hoi meiden ik begin maar even een nieuw forum voor ieder die net als ik ook net begint anders val je zo ergens binnen met vragen die ze al tig keer gehad hebben nieuw ivf clubje dus ik heb 5x iui gehad in eigen cyclus dat mocht helaas niet baten nu dus met de ivf begonnen mag 8 september beginnen met deca spuiten en voorlopige datum van punctie zal zijn 5 okt maar dit zou nog kunnen veranderen natuurlijk zou graag met meiden de ervaringen willen bespreken
Sweetskilly!!er is net een topic geopend waar we met z'n drieën in zitten en rond sept gaan beginnen!.kom er bij...meer dan welkom!spannend hè?heb net in dat topic reactie geplaatst dus je kunt hem vinden op pag 1!!! Veel luefs
ey... ik ben oowk nieuw hier... en ook ik ga soon starten met ivf... wanneer is nog niet bekend... moet eerst nog 'n zaad onderzoek gedaan worden en bij mij hebben ze nog 'n bloedtest afgenomen om te kijken of ik voldoende reserves heb... 5 sept. terug na de gyn voor beide uitslagen... en dan verder de medische molen in...
hoi dames ik ben nog niet met ivf begonnen eerst intake gesprek volgend maar probeer jullie te volgen.