wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @ kelly op naar nummer 4 kop op komt goed ;) en anders ivf kan daarna altijd nog toch?

@ queen het zit je echt niet mee he ik duim voor je dat je pijn eindelijk afneemt ik straal goede energie naar je endo ;) :)

hier nog niet ong ga morgen nog een keer testen maar ben de bang voor maar hoop het zoooooo ppppffffff

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh spannend sweet. ik hoop het zo voor je meid!

3. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    gek he zo is het hier heel druk en zo is er bijna niemand meer hihi jammer

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    ik ben er nog hoor;)
    Thanks Sweet voor je lieve woorden...
    Ik hoop voor je dat het raak is..

5. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik ben er ook nog wel de hele tijd hoor!!!

6. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    Ik ben er ook nog wel hoor, zit alleen veel met mijn kop in het zand.... Alsof er niks gebeurd is en ik nergens op zit te wachten...
    (jammer dat het niet zo goed lukt om het van me af te zetten, pffffff zoooo spannend. Ik voel trouwens nix dus zit alweer in de 'het is toch niet gelukt' fase)

*steekt kop weer terug in zand*

7. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Hihi jippie grappig!! Succes deze laatste paar dagen meid :)

Heh Kelly....dat sucks!!! Wel knap dat je die IUI nog in gaat vind ik hoor! dat is nog eens doorzetten! Sterkte!

Queen.....mooi kut dus!? Die cyctes moeten uiteindelijk helemaal weg zijn? Kunnen ze die niet weghalen? Hoe moeten die nu verdwijnen dan?

8. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @jippie.. Kop op meid:) Als deze niet lukt is er altijd nog een volgende keer en er zijn meer manieren om zwanger te raken.. Hou dat altijd in je achterhoofd.
    @MSI. Ik heb gevraagd of de cystes weg moeten zijn en dat is niet het geval. Ze mogen max 4 cm zijn en bij mij zijn ze 3 cm.
    Maar door de Lucrin hadden ze verwacht dat ze zouden krimpen..
    Helaas niet.. Als ik met de IVF weer aan de hormonen moet ben ik bang dat ze wel 4 cm worden. Baal dus enorm..
    Vanavond de voorlichting avond.. Ben benieuwd.

9. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Aahh ok, dus eigenlijk voor dit moment goed nieuws. Alleen voor over een paar maandjes niet meer :(. Misschien ziet het er tegen die tijd wel beter uit!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oh jippie wie weet meid!!!!

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wat de Cystes nu betreft wel.. Maar de injectie doet zijn werk niet goed.. Heb gewoon endo pijn en ik blijk ook baarmoeder slijm op te bouwen en dat hoort niet want de cyclus moet stil..
    Afwachten maar.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hey meiden,

ik ben er ook weer.....gyn was niet blij om me te zien :( nee duh ikke ook niet!!!
    denk dat we alleen deze iui nog proberen en dan overstappen op andere medicatie...waarom weet ik niet...misschien om meer eitjes te gaan produceren ofzo? nou in iedergeval was het zaad wel allebei de iui's super goed geweest dus daar kan het niet aan liggen! nu was er nog helemaal niks te zien :( allemaal kleine follikels..pff dus wordt denk ik wel aan lange cyclus!!

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    waarom was ze niet blij je te zien Sas???

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja dat iui 2 niet gelukt is...

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    owwwwww zo.. Je kon m op 2 manieren lezen ;)

16. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    hmz mooi balen dus.....dan loopt het allemaal niet zo als gehoopt...en het zat al niet mee. In ieder geval beterschap met de pijn!

Ja sasje, wel lief van de gyn dat die niet blij was je te zien ;) Maar flinke tegenvaller dus. Wel super dat het zaad is zoals het moet zijn :)

17. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja gelukkig is dat wel helemaal oke...oh wat hoop ik nu dat de 3e keer scheepsrecht wordt...

18. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sweet,

Heb je al een test gedaan of weet je al wat meer?
    Ik duim mee hoor!

19. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Queen: wat kut dat je zoveel pijn hebt. Ik hoop voor je dat de cystes je behandelplan niet in de weg gaan staan :(

Sasje: hopelijk duurt je cyclus niet al te lang... Je moet al genoeg wachten, toch?

Ik heb vandaag m'n tweede echo gehad. Vond het super spannend maar alles was goed! De baby bewoog heel veel en we hebben ook het hartje even gehoord. :)
    Verder ben ik er nog niet uit of ik bij de gyn wil blijven of naar de vk zal gaan. Ik wil zelf eigenlijk bij de gyn blijven maar de gyn zei zelf dat hij mij als ik zijn vrouw was zou aanraden om naar de vk te gaan.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja ik hoop ook dat er snel wat groeit!!! anders weer een lange cyclus :(

@vk of gyn...ik denk dat ik bij de gyn wil blijven, maar ik denk ook dat deze minder tijd voor je hebben dan de vk zeg maar.

Share This Page