Roos: heeft een collega dat serieus gedaan? Wat ontzettend kinderachtig en gemeen. Sunmaid: hopelijk heeft het zelf klussen succes! en veel succes met het afvallen. Mooibuikje: probeer inderdaad maar zo veel mogelijk te genieten. MSI: krijg je deze week weer een echo bij de vk? Of krijg je dan de uitslag van de combinatietest? Of loopt dat via het ziekenhuis. Ik ben nog niet aangekomen, in kilos dan... Rond m'n navel zit er al 3 cm bij. Sasje: wat klote dat deze cyclus zo lang duurt. Moeten we een follikeldansje voor je uitvoeren? Alle andere meiden: hoe gaat het met julli?
Nee, alles is goed, tenminste, zaad is goed, (vorige iui 9.5 milj na bewerking) mijn ei is goed, goede cyclus, eisprong. Baarmoederfoto was ook goed, eileiders open. Dus, nee, onverklaarbare onvruchtbaarheid... Ik heb wel veel last gehad, is wisselend bij menstruaties, soms flauwvallen enzo. Misschien beetje endometriose. Ja, ik geloof dat de zaadjes in de eerste keer, paar jaar geleden toen ze testen iets verminderd beweegbaar waren maar aantal was wel weer ok. Het zat iets onder het gemiddelde geloof ik. Ik ben nooit zwanger geweest naar mijn weten. Soms inderdaad tijd overtijd maar noppes, geen positieve test. We gaan nog een poosje door, tot ruim in mijn 38e en dan gaan we er een punt achter zetten. Dat weten we al wel. Bij jullie dan?
oke dan lijkt me eigenlijk nog veel moeilijker als je niet weet waarom het niet lukt zeg maar. bij mij klopt er het een en ander niet......zuurgraad veel te hoog dus maakt het zaad dood....hiervoor heb ik wel 1 ronde gespoeld en toen was de zuurgraad oke. en mijn slijmvlies is troebel dus de zwemmers kunnen daar ook niet doorheen zeg maar....dus vandaar dat ik ook iui krijg want dan omzeilen ze deze 2 problemen....
@Sas Waarom zou je dan in het zh willen blijven? @Sunmaid Jedem meis dat klinkt ook niet tof. Geen reden lijkt me heel frustrerend. Knap dat je het weet vol te houden zo! @Choco Hoe ist met jou dan meis???
omdat ik daar zon goede band hebt opgebouwd,en ik denk dat ze daar ook wel eerder in de gaten hebben als er bijv iets niet goed is....voel me denk ik dan toch zekerder...weet niet hoe ik dat moet uitleggen hoor....ik wil ook in het zh bevallen dus ja...weet niet is een gevoel wat ik heb..
Nee nog niet ongesteld, maar dat komt wel. Hoop nu alleen dat dat nog een dagje duurt, dat zal nml. praktisch gezien makkelijker zijn met IUI 3 ivm het werk... Moet maar weer vooruit kijken...
oh nee he jippie wat balen zeg!! laat je ongi dan maar snel komen.....hoeveelste dag zit je? 14? en tja dat plannen dat doe ik ook niet meer hoor want ik zie het nu wel bij mij dat alles in de soep loopt
Oh jippie, wat jammer. Zou het kunnen dat het gewoon nog wat te vroeg was? Hopelijk brengt nr 4 meer geluk! Kan je gewoon doorgaan in de vakantie of is dat moeilijk bij jouw gyn? Benji, hoe is het bij jou? 2e IUI: 12-06 Benji 14-06 Jippiejee 15-06 Roos 3e IUI: 18-06 sjorsjette ??-06 Sasje24 4e IUI: ??-?? loesje79 ??-?? sweetskilly ??-07 K3lly 5e IUI: ??-?? Esther1983 (na de vakantie) Wachtbankje: 26-06 Benji 26-06 Jippiejee 30-06? Roos 06-07 sjorsjette Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui
hai dames Ook hier iui 2 mislukt gisteravond ongi geworden morgen maar weer bellen voor uitgangsecho op naar nummer 3 hopen dat 3x scheepsrecht is wie zijn nu de volgende op het lijstje en bij ons gaan we de zomer gewoon door hoor in het zh nou voor iedereen een fijne zondag en geniet van het weer ik ga vanavond lekker uit eten met me mannetje 2 jaar getrouwd dus dit mag gevierd worden en gaan goede moed verzamelen voor iui 3 kom maar op
aaargh Benji ook niet?? Getver het begon zo goed hier in dit groepje, wordt de derde ronde dan weer beter??? Bedankt voor de knuffels, ik ben inderdaad ongesteld geworden, ik voelde het al aankomen, krampjes, maar het begon niet. Dus dacht ik ik gooi er een test tegenaan, anders denk ik steeds dat het misschien toch iets anders is. Ook hier morgen gyn maar weer bellen en de volgende ronde maar weer in, blegh...Maar het is niet anders.
Wat balen jippie en Benji ik had zo gehoopt voor jullie! Hopelijk is de volgende ronde wel succesvol!! Met mij gast alles goed, Sjors. Wel wat kwaaltjes maar dat is allemaal geen probleem.
oh nee benji jij ook al niet pff meiden......dit kan toch niet!!!!! wanneer zijn wij nou eens aan de beurt????? kom op....de volgende ronde is voor ons allemaal!!!!
2e IUI: 15-06 Roos 3e IUI: 18-06 sjorsjette ??-06 Sasje24 4e IUI: ??-?? loesje79 ??-?? sweetskilly ??-07 K3lly 5e IUI: ??-?? Esther1983 (na de vakantie) Wachtbankje: 30-06? Roos 06-07 sjorsjette Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui
heb hem ff aangepast, dus roos is de eerst volgende. benji en jippie vullen jullie hem weer even in zodra jullie meer weten...
2e IUI: 15-06 Roos 3e IUI: 18-06 sjorsjette ??-06 Sasje24 ??-07 Jippiejee 4e IUI: ??-?? loesje79 ??-?? sweetskilly ??-07 K3lly 5e IUI: ??-?? Esther1983 (na de vakantie) Wachtbankje: 30-06? Roos 06-07 sjorsjette Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui
Ik ken toeallig een meisje wat daar werkt. Ik geen vriendin van mij maar weet wel dta het een leuk persoon is dus dat was eigenlijk de enige reden waarom ik daar heen ben gegaan. En ik vind een vk persoonlijker fdat het zh. Vind zh zo saai. Ik begrijp wel dat je heel graag wilt weten waar je terecht komt en dat je dat goed uit wilt zoeken. Maar ik weet gewoon niet waar ik op moet letten dus heb maar gewoon die vk gekozen.