6 januari mag ik voor een gesprek en dan horen we meer Voor nu vind ik het even fijn dat mijn lichaam het weer normaal doet. Heb al die hormonen best als zwaar ervaren met veel pijntjes etc. Dus nu opladen voor het volgende traject! Hoe is het met de rest hier?
Wat fijn dat je al weer mag komen voor een gesprek! Al een idee of je een lang protocol weer gaat volgen? Alvast veel succes! Ik ga vanavond starten met de Decapeptyl! Eindelijk!! Ben zo klaar met het wachten!! Laat het maar snel januari worden! Volgens mij lezen er weinig mensen meer mee in deze groep, jammer...
Ben even afwezig geweest, druk bezig met verbouwen en klussen. Moet vandaag beginnen met Puregon en spuit decapeptyl al vanaf 16 dec. Dus nu word het spannend. Ben benieuwd hoeveel follikels deze keer gaan groeien. @Marissie fijn dat je ook alweer mag beginnen. Wachten is zo vervelend! @Woman ah fijn dat je 6 jan een gesprek hebt kun je nu nog ff genieten van de feestdagen en dan meteen weer beginnen ideaal!
Fijn zeg dat jullie mogen starten, het wachten heeft al weer lang genoeg geduurd! Succes meiden! Ben benieuwd hoe jullie het (weer) gaan ervaren!
Kimm17, wat fijn dat jij al zo ver bent! Heb je klachten gehad van de Decapeptyl? Staat er al een echo gepland? En wanneer is de punctie waarschijnlijk? Mijn 1e injectie is gelukt! Ik ben verpleegkundige, prikken is me niet onbekend, maar bij mezelf toch een beetje raar. Fijn om nu eindelijk begonnen te zijn!! Kennen jullie veel meiden waar het bij de 1e TP raak was??
@Marissie Ben alleen wat snel geprikkeld haha. Dus daar is mn vriend heel blij mee. Maar verder niks. Ik heb mijn eerste echo de 28ste al want ze willen me goed in de gate houden ivm overstimulatie. De punctie zal als alles goed gaat de eerste week van januari zijn. Dus dat schiet lekker op 😊 Altijd spannend die eerste injectie he haha! In een ander groepje zijn bij veel vrouwen bij de eerste tp meteen raak. Dus het is mogelijk maarja sommige doen er helaas ook wat langer over.
Hoe is het met jullie?? Ik spuit vanaf 4 januari gonal-f 112,5 EH. Vrijdag is de 1e echo. Heb wel wat steekjes in mijn onderbuik, maar meer dan dat is het niet..
Was opnieuw bezig met stimuleren en nu is het voor de 2de keer gestopt ivm weer teveel follikels 30+. Dus dat was weer een flinke domper! Ooh spannend ik ga duimen voor je dat alles goed gaat !
Jeetje Kimm17, wat super balen en vervelend dat dit nu de 2e keer is dat het afgebroken wordt... Wat nu?? Heel veel succes!!
Moet de 18de weer terug voor te kijken of alles weer klein is en dan weer opnieuw beginnen en dan fatsoenlijk en goed hoop ik . Heb de 17de ook een afspraak om een goed plan te bedenken. Want heb nu al 2x te horen gekregen ja we weten niet wat we moeten doen. Zeer frustrerend!!
Wat een toestand, hopelijk komen ze dan met een beter plan! Voel je ook dat je zoveel follikels hebt? Ik ben nu 6 dagen bezif met de gonal-f, meer dan steekjes voel ik nog niks
Hoi allemaal, Een maand geleden liet ik hier nog weten blij te zijn met een positieve, en stijgende zwangerschapstest. Helaas duurde dit maar even, half december ging het mis. Het was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn, de tweede tp raak. Het was heftig en verdrietig, ook al was ik nog maar zo kort zwanger... Ik heb het forum vanaf toen ook maar even niet meer gevolgd... Gelukkig is mijn cyclus weer heel snel op gang gekomen, en ik mag morgen alweer komen voor een tp. We hebben nog 3 cryo morula's. Vandaag wordt er 1 ontdooid, in de hoop dat het morgen een blastocyst is en teruggeplaatst kan worden. Morgenvroeg krijgen we telefoon of en hoe laat de tp plaatsvindt. Spannend maar weer
Hallo456, wat triest dat het uiteindelijk toch mis is gegaan. Gelukkig kon je weer snel een nieuwe TP krijgen. Is dit doorgegaan? Corinne83, hoe gaat het met jou? Ik heb zelf 19 januari een tp gehad, uiteindelijk waren er 9 eicellen gevonden en berucht. 1 is terug geplaatst en vandaag hebben we bericht gekregen dat er van de 8 nu 4 ingevroren zijn. Spannende wachtweken nu!
Ja de terugplaatsing is doorgegaan! Een blastocyst van goede kwaliteit is de 17e teruggeplaatst. Ik heb die dag ook nog 2500 Pregnyl gespoten. Ik voel wel het een en ander in m'n baarmoeder. Dan weer een steekje, dan weer helemaal niks, en regelmatig ook een wat drukkend gevoel. Het mag bijna geen naam hebben, en het is ook niet dat het vervelend voelt, maar omdat ik het een beetje in verband breng met een aankomende menstruatie (vooral dat drukkende gevoel), valt het me wel op. Wel een beetje raar, want dit is al zo'n 5 dagen aan de gang, en daarnaast voel ik normaal gesproken m'n menstruatie NOOIT aankomen. Dus ik weet niet zo goed wat ik moet denken... Zondagavond een testje gedaan om de kijken of de Pregnyl eruit was. Deze was zo goed als negatief. En gister weer een testje gedaan (ik kon weer eens niet wachten), en deze was weer zo goed als negatief. Hiermee bedoel ik: als ik heeeeeeel mijn best deed, zag ik een lijntje. Maar zo licht, dat ik hem echt no way op de foto zou krijgen. En dit dus beide keren (zondagavond en dinsdagavond). Ik weet dus eigenlijk nog niks ondanks die twee testen, en kan alleen nog maar afwachten... Morgen zit ik op 14 dpo, zaterdag mag ik eigenlijk testen.
Ik heb vorige week een goede echo gehad. Ben nu 9w1d. Volgende week naar de gyn in het wkz. Durf nog niet te genieten na alles wat we mee hebben gemaakt.
Oh spannend zeg voor jullie dames! Hopen dat het positief word en ook blijft! Ik ga duimen voor jullie! Ik moet de pil slikken tot 14 febr. Dan wachten op mn menstruatie en op dag 3 vd cyclus krijg ik een echo en moet ik gonal-f gaan spuiten en op dag 5 cetrotide. En de punctie staat 3 maart gepland als alles goed gaat dus ben benieuwd! Dit keer een kort protocol ipv lang
Kimm17, hopelijk kan je weer snel starten! Corinne83, gefeliciteerd! Wat goed zeg, de 1e terugplaatsing! Had je al een vermoeden in de wachtweken? Door de utrogestan weet ik niet wat er bij een zwangerschap zou kunnen passen of wat er door de capsules zou kunnen komen. Vandaag (dag 8 na de TP) weer veel krampjes. Tepels zijn wel donkerder geworden van kleur, borsten zijn groter... Hallo456, jij mag zaterdag al testen! Hoeveelste dag is dit na de tp? Krijg jij ook een bloedtest? Ik moet nog een week geduld hebben. 16 januari was mijn punctie, 3 februari mag ik pas testen... pffff.... geduld!
Marissie82 merkte de innesteling al, had na 10 dagen ong een positieve test. Ww waren dus echt killing. Durfde nergens op te hopen en nog steeds niet gezond alle narigheid van het afgelopen jaar! Stekte met wachten, klinkt wel poditief.