maar durf nog niet echt aan zwangerschap te denken veel te bang voor weer een teleurstelling nog ff wachten ;););)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh spannend sweetskilly :) nog 4 dagen geduld!

7. loesje79

loesje79 Lid

Apr 29, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje sjors wat een rot ervaring. Daar werd je misschien ook wel heel gespannen van. Als zij eerst zo over het zaadkwaliteit gaan praten.
    Ik ga voor je duimen.

Ik houd mij een beetje afzijdig. Ben echt even mijn rust aan het pakken. Het gaat tot nu prima. Alleen het verplicht "doen" hebben wij er maar wel ingehouden. Ik merk wel dat ik steeds denk van hmmm voel ik wat of niet. Maar ook dat laat ik makkelijker los.

Ik heb het gelukkig ook erg druk/afleiding. Zit ook in het onderwijs, net zoals jullie Sjors en Roos. Dus aftellen naar de vakantie! Daar ben ik echt aan toe. Misschien kan ik het dan helemaal loslaten.

Sweetskilly nog 4 dagen spannend! Ik zal het forum checken ;)

En voor de zwangeren: Ik denk dat ik het daarom fijn vind dat jullie blijven kletsen. Het besef dat je echt zwanger kan worden van iui of IFV. Jullie die ook een heel traject in zijn gegaan. En jullie weten precies wat wij door maken. En wij weten alvast wat wij straks gaan door maken :).

Liefs voor jullie allemaal!

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Hè get Sjors, wat een rot ervaring.... Dit is gewoon niet zoals het moet zijn... Hoop dat het resultaat dan maar wel goed is.

9. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sunmaid,
    Weet jij al iets meer? Of heb ik ergens over gelezen? Hopelijk heb je goed nieuws!

@sweetskilly,
    Voor jou begint het ook te korten he! Spannend!... Voel je al iets?

@loesje,
    Knap dat je 't wat van je kan afzetten! Ik zou het daar niet zo gemakkelijk mee hebben... In augustus er terug tegenaan vol goede moed he! :)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    2e IUI:
    12-06 Benji
    14-06 Jippiejee
    15-06 Roos

3e IUI:
    09-06 sweetskilly
    18-06 sjorsjette
    ??-06 Sasje24

4e IUI:
    ??-?? loesje79

5e IUI:
    ??-?? Esther1983 (na de vakantie)

Wachtbankje:
    11-06 Sunmaid
    23-06 sweetskilly
    26-06 Benji
    30-06? Roos
    26-06 Jippiejee

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI
    MSI, 1e IUI
    Chocochick, 1e IUI
    Nijntje1, 1e iui
    Mooibuikje, 3e IUI
    denis 1e iui

11. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    hier al een vroege test gedaan ik kon niet wachten maar helaas omo wit hoop te vroeg getest maar ben er bang voor :(

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ook niet doen sweet!!!!!!
    maar ik ben niet meer geloovig in testen die alsnog posi gaan worden, ik hoop voor jou van wel, en anders maar snel hopen dat je ongi komt :(

13. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @sasje wat rustig hier op het forum
    maar idd ik geloof ook niet dat hij nog positief word ben bang dat ook iui3 is mislukt:( nummer 4 dan maar:(

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    2e IUI:
    12-06 Benji
    14-06 Jippiejee
    15-06 Roos

3e IUI:
    09-06 sweetskilly
    18-06 sjorsjette
    ??-06 Sasje24

4e IUI:
    ??-?? loesje79

5e IUI:
    ??-?? Esther1983 (na de vakantie)

Wachtbankje:
    11-06 Sunmaid
    23-06 sweetskilly
    26-06 Benji
    30-06? Roos
    26-06 Jippiejee
    06-07 sjorsjette

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI
    MSI, 1e IUI
    Chocochick, 1e IUI
    Nijntje1, 1e iui
    Mooibuikje, 3e IUI
    denis 1e iui

Stond nog niet bij wachtbankje...

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Sweetskilly
    Owwwwwww :( balen meis... nog ff volhouden hoor.

@ALL
    meiden ik heb ouder gesprekken... maar had ff gaatje... kom later of morgen.... dank voor lieve reacties en duimen!!!!!

xxx

16. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh wat spannend Sweetskilly. Wat is dat wachten toch zenuwslopend hè :(

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja idd erg rustig ik had me al voorbereid op heel wat pagina's bij te moeten gaan lezen ;) ik ben aan het werk, heb slaapdienst dus ben er morgen middag pas weer!!!

18. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Zo vanmorgen het gesprek met de IVF arts gehad. We kregen min of meer de keus of we nog 3 iui's gaan doen, of toch al over gaan stappen naar IVF. Dit aan de hand van de uitslagen van het zaad, de eerste iui was de opbrengst 1,6 miljoen, de 2de 4 miljoen, en de 3de 680 duizend. Omdat het zo schommelt kregen wij dus de keus. We hebben toch ervoor gekozen om de laatste 3 iui's te doen. De kans van slagen bij een iui is 10% bij ivf ligt dat op 26%. Omdat ivf een veel ingrijpende behandeling is, en we daarvoor ook naar het VU moeten, hebben we besloten om de iui's af te maken.

Dus ik ga zo weer de hormonen halen bij de apotheek en de volgende cyclus gaan we weer beginnen met iui nummer 4.

Sorry dat ik even niet reageer op jullie meiden, heb wel alles gelezen maar haal alles een beetje door de war.

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @Kelly... Go fot it girl en ik hoop dat het voor jou raak mag zijn.

@All..
    Nou meiden ik ben gister naar het ziekenhuis geweest omdat de endo vreselijk pijn doet. De cystes zijn niet gegroeid maar ook niet gekrompen.. Ze zag wel dat ik baarmoederslijmvlies had aangemaakt dus ik moets bloedprikken.
    Heb net de uitslag.. Ze vermoed dat ik toch niet ongesteld ga worden en anders moet ik bellen..
    Baal enorm de endo pijn is vreselijk.. Nou ja ik hoop dat de Cystes niet verder groeien anders gaan de IVF behandelingen niet door..
    Morgen avond de voorlichting en 6 Augustus de intake..
    Geen idee wat ze bij de intake gaan doen..

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    @kelly, oh meid lijkt me een moeilijke keuze hoor!! maar ik duim voor jullie dat ivf helemaal niet nodig hoeft te zijn!!

@queen balen dat je zoveel pijn hebt meid....!

Share This Page