K3lly, Ik denk dat je lichaam gewoon in de war is door de hormonen van de vorige keer, kan me voorstellen tenminste dat een lichaam daar door van slag kan zijn. (Ik hoop natuurlijk ook gewoon een innesteling voor je)
@sas..balen zeg! hoop dat volgende cyclus wel mooie volgroeide eitjes zijn! Dikke knuff voor jou! ' @roos..wat betreft vertellen. voor ieder is dat anders, wat dit betreft vooral doen waar je je goed bij voelt! @denis..wat fijn dat je eerste echo goed is. geniet ervan!! @msi..wat schiet het al op bij jou. Al 14 weekjes. @sweets...geniet van je vakantie meid! @ benji..balen meis..hopen dat je maandag mooie eitjes ziet!' @sjors..wat spannend nog effe en dan weet je waar je aan toe bent. hoop op 2 dikke strepen meid!! @jippie..balen dat iui 2 mislukt is, 3 x scheepsrecht meid! hoed de moed erin!! @k3l...het klinkt net een innesteling. hoop het zo voor je meis! gewoon bellen als je met vragen/onzekerheid zit! @roos1...zie in je ot dat je vandaag een bloedtest hebt..waarvoor is dat? @sunmaid, queenmeisje, loes79..hoop dat het verder goed met jullie gaat en dat het voor jullie heel gauw raak mag zijn. @esther..hoop dat je lekker aan het genieten bent van je vakantie. zoo heel verhaal..moest ook echt effe terug lezen. hoop dat ik niemand vergeten ben, anders sorry! Ik moet nog 1 week werken en dan eindelijk vakantie. Lekker drie weken weg. KIJK ER ECHT NAAR UIT, WANT KAN ECHT NIET MEER. hahahhhaha, echt! Morgen weer echo en volgende week weer een bij de verloskundige, ben benieuwd!
Laten we hopen dat het een innesteling is. Zou toch een stunt zijn Moest wel lachen om mijn vriend, het eerste wat hij vroeg, wat ze op zwangerschapspagina ervan zeiden
K3l, heb even voor je gegoogeld. Het lijkt dan net oud bloed zoals jij het omschrijft. Geweldig, reactie van je vent Vanaf welk ogenblik in een zwangerschap kan je innestelingsbloed verliezen? Vijf tot zeven dagen na de bevruchting nestelt het bevruchte ei zich in het baarmoederslijmvlies. Doordat het ei zich goed vastzet in het slijmvlies kan mama haar baby voeden en beschermen. De baarmoedermond wordt nu afgesloten door een slijmprop en de spieren in de baarmoederwand worden zachter en elastischer. Oud bloed in de baarmoedermond-en hals kunnen door de bewegingen afgescheiden worden. Dat is innestelingsbloed.
Mag ik jullie een beetje hoopgevend nieuws geven?.... ... ... ... ... IK BEN ZWANGER!!! Vanochtend zelf een testje gedaan om de grootste teleurstelling te vermijden... wit, tenzij als je héél goed keek en het licht was goed zag je héél vaag een lijntje, maar dat was echt te verwaarlozen... Bloed laten trekken, en daarstraks gebeld voor het resultaat... "Ik denk dat ik je proficiat mag wensen, mevrouw!" Ik geloof het totaal nog niet! Ik stond er te beven op m'n benen.... Heb ook totaal geen kwaaltjes gehad, behalve die slapende armen dan en vannacht was ik ook erg misselijk, maar dat had ik de vorige maanden ook. Binnen 3 weken mag ik naar de gyn... Hopen dat alles goed is! Dus je ziet, het kàn echt hoor! Blijf er in geloven!
Blegh meiden denk niet dat het een innesteling is. Het lijkt wel erger te worden, kleur is nog wel hetzelfde maar er zit nu ook helder rood bloed tussen. Denk dat ik toch gewoon ongesteld geworden ben... Morgen maar het ziekenhuis bellen, vragen wat hun hiervan vinden, en of ze dit vaker zien in de "rustmaand"
Roos, gefeliciteerd. dat van die slapende armen herken ik wel .dat heb ik ook, af en toe tintelen ook mijn vingers. NOg even 3 weken wachten en dan krijg je de bevestiging. Hier alles zijn gangetje. langzaam aan aan een aantal mensen eht goede nieuws vertellen. dit weekend vertellen we het onze zoon van 4,5 jaar. ben benieuwd naar zijn reactie. Over 2 weken intake voor prenataal onderzoek, hopelijk dan weer een echo
Zo, heb het lijstje maar even aangepast 3e IUI: 18-06 sjorsjette ??-06 Sasje24 ??-07 Jippiejee ??-07 Benji 4e IUI: ??-?? loesje79 ??-?? sweetskilly ??-07 K3lly 5e IUI: ??-?? Esther1983 (na de vakantie) Wachtbankje: 06-07 sjorsjette Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI @Sjorsj, hoe is het met jou? Jij bent de eerstvolgende geloof ik he? Nog even aftellen maar! Ik durf haast niet blij zijn....het lijkt zo onwerkelijk. Ik probeer al wel wat te genieten, maar ben ontzettend bang voor die eerste echo, voor weer een teleurstelling... Ik hoop echt dat het goed zal zijn!
ROOS!!!! JAHAAAAAA!!!! Oh fijn nieuws en dank je wel ik had even een oppepper nodig wat betreft heeft IUI wel zin... JA DUS! Hihi goed zo, gefeliciteerd!
jeeejjjjj roos van harte gefeliciteerd meid!!!!!!!! yes eindelijk iemand met poging 2 zwanger!!! @ hier, gisteren gebeld door de gyn, Krijg nu kuur voor provera,vandaag mee starten en dan toch weer clomid 50 omdat de vorige 2keer wel goed gaan. Helaas ligt het eraan hoe snel ik ongi wordt hiervan ( moet je 10 dagen slikken, en de vorige keer ook op dag 10 ongi)of ik deze maand nog iui krijg voordat we op vakantie gaan, de kans is erg klein maar we gaan het toch proberen in ieder geval...niet geschoten is altijd mis he
WAAAAAAAAAAAAAAAh Roos. wat een goed nieuws!! van harte meid! Geniet ervan en hoop dat je over 3 weekies een mooie hartje ziet kloppen! Gaat goede kant op ladies! Lijstje zwangeren wordt alsmaar langer! @k3l balen meis! heb je ook pijn? Anders echt effe bellen hoor! dikke knuff!!
sas!! heerlijk die posiviteit van je! Houd de moed er maar goed in meid! Jouw tijd komt ook echt wel! ik duim voor je meid! En nou maar hopen dat die ongi snel doorkomt, dan kan je weer verder!
Wauw Roos!!!! Geweldig!!!! Gefeliciteerd!!! Het lijstje van zwangeren wordt nu lekker lang Op naar de volgende hihi Heh Sasje het zit je deze ronde dus echt ff niet mee! Mooi balen!!! Hopen dat je snel weer aan de slag mag! Kelly jij maakt er helemaal een soap van hihi wel vreemd hoor. Ik zou niet weten wat het kan zijn. Kon de gyn je wel helpen vandaag? Gewoon k8t dat wij ons eigen lichaam niet kennen en dat anderen ons moeten vertellen hoe het allemaal in elkaar steekt..... Mooibuikje lekker vakantie!! Waar ga je heen? Of ga je niet weg? Mijn mannetje wil allemaal met de tent naar Frankrijk. Maar ik zie dan zo tegen de nachten op....ik moet iedere nacht rond 4 uur plassen.....zie je mij al naar zo'n pleehok strompelen iedere nacht.....nou ik niet haha. Hij zei dan die je het in een emmer achter de tent hihi. Nah ja ik zie wel. Jaa alweer 14 weken hier ja.....Ik kijk nu wel uit naar het gevoel hoor.....maar dat duurt nog wel een paar weekjes. De combinatietest was in ieder geval goed! Geen verhoogd risico, altijd fijn om te weten Meiden succes met de IUI's!! En de zwangere meiden.....ook succes natuurlijk....want het blijft natuurlijk spannend. Iemand Babyboom gezien!? Ik ben nu zo benieuwd naar marianne en alex......zou het echt niet goed zijn of zou het gewoon een tweeling zijn ofzo? Irritant die cliffhangers
Ik denk dat ik toch gewoon ongi ben geworden, want voor een zogenaamde innesteling is dit wel heeeel erg veel bloed, ik verlies ook meer dan dat ik normaal verlies zeg maar... Heb net het ziekenhuis gebeld, m'n eigen gyn was er niet dus kreeg alleen de assistente. Die vondt het maar vreemd ( ja duhhh ) dat ik al op dag 19 ongi ben geworden. Ze vertelde wel dat ze vaak zien dat je in de rustmaand een wat langere cyclus hebt wegens de clomid, maar een kortere komt niet vaak voor. Vertelde nog dat ik wel heel veel bloed verloor, en dat het er vanmorgen gewoon uitstroomde ( sorry sorry sorry ) Dit bleek echter wel een normaal beeld te zijn na het gebruik van clomid. Ik moet morgen gewoon weer beginnen met slikken van clomid, en dan donderdag heb ik een echo.... Wat een hel dit....
@ roos JEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat een geweldig nieuws zeg weer een zwangere erbij nou we gaan door hoor om iedereen hier op het zwangere lijstje te gaan zetten. voor iedereen een fijn weekend gewenst en hou de moed erin
pff, kan pas begin augustus om een eerste echo... mn geduld wordt op de proef gesteld! Mn gyn had voorgesteld om op 7weken te gaan, maar hij doet zelf enkel fertiliteit... Andere gyn dus, maar daar kan ik pas ten vroegste begin augustus terecht... Tegen dan zou ik bijna 9 weken zijn, dus in principe is dat geen probleem, maar dat wachten......