3e IUI: ??-07 Jippiejee ??-07 Benji ??-?? Sasje24 4e IUI: ??-?? loesje79 ??-07 sweetskilly ??-07 K3lly 5e IUI: ??-?? Esther1983 (na de vakantie) Wachtbankje: queenmeisje.. wachtende op eerste IVF Sasje wachtende op NOD voor volgende IUI Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI Sjorsjette 3e IUI Kan ie zo een beetje Sas? of heb ik het niet helemaal goed gedaan bij jou? Zo zijn we niet helemaal van de kaart af.. Omdat dit Topic zo druk wordt bezocht is het misschien makkelijk om in een overzicht te zetten waar iedereen nu mee bezig is of niet.
Wauw sjors en roos! ik kijk even op de site en ik lees dat. Wat een super goed nieuws! Voor beide hartelijk gefeliciteerd! @all: ik ben nog steeds op " iui vakantie." Deze week was het voor het eerst wel weer even lastig toen ik ongesteld werd. Stiekem blijf je hopen op een wonder. Gelukkig is het dipje nu weer voorbij en ga ik bijna op vakantie! Dan zal het wel helemaal bijkomen worden. Daarna klaar maken voor de volgende ronde. Neem de clomid mee, als het even mee zit dan hoef ik pas de laatste dag van mijn vakantie daarmee te beginnen.
he meiden hier vanmorgen naar het zh geweest voor folikelmeting nou alles zag er nog klein uit en mag dus vrijdagochtend weer langs komen nou voor nu iedereen een lekker weekend gehad ik wel lekker bij vrienden op bezoek geweest. tot snel allemaal
hoeveelste zag je zit vandaag benji? dat duurt nog wel even vrijdag...ik moet altijd om de dag naar het zh..
@sasje ik ben nu op dag 8 van prikken ik was 25 juni ongi geworden en moest maandag 27 juni beginnen met prikken 100 eenheden puregon vorige periode had ik op 17 dagen prikken de pregneyl dus. Vanmorgen geweest en ze zei eerst doe maar 125 eenheden maar kwam daar van terug toen ze zag dat ik op dag 17 mijn pregneyl had gehad ze heeft liever lang dezelfde eenheid spuiten en langzaam groeien van folikels dan te veel spuiten en oversimulatie hebben dus vandaar en de allereerste iui van na zwangerschap was ongeveer op dag 34 van prikken een ovulatie dus gaat de goede kant op zo en we zien het vrijdag dan wel weer heb dan me eigen fertiliteitsarts weer en hoe gaat het bij jouw dan sasje hoe zit het bij jouw dan ongeveer in elkaar of als je het niet zo open en bloot wil vertellen moet je maar een priveberichtje sturen en ook als je het niet wil vertellen is dat ook goed jij geeft het aan liefs benji
nou heb jij eigenlijk een duidelijke oorzaak dat je niet zwanger wordt of is het net zo eigenlijk bij mij geen oorzaak maar niet echt een vaste cyclus enzv ?
3e IUI: ??-07 Jippiejee ??-07 Benji ??-?? Sasje24 4e IUI: 06-07 sweetskilly ??-?? loesje79 ??-07 K3lly 5e IUI: ??-?? Esther1983 (na de vakantie) Wachtbankje: queenmeisje.. wachtende op eerste IVF Sasje wachtende op NOD voor volgende IUI Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI Sjorsjette 3e IUI heb mezelf er weer bij gezet woensdag iui spannend @sas ik bedoelde ik was daar erg vroeg voor fm meting en er waren al 8 voor mij fm was goed mag woensdag voor iui
oh oke jawel er is wel een oorzaak hier bij ons. mijn zuurgraad is te hoog en mijn slijmvlies is niet goed, is troebel en maakt dus al het zaad dood. daarom nu iui, zodat we die 2 problemen omzeilen
@Loesje Waar ga je ook weer heen met vakantie?? Dank voor feli @Benji Hopen op een mooi ei meis!!! Toi toi toi @Sweetskilly toi toi toi voor je iui!!!! @Queen Heb ze gesproken... ik mag de 25e voor de 1e echo, naar schatting dan 7 weken en 3 dagen. Verders voel ik me oke, moe en gevoelige boobs maar das nie erg xxx
goedemorgen meiden, wat een rust hier....of wat fijn sjors al de 25e voor een echo..nog 3 weken wachten...
SJORSSSSSSSSSSS. WAUUUUUUUUUUWWWWWWWWW GEFELICITEERD! Van harte meid! Wat leukkkk! Geweldig goed nieuws! Probeer er van te genieten en goed naar je lichaam luisteren! Dit gaat de goede kant op dames! Op naar nog meer roze!
2e IUI: ???? Sunmaid (na de vakantie) 3e IUI: ??-07 Jippiejee ??-07 Benji ??-?? Sasje24 4e IUI: 06-07 sweetskilly ??-?? loesje79 ??-07 K3lly 5e IUI: ??-?? Esther1983 (na de vakantie) Wachtbankje: queenmeisje.. wachtende op eerste IVF Sasje wachtende op NOD voor volgende IUI Zwanger: M84, spontaan al vóór de 1e IUI MSI, 1e IUI Chocochick, 1e IUI Nijntje1, 1e iui Mooibuikje, 3e IUI denis 1e iui Roos, 2e IUI Sjorsjette 3e IUI Zo jongens, heb mezelf er ook weer even bij gezet. We hebben de 2e IUI laten gaan. Was ook ei in het weekend, wrs op zondag. We hadden ruim een week geen sex gehad dus waren we bang dat het zaad ook niet zo goed zou zijn. We hebben het dus maar laten zitten, wel zelf aan de gang geweest hoor De komende maand even rust ivm vakantie. Wat fijn dat er weer zwangeren bij zijn gekomen! Het lukt dus toch wel met IUI. Hopen dat het bij de andere dames en mezelf ook gaat lukken. Hebben de zwangeren allemaal hormonen geprikt? Of zijn er ook aan aantal in eigen cyclus zwanger geraakt?
is 8 om 10.....dus bijna gelijk met diegene die zwanger zijn en nog bezig zijn...gaat wel snel eigenlijk!
@sunmaid, Doen ze bij jou geen iui op zondag? Hier was mijn eerste iui al meteen op een zondag, maar dat was geen enkel probleem. ze werken hier gewoon door. Ach, even ertussenuit en wat tot rust komen zal je zeker goed doen, en wie weet....? Geef de moed niet op, ik was er van overtuigd dat het niet zou gaan, en kijk mij nu (al durf ik het nog niet van de daken schreeuwen...je hoort zo vaak dat het misloopt...) Dusss....blijven hopen hoor!Enuh, juli ging een goede maand worden, dus ik verwacht nog wat roze hoor!