wie ook start iui in april?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sasje24, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Nee, inderdaad hier doen ze geen iui op de zondag. Ik vroeg me trouwens nog steeds wel af of het wel die zaterdag of zondag is geweest. Willen jullie anders even naar mijn ovulatietest foto's kijken? die laatste was voor mij het duidelijkst, hoewel die daarboven ook positief was. Ik weet niet meer welke ik voor positief moet aanzien.
    Dan weet ik dat voor de volgende keer. Ik weet namelijk niet hoelang zaadcellen, bewerkt dan, kunnen overleven. Je gaat zo twijfelen...

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    De bovenste 2 ovu testen zijn zeker positief, de onderste nog een beetje. Je test'2 keer per dag? Een LH-piek kan wel 50 uur duren. De eisprong is zo'n 24 tot 48 uur na het begin van de LH-piek. Dus je kan meerdere positieve testen hebben. Ik heb meestal 2 positief. Heel soms maar 1. Ik test 1 keer per dag en heb hem nog nooit gemist. Eigelijk kan je stoppen bij een positieve test, want dan weet je dat je de komende 1 a 2 dagen vruchtbaar bent.

Hoe lang zaadcellen na bewerking het nog doen weet ik eigelijk ook niet. Ben wel nieuwsgierig, dus als iemand het weet.... Misschien als ik er aandenk vraag ik morgen de gyn wel even!

3. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @ jippie ik weet dat zaadjes wel tot 7 dagen kunnen overleven in het uiterste geval dan
    meestal 2 a 3 dagen en jongens zijn sneller en leven minder lang en meiden die zwemmen langzamer maar overleven langer

4. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    2e IUI:
    ???? Sunmaid (na de vakantie)

3e IUI:
    ??-07 Jippiejee
    ??-07 Benji
    ??-?? Sasje24

4e IUI:
    06-07 sweetskilly
    ??-?? loesje79
    ??-07 K3lly

5e IUI:
    ??-?? Esther1983 (na de vakantie)

Wachtbankje:
    20-07-2011 sweetskilly
    queenmeisje.. wachtende op eerste IVF
    Sasje wachtende op NOD voor volgende IUI

Zwanger:
    M84, spontaan al vóór de 1e IUI
    MSI, 1e IUI
    Chocochick, 1e IUI
    Nijntje1, 1e iui
    Mooibuikje, 3e IUI
    denis 1e iui
    Roos, 2e IUI
    Sjorsjette 3e IUI

5. denis

denis Lid

2 mei 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook IUI op zondag gehad en heb geen hormonen gebruikt. Toen we in het ziekenhuis kwamen, 2 jaar geleden, kreeg ik voor 9 maanden clomid voorgeschreven, maar dat heeft niet heel veel gedaan. Nu zonder hormonen en IUI gelijk raak.

hopelijk gaat het bij jullie allemaal snel lukken, hou vol, geef nog niet op

6. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Maar bewerkt lijkt me toch dat het korter is? Ik heb dat ergens gehoord.

Die onderste, is juist heel positief, want het controle streepje is nauwelijks zichtbaar, de test streep is juist knal. Dus die lijkt me nog duidelijker.

Nou, mensen, ik ga slapen. Truste,

7. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Sunmaid
    Vorlgens mij is bewerkt zaad zeker niet korter meis... ze hebben juist geen belemmering van de minder goede en de slechte. Maar ook ik zal is vragen bij gyn.

8. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    Ik ben nu in het zh zal het ff vragenlijst ;)

9. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @Sunmaid heb het gvraagd en hier zeggen ze dat juist na bewerking het zaad nog beter is en langet leeft omdat nu alleen de meest gezonde zwemmers over blijven

@all heb net de inseminatie gehad en het zaad was buitengewoon hihi goed wel 400 per gezichtsveld dus moet nu wel een x lukken toch!! duimen dat ze de goede kant op zwemmen ;-

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @sweetskilly
    Wat goedddddddddd toi toi toiiiiiiii op een knal test de 20e dan maar!!!

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    ow ja nu zie ik het, had het verkeerde streepje als controle streepje gezien! Dan denk ik dat deze wel heel dicht bij de daadwerkelijke piek zit en dat je ei wel binnen 12 uur van deze test is gesprongen!

Ik heb trouwens zelf even ge-googled en dan op lh-piek afbeeldingen. Dan kom je grafiekjes tegen die mij wel duidelijker hebben gemaakt hoe zo'n piek nou is opgebouwd... Misschien een tip!

Hier vanmorgen echo gehad, folikel van 16 a 17 mm, mooi bm slijmvlies van bijna 7,5 mm vanavond pregnyl vrijdagochtend IUI!
    Ik had gister een negatieve test om 17.00 uur en vanmorgen was hij toch wel richting positief. Ik zal gewoonlijk morgen een positieve test hebben, maar denk dat ik niet weer ga testen. Volgens mij is de timing nu goed... Duimen dan maar.

12. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Bedankt zeg voor het vragen! Lief van je! Mooi bericht dus dan hopen dat een volgende iui voor mij positief uitvalt. En jij op naar een mooie dikke positieve plus of een tweede streepje of gewoon het woordje zwanger!

13. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sweet,

Dat ziet er goed uit,meid! Had je 1 of 2 follikels klaarzitten?
    Dat worden weer 2 lange weken... probeer ze alvast goed vol te plannen :cool: Ach, we tellen wel mee af, voor je 't weet is het weer zover!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh wauw goed zo sweet, en jippie jij ook alweer vrijdag!! goedzo meiden!!

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Sasje, ja ik mag vrijdag ook alweer, gaat snel hè...

Hoe is het bij jou? Blij dat je even een rustronde heb of baal je ervan? Ik vond het toen wel fijn, maar was ook min of meer mijn eigen keus toen.

@Sweet, fijn dat jij even heb gevraagt, ik ben het natuurlijk weer es vergeten...:) Ik ben blij dat ik in ieder geval mijn potje heb, dat is ook iets om te vergeten...

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee ja ik baal er natuurlijk wel van, want wat er is nu weer aan de hand met mijn lichaam....en ik vraag me ook erg of of komende cyclus er opeens weer wel wat gaat groeien....dus tja...en het is niet mijn eigen keuze geweest om het niet door te laten gaan...mijn lichaaam heeft me voor de zoveelste keer weer in de steek gelaten...

17. sweetskilly

sweetskilly Actief lid

12 mei 2011
    196
    0
    0
    utrecht
    @all thanks voor de positieve reacties dat fleurt me helemaal op:D

@roos ik had deze keer maar 1 follikel normaal groeiden er 2 misschien beter zo hoop ik, wil ik hihi inderdaad dit worden weer helse lange 2 weken zucht

@sasje kop op meid komt goed ff je buikje aaien en voor je eitjes zingen helpt ook met planten hahah komt goed meis dikke knuff voor jou

@jippie en sunmaid ik was ook heel benieuwd nu naar die vraag hoe lang de zaadjes nu overleven na bewerking de gyn moest wel lachen heb elke keer weer een nieuwe vraag wil alles weten hahaha

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha zal ik doen sweet!!!

19. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij zaten er 2... nog even afwachten tot de eerste echo dus.. :$:D
    Maar eerlijk gezegd, zou ik het helemaal niet erg vinden hoor! De reden waarom ik het wel lastig zou vinden, is puur omwille van het feit dat je dan een 'risicozwangerschap' hebt, en ik - mezelf kennende - dan nooit gerust zal zijn... ach ja, we zien wel he... nog wachten tot 2 aug... pffff! ;)

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wauw roos 2 wat geweldig!!!!!
    Helemaal te gek..

Deel Deze Pagina