Ik eis gewoon een echo haha! Met geluid!! Combinatietest duurt nog wel een week denk ik, heb ik vorige week pas gehad nl. Maar gaat al lekker bij jou dan! mooi!
Jippie, en Benji, Wat jammer voor jullie Hopelijk volgende maand beter! Misschien tel ik wel weer af samen met jullie dan... Hm, ik heb er ook niet zo'n goed oog op... Ik voel helemaal niets bijzonders... (hoewel dat misschien niets wil zeggen... vorige maand voelde ik vanalles, maar was het negatief, dus wie weet? ) Wat ik wel heb is dat mijn handen supervaak beginnen slapen en tintelen... weet niet of dat daar iets mee te maken heeft? Verder veel hoofdpijn, maar dat heb ik elke maand rond deze periode... Nog even afwachten dus...
@hier net terug vanuit het zh....follikel was nu 12 mm dus er zit een klein beetje schot in de zaak......woensdag weer terug...weer bloed moeten laten prikken voor mijn hormoon spiegel want deze was nog laag. mijn slijmvlies was wel al mooi dik...6.9 mm dus dat is wel perfect!
2e IUI: 15-06 Roos 3e IUI: 18-06 sjorsjette ??-06 Sasje24 ??-07 Jippiejee ??-07 Benji 4e IUI: ??-?? loesje79 ??-?? sweetskilly ??-07 K3lly 5e IUI: ??-?? Esther1983 (na de vakantie) Wachtbankje: 30-06? Roos 06-07 sjorsjette Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui heb hem ook even aangepast en mezelf erweer bij gezet voor iui 3 dat het in juli maar voor de meeste van ons roze mag worden zet hem op meiden we gaan ervoor
vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de eerste echo. het is echt, we hebben een hartje gezien. 11 juli intake voor het prenatale onderzoek. 16 juli gaan we met vakantie, het wordt dus passen en meten om nog een nekplooimeting te laten doen. Als we terug kome van vakantie ben ik 13 weken en de nekplooi kan tot 14 weken. Ik ga me er niet druk om maken. Stap een is gezet, op naar het volgende
@Choco fijn dat het goed gaat meis, tja en kwaaltjes horen erbij. Heb jij ook buikfoto's?? @MSI oke snap m... ja ik wist ook niet waar op te letten, was meer een gevoel van me.. maar goed dat komt vast wel goed. Eerst maar is zwanger worden! Hahaha... en top hoor echo eisen met geluid! @Sas Fijn dat er schot in zit meis.. bms is idd al top... nog effies dus! @Roos Hmmmzzz.niks voelen kan ook goed zijn he meis... toch spannend. Wanneer ga je testen? echt op de 30e? @Denis Fijn dat de eerste echo goed is meis. Lekker genieten van de vakantie.. komt vast allemaalgoed met plannen. @Benji Aaaaaaaaahhh balen!!! Wel nog gefeliciteerd met trouwdag @ALL Hier gaat het nog goed, boobs blijven gevoelig, buik zet einde middag/avond op... en ben moe! Morgen op schoolreis met de kids dus denk dat ik dan pas laat of woensdag zal reageren. Geniet allemaal in ieder geval van het mooie en warme weer, goed smeren, genoeg drinken en geregeld de schaduw opzoeken! xxx Liefs Sjors
Hoi alle ik ben lekker een weekje weg in een bungalow huisje dus zal deze week niet veel schrijven sjors en benji klote zeg jammer deze ronde is voor ons alle niet leuk maar des te posietiever kan het de volgende ronde zijn hihi @denis joepie gefeliciteerd wat gaaf @roos het kan nog meis positief blijven
Ja he.. Zit te sippen dat het bij ons niet lukt.. Even lekker zielig zijn... Lucht af en toe zo op.. ha ha ha ha ha
Hier nog niets te zien, maar ook nog niets te voelen... Er komen 2 spannende dagen aan in ieder geval.... Ondertussen wordt ik door alle collega's geviseerd ondertussen... Mjah, veel feestjes op 't einde van 't schooljaar... iedere keer een fruitsapke kiezen begint op te vallen blijkbaar... Via via krijg ik van iedereen te horen dat ik zwanger ben (was het maar!) maar tegen mij zeggen ze niets, dus heb ik ook nog geen aanleiding gekregen om ze van een goed antwoord te dienen.... Hopelijk krijg ik een kans, want als ze met z'n allen beginnen speculeren, vertel ik het hen liever... dit hou ik echt niet vol
nee, ik heb het tot nu toe stil gehouden, op 2 collega's na, omdat ik geen onnodige vragen en opmerkingen wou... Maar 't voelt niet goed om het nu langer stil te houden, want de roddels gaan toch volop de ronde en ik merk bij mezelf dat dit me ontzettend veel stress geeft... en da's natuurlijk ook niet zo gezond he. Mjah, zet een hoop vrouwen bij elkaar...
Daar ben ik weer even. Roos, ik heb het uiteindelijk ook aan veel collega's (de rest mag de tam tam doen) verteld en dat lucht echt op. Zij weten waar ik mee bezig ben. Het gaf mij ook stress. Sterkte met de twee wachtdagen. Spannend! Ik duim! Queen, sippen mag best. Doe ik ook op zijn tijd. Was best blij en opgelucht met onze "iui-break" maar nu ik weer ongesteld ga worden, begint het toch weer minder te worden. sweet, fijne vakantie! Dikke knuffel voor julie allemaal!