Wauw Roos gefeliciteerd.. Super gaaf.. Hoest met je mooie buikje Mooi??? hi hi hi... Al dikker? Enne Kel.. Balen zeg.. laten we hopen dat er een adertje geknapt is..
@Sasje... bha meis het schiet niet op deze maand.. Maar onze tijd komt heus nog wel.. We blijven toch maar positief..We hebben geen keus
@ roos jjeeeeeee gefeli super eindelijk weer positief nieuws erbij @sasje hoop dat je nog op tijd bent deze maand anders zie het dan als een rust hoe moeilijk ook @ kely jeetje dikke knuf voor jou het lichaam kan ons echt in de war brengen he @jippie nu ben jij de volgende ik duim voor je @ mooibuikje hoe is het met je buikje al een buik inmiddels lekker vakantie mmmmmm ben net terug van een mitweekje eibergen @queen hoe is het nu met je endo al beter?? hoop ik ik ga maandag weer naar zh om te kijken hoe mijn follikel is geroeid en hoop snel mijn 4de iui te hebben spannend sorry als ik iemand vergeet was ff weekje weg heb geprobeerd ieder te schrijven dikke knuf
3e IUI: 18-06 sjorsjette ??-06 Sasje24 ??-07 Jippiejee ??-07 Benji 4e IUI: ??-?? loesje79 ??-07 sweetskilly ??-07 K3lly 5e IUI: ??-?? Esther1983 (na de vakantie) Wachtbankje: 06-07 sjorsjette Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI
3e IUI: 18-06 sjorsjette ??-07 Jippiejee ??-07 Benji ??-?? Sasje24 4e IUI: ??-?? loesje79 ??-07 sweetskilly ??-07 K3lly 5e IUI: ??-?? Esther1983 (na de vakantie) Wachtbankje: 06-07 sjorsjette Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI
@msi...ik dacht bij marian en alex ook eerst tweeling! laten we het voor ze hopen, spannend! heb trouwens tot nu toe geen enkele aflevering bekeken zonder tranen! @sas...wat mij opvalt an jou reacties is dat jij altijd verteld hoe of wat en daarna altijd jezelf oppimt, ''ach komt goed'', ''op naar de volgende ronde'', ''onze tijd komt ook nog wel'', ''volgende maand is echt onze maand hoor'' etc. Vind ik zelf geweldig om te lezen, echt kracht springen uit jouw woorden. Vandaar dus positiviteit! hahaha misschien ervaar jij dat zelf heel anders, maar dat is in ieder geval hoe jij bij mij overkomt! @k3l, balen meid! dikke knuffel voor jou! ben je al wel voor controle geweest waarom j ezo een korte cyclus heb, of heb je wel vaker last van onregelmatige cyclus? @sweets, lekker een midweekie! Heerlijk om er effe tussenuit te gaan! Veel succes maandag! @roos spannend meid! die wachtweken ook altijd of het nou voor een test is of echo. allebei zenuwslopend en killing! enige wat ik je kan adviseren is zoveel mogelijk die agenda van je volproppen en veel afleiding te zoeken, voor je het dan weet is het weer zo. @queen...hahaha nee nog geen buikje! tenminste wel een buikje, maar dat is meer hamburgervet dan dat het van de baby is . Ben sowieso een volle dame, dus denk niet dat bij mij heel snel een buikje te zien is. trouwens vandaag weer een echo gehad. Laatste in het ziekenhuis! Ik ben verliefddddddd zo wonderbaarlijk! Het heeft al armpjes, beentjes en zag navelstreng heel duidelijk. Echt prachtig! Moet nu door naar verloskundige, geen reden om in het ziekenhuis nog te lopen. En ivm onze vakantie over anderhalve week, kunnen we volgende week terecht bij de verloskundige. En gelukkig dan weer ook een echo! Spannend allemaal! En ik mag ook al stoppen met foliumzuur.. De rest van de zwangeren tot wanneer is jullie gezegd nog in te nemen? Ik dacht altijd tot 12e week. Ik ga drie weekjes weg. We gaan een week naar Milaan en vandaar een twee weken naar Turkije! Lekker lang wel. Allebei de landen gaan we voor het eerst heen! Heb er heel veel zin in! Heerlijk effe lange time-out!
nou leuk dat je me verteld hoe ik over kom ik probeer ook wel positief te blijven hoor, al lukt dat niet altijd natuurlijk.
mooibuikje, Ik slik multivitamine, waar ook folium in zit. Dit heb ik tot na het geven van borstvoeding doorgeslikt. vond dat ook wel een prettig idee, zeker dat je alle vitamine binnen krijgt.
Heey meiden, nou hier besloten om vanaf vandaag geen clomid te gaan slikken. Ik verlies namelijk geen bloed meer, heb 2 dagen gevloeid en nu helemaal niets meer, geen oud bloed zelfs geen druppel.... Snap er niets van, ik probeerde het ziekenhuis te bellen majah zaterdag hea kan je alleen voor spoed terecht. Ik ga donderdag ook niet voor de folikelmeting, ik wacht tot de volgende bloeding, en ik denk dat ik 10 juli een test doe om zeker te zijn of ik zwanger ben of niet. Op dit moment zijn we te huiverig om nu clomid te gaan slikken, want wat als ik wel zwanger blijk te zijn?? Ben ik niet zwanger dan hebben we gewoon 1 poging over geslagen.
Ik hoop dat het een goede keus is sas, ik ben namelijk net weer begonnen met vloeien, en niet zo'n klein beetje ook. Het stroomt er echt uit met stolsels. Weet niet echt wat ik ervan moet denken.... Denk dat ik mijn lichaam gewoon even rust moet geven, en nog even een maandje geen hormonen moet slikken.
Hi meiden! Wat een nare situatie Kelly. Natuurlijk is het nou net weekend dat je niemand in het ziekenhuis kunt bereiken Wat zijn die hormoon behandelingen toch naar voor je lichaam eigenlijk. Sas, je geduld wordt zo wel op de proef gesteld. Roos: gefeliciteerd!!!!!
Meidennnnnnnnnnnnnnnnnnn.... Ik heb een POSITIEVE TEST!!!!!!!!!!!! Ik ben er ff niet geweest omdat ik dus (zoals ik al had aangegeven) een echt mega drukke week had op me werk) Maar goed... ik was dus al voorzichtig met schoolreis... en vrijdag toen dacht ik echt ik voel gewoon iets..heb 's avonds laat een test gedaan kv 2v5 en die was licht maar wel positief! Vriendlief was erg bang dat het van de hormomen was dus vroeg of ik er nog meer had (testjes) en of ik die in de ochtend wilde doen... dus ik die gedaan (digi van CB met indicator) en ja hoor; Zwanger 1-2 !!!!!!!! We zijn zo blij Ik ben nu in Heerlen bij me ma (zij heeft openhuis). Ik kon helaas niet eerder op zp... geen internet op me tel dus vandaar dat ik er nu pas ben. Ik ga snel bij lezen en reageren... EN als ik vanaaf laat thuis ben upload ik de foto's van de testjes!!! xxx Liefs Sjors
AAAAAAh sjors, schitterend!!!!!!! Oh superfijn, meid! Kunnen we samen aftellen Spannend allemaal he! Probeer er al maar van te genieten (al valt dat niet mee hoor... ben zo onzeker tot die eerste echo he...) Wauw, als dit zo doorgaat, zitten we hier binnenkort met een heleboel zwangeren! Super!
3e IUI: ??-07 Jippiejee ??-07 Benji ??-?? Sasje24 4e IUI: ??-?? loesje79 ??-07 sweetskilly ??-07 K3lly 5e IUI: ??-?? Esther1983 (na de vakantie) Wachtbankje: Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI Sjorsjette 3e IUI
Jij ook GEFELICITEERD hé meis!!!!! Wat een geweldig nieuws!! Ik begrijp heel goed dat het moeilijk is om er meteen van te genieten... ik persoonlijk vind het ook heel moeilijk en dubbel, vriendlief hier helemaal. Bang dat het weer fout gaat. Ik wil proberen wel te genieten... straks gaat het goed en hebben we helemaal niet genoten van de eerste 12 weken...en stress is helemaal niet goed... maar juist nu ook niet... (maar het is moeilijk na een mk met 11,5 week) Maaaaaarrrr ik ben wel happy hoor!!!!