wie ook start iui in april?

Discussion in 'MMM clubs' started by sasje24, Mar 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjors GEFELICITEERD!!! :) wat ontzettend gaaf!

Ik hoop dat de meiden die nog bezig zijn wat hoop kunnen putten uit de nieuwe aanvullingen op de zwangeren lijst! Hopelijk komen jullie er snel bij!!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    jeeejjjj sjors van harte gefeliciteerd meid!!!!!!! wauw......

ikkke wel ook!!!;)

3. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    gefeliciteerd sjors :D:D:D:D:D

ikke wil ook

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Sasje & Skweetskilly
    Dankje meiden!!! Ik stuur veeeeeeeeellll positiefs jullie kant op meiden.... blijf voor jullie duimen!

5. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    hee sjorsette

wat een geweldig nieuws om te lezen zeg weer eentje zwanger nou hoop voor je dat alles goed blijft gaan deze keer

en voor de rest van ons zet hem op komt voor ons ook goed hoe graag we het willen als het daaraan lag waren we vorig jaar al zwanger

6. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    nou echt wel hihi liever gister dan vandaag

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Benji
    Dank voor de felicitatie!!!
    En eh, die dag komt zeker ook voor jullie! Ik blijf duimen!
    Ik weet echt hoe moeilijk het is, eerst deden we er al heel lang over voor we zwanger werden en toen werd het ineens heel onverwacht een mk met 11,5 week... daarna duurde het dus weer een eeuwigheid.. dames om me heen op zp maar ook gewoon thuis om me heen en op het werk werden zwanger, soms voor ee 2e keer... en de damesmet wie ik samen zwanger was die zijn momenteel aan het aftellen, de eerste is al bevallen (wel te vroeg maar goed) ik geloofde er ook niet meer echt in... of nou ja was bang dat het nog wel is heel lang kon duren.
    Nu het zo is ben ik nog zeker niet gerust, blijven plakken ben ik niet eens zo bang voor hoe gek dat ook klinkt. De vorige zwangerschap ging alles goed, 5 weken echo zat zetjes in de bm, 8 weken echo prima kloppend hartje en prima groei & ontwikkeling en met de 11,5 week echo klopte ineens het hartje niet meer.. nou echt ik voelde dus niets van dat het mis was... voelde me nog zwanger ens.... nou niet te diep down onder.... bedoel dit niet negatief maar meer dat ik echt blijf duimen voor jullie ook!!!!! xxxLiefs van mij!

8. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Aaahhh sjors GEFELICITEERD!!!! En nu GENIET !

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    JEEEEEJ, Sjors ook zwanger!!! WHOEHOE, en ja hier put ik weer hoop uit, derde ronde en dan raak, laat ik nu bijna de derde ronde ingaan;)!!!

10. MSI

MSI Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,671
    0
    36
    ZOB
    Joh weer een zwangere.....ik ben ff een weekendje weg en ineens weer een zwangere!!!!! haha Geweldig!! Gefeliciteerd Sjors!!!!! Geniet ervan en ook een beetje sterkte gewenste die eerste weken!! ;)

Kelly lijkt me niet onverstandig om je lichaam ff lekker te detoxen toch? Ik denk dat je ondanks de bloedingen een hele verstandige keuze hebt gemaakt!!

11. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juli blijkt een hééél goeie maand te zijn! (alle, eigenlijk juni he ;) )
    Wie is de volgende?

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hoi meiden.. ik reageer even kort dus sorry voor diegene die ik vergeten ben.. Sjors.. Gefeliciteerd meid geweldig...
    dikke knuf..
    Jij ook Roos maar dat had ik volgens mij al gedaan.

13. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, had je al gedaan... maar toch bedankt ;)

14. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

May 12, 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    Ben in het zh pppffff nu al druk moet maar weer wachten hopen niet voorniets

15. roos1

roos1 Bekend lid

May 25, 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meid, hopelijk komt die 4de iui er snel aan! Ik duim mee voor een stuk of 2 joekels van follikels :D

Zou het kunnen dat er niemand meer op het wachtbankje zit nu? 't ziet er helemaal leeg uit!

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    In elk geval Sas,ik,Sweet en Kel nog.. Sorry als ik iemand vergeten ben. ik tel niet mee eigenlijk want ik moet voor IVF.

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @K3lly
    Dank voor felicitatie, ga zeker ''proberen'' te genieten!

@Jippie
    dank dank... ja jij bijna 3e ronde... hoop en duim voor je meis. Remember... bij ons was de 3e iui van slechte kwaliteit (zaad dan he) heel weinig... en toch... dus alles kan!

@MSI
    Hahaha ja een weekend en een hoop nieuws! Thnx voor sterkte wens.. denk dat wij echt de zenuwen gaan krijgen rond de 11 weken. Maar daar zijn we nog lang niet.

@Queenmeisje
    Bedankt meis... en tuurlijk tel je wel mee! Of je nou via iui of ivf of wat ook zwanger word... zwanger is zwanger hoor! Hoop dat je gauw aanschuift ;) dikke knuff

@ALL
    Ik heb een album aangemaakt, daar staan de foto's van mijn testjes!
    Voor de gene die willen spieken ;)
    Verders voel ik me goed, ga zo het zh bellen.... belde vanmorgen al maar kan pas vanaf half 11... das nu dus... dus ga gauw bellen...

xxx

18. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@sweet ik snap je berichtje niet zo goed...jij moet vandaag voor de fm?

@wachtbankje...ik zit er ook niet op ,want hopelijk wordt ik over 7 dagen ongi....

19. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    en.. en Sjors al gebeld?
    Enne Sas.. Dan zit ik ook niet op het bankje want ik heb de IVF nog niet gehad.
    Maar ik vind dat je al op het bankje zit uit afwachting voor 1 of andere behandeling en als je de behandeling hebt gehad..
    We moeten bij alle 2 de opties wachten.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja dan moet je je maar op het wachtbankje zetten, ik heb me zelf er niet bij geschreven, omdat iedereen zichzelf erop schrijft als ze een behandeling hebben gehad, en buiten dat weet ik niet wanneer ik ongi ga worden....en testen hoef ik ook niet te doen, dus ik zet me er zelf niet op.

Share This Page