Help! pil gestopt, nog niet ongesteld... wel beginnen met Deca???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Wie kan me helpen?
    Mijn eiceldonor heeft zondag de laatste pil geslikt, dus maandag gestopt. Normaal zou je dan vandaag moeten beginnen met het spuiten van decapeptyl, maarrrrr.... ze is nog niet ongi. Het ziekenhuis geeft een heel vaag antwoord, over iets op zoeken in het dossier. Of het dossier iets met het starten van een IVF behandeling te maken heeft!

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zouden jullie doen? gewoon beginnen met deca?

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik heb het even opgezocht van mezelf.

Ik moest de 1e 2 pogingen 1st de pil slikken en toen deca spuiten toen ik nog aan de pil was. Volgens mij mocht ik 2 of 3 dagen later stoppen met de pil. Ik werd ook niet ongesteld, dus volgens mij is dat met deca helemaal niet erg. Het heeft volgens mij geen nadelig effect!

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ah, dank je wel!
    Ik weet gewoon niet meer, hoe het bij mij was. Ik weet alleen dat ik op dag 3 (na stoppen met de pil) moest beginnen en kan me niet meer herinneren of ik ongi was of niet?

Ik heb ook gezegd dat ze gewoon de deca kan spuiten, want het is alleen maar een "lamlegger"

Kus

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ja daarom, het doet verder niks! En grote kans, omdat het alles stil legt, dat ze ook niet ongesteld wordt!

Heel veel succes lieve Marjah, ik hoop dat deze nieuwe weg jullie naar jullie langverwachte wondertje brengt!
    En wat fijn dat jullie iemand hebben gevonden die dit voor jullie wil doen!

Liefs!!!

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ja geweldig, he! en uit een enorm onverwachte hoek :)
    Ze is lief, gezellig, ziet er ook nog eens leuk uit en.... ze wil :)
    32 jaar en 2 kindjes (binnen een maand swang :D).
    aan 1 kant 8 follikels en de andere was niet geteld, omdat ie verstoppertje deed. Dat belooft alvast wat :)

Deel Deze Pagina